lørdag 18. februar 2012

En ned og en opp

I går ble hylla på endeveggen i stua tatt ned, og i stedet ble bildelisten som hang der supplert 
med en kort utgave ved siden av. Nå går bildelistene akkurat like langt ut på veggen som 
sofaryggen, og jeg synes det ga et mer roligere uttrykk.


Hvordan det så ut før kan du for eksempel se her. Den hylla ble satt opp for lenge siden, 
og etter at vi fikk den nye sofaen, har jeg hatt lyst til å forandre på veggen. 
Som tenkt, så gjort.



Ha en fin lørdag alle sammen! 
Her kaller vi lørdag for "kosedag", og her skal dagen nytes! :)

39 kommentarer:

  1. Fresht og ryddig : )
    Ha en herlig kosedag!
    Klem.

    SvarSlett
  2. Åja, det ble stor forskjell! Mye ryddigere! Tenk at en sånn liten endring kan gjøre så mye! God lørdag!

    SvarSlett
  3. Jeg synes også det ble fint nå når bildelisten går like langt ut som sofaryggen! Enig i at det ser ryddigere og roligere ut! Ha en super kosedag. Her har treåringen allerede begynt å mase om lørdagsgodt :-)! Klem fra Anne

    SvarSlett
  4. Jeg synes også det ble fint nå når bildelisten går like langt ut som sofaryggen! Enig i at det ser ryddigere og roligere ut! Ha en super kosedag. Her har treåringen allerede begynt å mase om lørdagsgodt :-)! Klem fra Anne

    SvarSlett
  5. Helt enig , det ble så luftig og ryddig :)
    Liker så godt den teakfuglen som bryter litt opp også ;)

    Nyt dagen :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Forandring fryder - Ble veldig fint!

    Klemmer og smil fra meg til deg
    og.... GOD HELG ♥

    SvarSlett
  7. Er kjekt med slike bildelister,slike skal jeg vurdere og:)
    ha en fin lørdag

    SvarSlett
  8. Så utrolig leken, lys og luftig stue dere har!
    Fikk virkelig vårfølelse av bildene =)

    Smart å dra bildelistens lengde helt bort
    til der sofaens rygglengde starter/slutter.
    Et herlig og ryddig resultat!

    Kos til deg på selveste kosedagen =)
    Ane

    SvarSlett
  9. Det ble veldig fint, mye roligere å se på.

    Nyt kosedagen!

    Keiserklem

    SvarSlett
  10. Heisann!
    Så fin stue du har!! :) Lekre bilder :)
    Mangler noe på veggen bak sofaen, og er veldig fristet til å gå for hvit bildelist slik du har. Det er så stilig, også er det greit hvis man vil variere litt med bilder og interiørstæsj ;)
    Ønsker deg en fin lørdag!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  11. Hei på deg, kjempe fint. Lyst og lekkert! Liker ting og tang på bildelisten også. Og puten var prikken over iiiien i sofaen. Og lampen er veldig din stil....enkelt og stilren...

    SvarSlett
  12. Det ble mye finere, akkurat som om det ble mer luft og lys der. Lekkert pyntet.

    Ha en fn kosedag!
    -AC

    SvarSlett
  13. Det ble kjempe fint :) Også FOR ei kul pute da. Skikkelig god vårfølelse i stua.
    Nyt lørdagen. Høres ut som vi gjør det samme som dere i dag ;)

    klem Jane

    SvarSlett
  14. Blev verkligen jättebra!

    Önskar dig en härlig lördag (eller kosedag)!!

    SvarSlett
  15. Kjempefint!
    Og så fin andeputen var ♥

    Ha en fin fin lørdag:)

    SvarSlett
  16. Og fineste putefuglen ikke minst. Ha en fin kosedag :

    SvarSlett
  17. Så fint, lyst og lekkert det er hos dere! Gjorde seg med litt hylleforandring. Ble litt ryddigere. Og så er det så deilig å gjøre noe man har tenkt på en stund:)
    Ha en flott lørdag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  18. love it :)
    the pillow is so cute.
    your place is beautiful ! love, svenja

    SvarSlett
  19. Kjempe fint!
    Fantastisk pute!!! Både i farge og form.
    Nyt kosedagen!
    Klem carina

    SvarSlett
  20. Det ser rigtig godt ud, Trine. I bor bare så flot! Ha' en god weekend!

    SvarSlett
  21. Ser nydelig ut i stuen din! Harmonisk og fint. Liker godt det sofa-bordet ditt. Stilig rett og slett.

    Kos deg videre med lørdagen!
    Klem

    SvarSlett
  22. Bildelister er suverene!melaker sofaen din, ønsker meg grå sofa (når vi vinner i Lotto;)

    SvarSlett
  23. det ble kjempe fint! du har deet så fint! nydelige bilder

    SvarSlett
  24. Jeg digger den fine stuen din! Lekker og såå kul!

    Fineste helgen til deg! Nyt den og kos deg masse:) Jeg skal bake fastelavensboller i morgen *kos*

    Smil og klem

    SvarSlett
  25. Ååå..den fugleputen var bare så fiin!
    Bonus var den nydelige fargen<3

    SvarSlett
  26. Kjempe fint, vennen!
    .......alltid nydelig hos deg, flinkis!*smile*

    Håper formen er bedre nå-vi får avtale et nytt tidspunkt fr kongsbergturen vår!*smile*

    Flott fastelavenssøndag til deg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  27. Så fin harmoni! Og den søteste fugleputa!!

    Fin kveld til deg:-)

    SvarSlett
  28. Bildelister er supert, fin løysing du hadde laga til! Liker den enkle og ryddige stilen din, så luftig og lyst på et vis:)
    Håper du har hatt ei flott helg:)

    SvarSlett
  29. Fin stue :) Stilrent og lyst og fint!

    SvarSlett
  30. Dette ble knallfint. Ønsker meg en bildelist jeg også. Det er så dekorativt, synes jeg :)
    Ønsker deg ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  31. Kjempefint, Trine - så søt "fugle-pute" i sofaen også - nydelig farge!

    Fin kveld til deg - nå venter snart superspennende "Broen" - klem!

    SvarSlett
  32. Enig, synes det ga et roligere, mer helhetlig bilde med forlengelse av lista.

    SvarSlett
  33. Herlig med forandringer:)
    Fin uke til deg!
    Klem E

    SvarSlett
  34. Lørdag er kosedag ja, men selv hadde jeg jobbdag. Men det er kos det også. Håper du har hatt en flott start på uken.

    SvarSlett
  35. Veldig koselig stue du har :) Jeg er spesielt interessert i hvor du har fått tak i den kjempekule stålampen vedsiden av sofaen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den har jeg kjøpt på loppemarked. Skjermene var opprinnelig brune, men jeg har spraymalt dem hvite. :)

      Slett
  36. Veldig veldig fint!
    Enig, "ryddigere" og roligere uttrykk med forlengelse av lista :)

    SvarSlett
  37. Å, så fiiint!!
    Så utrolig søt den fugleputen var! Hvor er den fra??
    KLEMMER

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.