torsdag 16. februar 2012

NRWAY

Har dere fått med dere at det er startet opp en ny norsk nettbutikk som selger designlamper?
NRWAY heter den, og der er det veldig mye fint!


Her finnes klassikere fra Arne Jacobsen og Verner Panton til lamper designet i nyere tid.


Fra Bellevue og FlowerPot til Scheisse og MILK.


NRWAY leverer fraktfritt i hele Norge. Det liker vi!


Jeg hadde noen bursdagspenger som brant veldig på kontoen min, og dermed tikket 
det inn en bestilling fra meg på en lampe jeg har ønsket meg veldig lenge.

Noen som gjetter hvilken lampe jeg har kjøpt? ☺

Takk for alle god bedring-hilsener i forrige innlegg! Fin torsdag til alle!

16 kommentarer:

  1. Så mye fine lamper!
    Fraktfritt liker vi :-)
    Lurer på om du har bestilt en VP lampe...
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så fiiine! Den nederste var veldig deg da! Iallefall i fargen;) Ønsker meg en sånn en selv jeg<3

    SvarSlett
  3. Flotte lamper du viser! Og fantastisk blogg. Elsker de herlige bildene du hele tiden viser. Legger meg til som følger, da jeg gjerne besøker deg igjen!
    Håper at sykdom har sluppet taket hos deg og din familie, og at resten av dagen blir en topp torsdag! ;)

    SvarSlett
  4. Jeg gjetter den turkise, det er liksom 'din' farge :)

    Ha en finfin torsdag!
    Signe

    SvarSlett
  5. Jeg tror du har kjøpt Scheisse:)
    Fine ting og FOR en nettbutikk.)Takk for tipset:)

    Trine:)

    SvarSlett
  6. Det blir spennende å se:-) Uansett tenker jeg du gleder deg. Og med din gode smak er jeg helt sikkert på at den er fin. Gleder meg.

    Klem

    SvarSlett
  7. Kule lamper. Gleder meg til å se bilder når lampa di er i hus.
    Må inn å titte litt på nettbutikken.

    Ha en fin kveld!
    - AC

    SvarSlett
  8. Stilige lamper da!
    Hmm, hvilken bestilte du? Jeg har ikke peiling... Men gleder meg til å se:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Så du likte dem på facebook, men hadde ikke hørt om dem før det.. Tipper du bestilte den GULE lampen!!!


    Hvordan er formen deres??
    STOR KLEM

    SvarSlett
  10. Å så gøy! Nå venter jeg i spenning.. :)
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  11. Fiiiine lamper:), tipper det er en flowerpot lame du har bestilt:), spennende:)
    Klem

    SvarSlett
  12. De er jo alle veldig smukke! Jeg gætter på du måske har bestilt turkis flower pot? Det er en smuk farve! Jeg ville ha valgt den smukke sorte AJ lampe :)

    SvarSlett
  13. Åh, vad mycket fina lampor. Jag vill ha den som ser ut som en trasig glödlampa. Ursnygg!

    Kramar Kicki

    SvarSlett
  14. Heisan Trine
    Det må sjekkes ut, takk for tipset! Forøvrig elsker jeg Flowerpot-lampen,men hadde hatt problem med fargevalg. Jeg liker flere av fargene samt sort også.
    Fin helg til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  15. En hvit Flowerpot er mitt tips ;)
    SÅ mange fine drømme-lamper!
    Og tenk at en av de er på vei til deg...
    *lykke*
    Gleder meg til å se.
    Sykdommen flyttet vestover og er nå kommet til oss :(
    Jammen slitsomt med syke små altså!
    Ha en fin helg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  16. det var mange fine lamper, ja.
    gleder meg til å se hva du har snopa deg :)
    fin helg til deg!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.