mandag 6. februar 2012

Cloud


Jeg digger skyer, så da jeg kom over denne magnetiske nøkkelskyen 
for en stund siden falt jeg pladask.
Men så glemte jeg den helt bort inntil jeg så den igjen hos Waleur.
Og nå henger den på veggen vår i gangen. 
Skyen er designet av Duncan Shotton og kjøpt her.


Jge måtte lukke opp utgangsdøra for å få inn dagslys da jeg skulle knipse 
bilder av skyen, og slik ser det ut på trappa vår nå. Det snør sidelengs.
Ikke et vær det frister å gå ut i. Heldigvis kan jeg sitte inne og observere 
gufseværet enda noen timer før jeg ut.

Fin mandag til alle - snøvær eller ei! ☺

34 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du falt for den,kjempefin:)
    Ha ei fin veke:)

    SvarSlett
  2. Heisan Trine
    Stilig nøkkel-oppheng! Trenger noe slikt jeg også for nøklene mine er alltid på vide vanke.
    Her er det bare noen ørsmå snøkorn i lufta, så jeg får våge meg ut nå. Skal handle med kyllingsalat og besøke min gamle mamma. Et stk. barnelappeteppe er sydd i formiddag, så jeg får si meg fornøyd.
    Ha en finfin dag, Trine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Neeeej hvor den er bare fin, den vil jeg ønske mig - har nemlig fødselsdag lige om lidt :-)

    SvarSlett
  4. Så skjønn, ja det er kaldt ute. Men akkurat nå har jeg ikke noe valg, jeg må ut. Kos deg inne.

    Klem

    SvarSlett
  5. Så herli denne var!
    Åsså henger de bare under der, kult.
    Skyer er nais!

    SvarSlett
  6. oj de var fine! er herved oppført på min ønskeliste på pinterest! takk for tips! god (forblåst) mandag!

    SvarSlett
  7. Den var jo kjempefin og
    passer jo perfekt inne hos dere! :)

    Her er det også masse snø
    og koser oss inne i dag med syk
    gutt! :)

    PS: har sendt deg en mail! :)

    Klem fra Ida
    :)

    SvarSlett
  8. For en utrolig kul sky! :) Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  9. Den var jo sååå kul og kjempelur! :) Off, snø! Jeg kjenner jeg er klar for vår! Kos deg inne i noen timer til! :)

    klem

    SvarSlett
  10. Å, så søt den er!
    Og helt deg :)
    Ja, skyer er deg...
    Og veldig fint da -noe svevende og fint med skyer i grunnen ;)
    Ha en fin uke, fine du.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  11. Så fin!! Såklart måtte du kjøpe den :) Her er det skikkelig påskevær i dag!! KLEM.

    SvarSlett
  12. Nei så fine! Yndige er det rette ordet kanskje. Skjønner veldig godt at de måtte komme hjem til Høtrykkhjemmet.

    Ønsker deg en herlig uke :)

    SvarSlett
  13. Så stilig den var! Og så passa den jo perfekt inn hos deg :)

    Håpar veret bedrer seg hos dåke! Ha ein fin mandag!

    SvarSlett
  14. Kul sky! Digget den.
    Det snødde sidelengs hos oss hele fredagen og søndagen også. Lørdag var det opphold og gøy å leke ute. Dessverre har den fine snøhulen vi laget forsvunnet med regnet som kom i dag :(

    Ha ei flott ny uke
    Klem

    SvarSlett
  15. Ser verkligen ut att passa dig :) Jättefin!
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  16. Vakker vakker sky!
    Ja, hvorfor kan man ikke henge opp
    nøkler i noe vakkert...

    Håper du har hatt en fin dag i blæsten!
    Siw

    SvarSlett
  17. Den passa bra hos deg tenker jeg, stilig nøkkelholder.
    Her har det også snødd alle veier i dag.

    Ha en fin kveld!
    - AC

    SvarSlett
  18. Den va skjønne,
    passer perfekt hos dere.
    ser jeg ting med skyer på tenker jeg på deg med en gang:).
    Kos deg inne i snøværet.
    Klem

    SvarSlett
  19. Wow! DOm där molnen var verkligen hur söta som helst! Vill ha!

    SvarSlett
  20. Den var utrolig søt! Og riktig så praktisk også :) *♥*

    SvarSlett
  21. Så utrolig fin den var, like, like, like.
    Klæm

    SvarSlett
  22. Brrr, kaldt!! Men herlighet så stilig og søt skyen er!! Den likte jeg utrolig godt - knall:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  23. Søt!
    Passer jo perfekt hos Høytrykkfamilien :)

    SvarSlett
  24. Så fin! Sklir jo rett inn hos deg:)

    SvarSlett
  25. Stilig nøkkelholder!
    Masse fine bilder i blogen din.

    Vicky
    ny følger

    SvarSlett
  26. Så fine!!! Kunne vært bruk for de her - eller... nå er det vel egentlig for sent! Jeg har nemlig rota bort bilnøkkelen min :-(

    SvarSlett
  27. aww this is adorable.. :)

    xx svenja

    http://traumzuhause.blogspot.com/

    SvarSlett
  28. Ja, de skyene er bare så utrolig flotte og praktiske. :-)

    SvarSlett
  29. Søte skyen, passer fint til søte deg:)
    Nå når jeg har en kaffemaskin skjønner jeg ikke hvordan jeg klarte meg uten en så lenge, hehe:)
    Klem E

    SvarSlett
  30. Huffda! Og begge to på en gang?! Eskil hadde høyest feber den kvelden de brøt ut. Ellers har han heldigvis vært fin i formen, men mange prikker da! Det finnes noe på apoteket som heter Hvitvask. Har brukt en q-tips å hatt på alle vannkoppene et par-tre ganger om dagen, for da tørker de inn fortere, også klør det ikke så. God bedring!! KLEM.

    SvarSlett
  31. Så søøøøt sky :) Passet perfekt her hos deg!
    Tusen takk for fine ord du ofte legger igjen.
    De settes enormt stor pris på :)

    Håper du har en fin kveld
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.