torsdag 9. februar 2012

Planlegging og prikker

Om et par uker setter mannen min og jeg kursen for deilige København. Tre døgn skal tilbringes i Kongens by. Dermed er jeg i gang med å drømme og planlegge. Det meste dreier seg om interiør. Merkelig nok...


Her er huset inntatt av prikker, prikker i form av plagsomme vannkopper. Ikke moro for de to små... Fotografering er ikke prioritert i disse prikketider, derfor blir det bilder fra Ferm Livings vårkolleksjon i dag. Herlige farger, former og mønstre! Og veldig passende for mine planer for Københavnturen. :)

Ha en fin kveld - frisk eller syk!

27 kommentarer:

  1. Ferm sagerne står også meget højt på min ønskeliste. Rigtig god tur til "min by" :)

    KH

    SvarSlett
  2. Åh, enig. Fargekombinasjonene på den nye Ferm-kolleksjonen er bare herlig. Har veldig lyst på et par av putene derfra i sofaen min! Tror kanskje de kunne passet fint inn?

    København er også herlig! Heldige dere :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for kommentaren din. Gøy - hadde akkurat en lengre seanse på din blogg! Følger me too:-) Og Ferm liker vi!

    SvarSlett
  4. Heisan Trine
    Så superherlig med København-tur! Det drømmer jeg ofte om, men som regel havner vi på Jylland (hvor det også er fint, bevares) siden ferja går fra naboby Larvik til Hirtshals og vi får tilbudsreiser som de Scandi Line-medlemmene vi er.
    Så kjedelig med vannkopper, de farer tydeligvis over det ganske land nå.
    Anne -Hapel var hos oss med familien for kort tid siden og dagen etter hadde minstejenta hennes vannkopper, så vi lurer på om de dukker opp her også. Så langt kan vi ikke se spor av dem.
    Masse bedring til ungene!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Åh, vad härligt det låter med en Köpenhamnsresa! *avundsjuk*

    SvarSlett
  6. Heldige dere som skal på storbytur! Og så København da! ;) LYKKE :)
    God bedring til de små!

    Mari

    SvarSlett
  7. Hei Trine - ergerlig med vannkopper, men deilig at det blir unnagjort mens de er små - jeg var 25 - ikke morsomt! Massevis av god bedring til jentene!

    København - åååh - dere må bare nyte det. Det er vel en herlig by !

    Klem fra Bente:)

    SvarSlett
  8. Her var det masse fint som jeg fint kunne tatt med meg hjem. God tur og lykke til med handelen.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  9. ELSKER Ferm Living ♥
    Og så deilig med en kjæreste tur til Køben, det blir nok veldig bra!
    God bedring i heimen:)

    SvarSlett
  10. Uff da... Prikker i heimen på den måten er ikke
    like velkomne....
    Men at du tenker på ineriør når du skal til DK er
    helt naturlig. Ingen er bedre på design enn de... nesten.
    Gode tanker til deg og dine.

    Ane

    SvarSlett
  11. Åh jeg også vil til Kjøbenhanv. Og prikker er ikke noe kjekt. Vi har ikke fått de her i huset enda, men venter egentlig bare på det.
    Masse god bedring til dine søte små.

    SvarSlett
  12. Herlig med Køben-tur! Og herlige saker du har funnet frem - flere av de kan lett få flytte inn hos oss også:) Jeg og ei venninne har snakket litt løst om tur til København i høst. Jeg fikk ikke mindre lyst nå:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  13. Underbar tur som väntar! Härliga prylar du visar. Älskar mönstren! :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  14. Åå, heldiggris!!!!
    Vi var der for halvannet år siden, og jeg blogget om en god del av det! Bare søk på København på bloggen min.. Var i mange fine interiørbutikker :)

    SvarSlett
  15. Hei søte!
    Endelig fikk jeg tid til å besøke deg her inne! Uken har bare flydd av sted, uff!

    Koos dere i Køben!

    Ikveld er jeg og Nala alene, mannen jobber (er det ikke den ene så er det den andre). Vi har funnet fram pledd og ullsokker etter en laang tur i halvmeter snø.
    Klemklem

    SvarSlett
  16. Flotte ting her!!!
    Tenk om du får med deg noen flotte skatter fra Køben!!
    God bedring til små med prikker!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  17. Ferm living og københavn.... Så bliver det ikke bedre! Jeg elsker ferm livings farver og enkle design! Love love love!!!

    SvarSlett
  18. jeg er også helt betatt av fargene og formene til Ferm,
    ingen kan vel petrol og puddernyanser bedre enn de:)
    håper prikkene går sin vei snart,
    ha en fin dag,
    KLEM

    SvarSlett
  19. Hei høpp!!

    Nydelige bilder og duse farger:)
    Mye her som kunne flyttet inn til meg:)

    Er rundt og snoker og leser meg opp på bloggene deres.
    Blir gøy å treffe deg i morgen:)

    God bedring til barna!!Jenta mi har også hatt det,men merkelig nok
    fikk ikke storebror det:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  20. Vil til Danmark jeg og. Håper det kan realiseres til våren. :) Fin by!

    God bedring til barna med vannkopper :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  21. Ferm Living er jo bare knallkult! Tipper du finner MYE du har lyst på i København. Danskene er jo helt rå på design!

    Vi stikker derimot til London neste helg, og det blir nok noen interiør butikker der også. Håper jeg finner noen kule butikker. Er ikke så kjent må jeg innrømme.

    God helg til deg
    Nina

    SvarSlett
  22. Jeg ser du har lagt meg til blogroller din :D Tusen takk!

    Ønsker deg en fin helg,
    Vicky

    SvarSlett
  23. Heisann. Håper du finner mye fint i Køben:) Alltid morsomt og fint med noe nytt. Ønsker deg en flott morsdag:)

    SvarSlett
  24. Uff, kjedelig med vannkopper. Håper de er på bedringens vei. Køben-tur er alltid stas:-) Ikke vanskelig å finne interiørstæsj å bruke penger på der, nei.. Vakre ting fra Ferm!
    God kveld:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  25. Uff og huff. Trøsten får være det er første og siste gang med vannkopper for jentene sin del.
    Masse god bedring!
    Og heldiggris som skal til Køben. Sitter i skrivende stund og planlegger to uker i Danmark i sommer - elsker Danmark!
    Og Ferm Living er jo bare elsk, det også ;)
    God mandag til deg!

    SvarSlett
  26. her er en fin kafe verdt et besøk:
    http://apenthus.blogspot.com/2011/01/kbentips-bang-jensen.html

    i ei sidegate midt i strøget ligger Tight spisested. supert både for lunsj og middag. rangert som 5. beste i Køben. anbefales.

    ellers har du vel koll på interiørstedene :)
    riktig god tur - det blir deilig vettu - når alle er blitt friske igjen! :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.