tirsdag 14. februar 2012

Utslått

Da vannkoppene kom i hus på onsdag, tok de jammen med seg influensa også. I tur og orden ble jentene og mannen smittet. Selv ble jeg den den heldige vinner av en kraftig forkjølelse på lørdag... Mann og barn er heldigvis på bedringens vei nå, men jeg er fortsatt veldig slapp.



Mat må man ha også i sykdomstider, og da den snille mannen min måtte ut og handle 
litt mat i går, kjøpte han den fineste buketten med hvite tulipaner til meg.
L o v e !



Lappeteppet mitt ble jeg ferdig med før jeg ble syk, og det har kommet godt med i alle timene 
jeg har tilbrakt på sofaen. Jeg fant vel ut at jeg ikke er en sjel som er tålmodig nok til slike 
store prosjekter. Tror puter er tingen for meg i stedet. Men ferdig ble jeg i hvert fall. 

Håper alle har en fin Valentins dag med sine nære og kjære! ♥

27 kommentarer:

  1. Ups !
    Ikke greit når hele huset får det etter tur.
    Så trivelig å få blomster av sin mann da, og i din farve ( hvit er vel ikke en farve kanskje , men fin og lett er den ;)
    Så nydelig det teppet ble :)
    Du er flink !

    God bedring :)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Vackra bilder och superfint lapptäcke du gjort! Önskar dig den finaste alla ♥-dagen!
    Kramen
    Kicki

    SvarSlett
  3. Heisan Trine
    Uff da, så kjedelig med sykdom!
    Håper du snart får kreftene tilbake. Nydelig ble lappeteppet!!!
    Masse god bedring!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Så deilige bilder...
    Utrolig hvor fort det teppe ble ferdig da -flinke du :)
    Så kjipt med sykdom hos dere. Her ligger minste jenta strekk ut med feber og øyebetennelse. Håper vi andre slipper fri...
    Fortsatt god bedring :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Usj, er kjedelig og trekke alle sykdommene opp av hatten på en gang da...
    Men på den annen side, nå er dere vel snart ferdige for en stund:)

    GOD bedring til deg ♥

    SvarSlett
  6. ai ai ai, håper du blir frisk nok til å komme på kafebesøk på fredag da,
    jeg krysser alt jeg har!!! Stakars deg altså - jeg har ennå ikke vært syk i vinter jeg.
    Å nei, tenk om jeg ligger rett ut til fredag da…
    nei huff, ikke det...
    klem og ha en rolig kveld:)

    SvarSlett
  7. Så fint lappeteppe!! Også så snill mann da :) Fortsatt god bedring!! KLEM!

    SvarSlett
  8. Flink mann! Nydelige tulipaner
    go HERLIG lappeteppe : ) Flinka!

    GOD bedring til deg.

    SvarSlett
  9. Hei - ja, disse basillene har det jammen med å komme i flokk og følge - nå har dere nok hatt deres for en stund:)

    Nydelig teppe !

    God tirsdagskveld og god-bedring-klem!

    SvarSlett
  10. Nydelige tulipaner, lettere å være syk når man har noe fint å se på:) Syk jeg også, så god bedring til oss begge:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  11. Uff, dere har virkelig fått det... Kos med tulipaner og kjmpefint teppe oppi elendigheten, da:-) God bedring!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  12. riktig god bedring til familien Høytrykk!

    SvarSlett
  13. God bedring til hele familien!En fin trøst med vakre tulipaner da! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  14. Off, hørtes ikke noe kjekt ut....
    dere får ha god bedring alle sammen :-)
    Klem

    SvarSlett
  15. Nydelig teppe, og du har min fulle forståelse for tålmodigheten. Riktig giod bedring til alle:-)

    SvarSlett
  16. Stilig teppe og koselig med blomster!
    Men dumt at dere er syke da, masse god bedring!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  17. Hei!
    Fine bilder! Herlig lappeteppe, så flink du er! Strikket et lappeteppe en gang, tror jeg brukte nesten 2 år på det (ble en del pauser) ;)
    Riktig god bedring!
    Jeg er forresten helt ny her i bloggverden, stikk gjerne innom en gang :)
    klem
    camilla

    SvarSlett
  18. Nydelige Høytrykksbilder! God bedring til hele den fine gjengen din og deg, og gurimalla så flink du har vært med teppet. Jo mindre montering jo bedre, sier jeg ;)

    Klem

    SvarSlett
  19. Nydelige tulipaner :) hvit er så fint!
    God bedring til deg og dine. Vi har ikke vært syk i helle vinter! Vi er heldig fordi jeg ha en fot for litte etter en operasjon og må ha ro.

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  20. Nei isjda!
    Men du får kose deg inne under det fine teppet - og godt at snille mannen kjøpte noe pent å se på :) God bedring!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  21. Oisan!!! En ulykke kommer sjelden alene - er det ikke det de sier!!!
    God bedring til de syke i Høytrykk-heimen!!!
    Nydelige tulipaner hjelper kanskje litt...
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  22. Huff, kjipe greier! Håper formen din bedrer seg raskt og at du snart er tipp topp :) Veldig fine blomster, snill mann ;) Og jeg liker teppet ditt, imponerende at du holdt ut å sy noe så stort! Ha en fin dag, håper sola skinner inn vinduene dine :)

    SvarSlett
  23. Sender deg en stor god bedringklem!

    SvarSlett
  24. Kjære gode deg, håper formen er stigende- og snille menn er gode å ha når man er syk. Teppet ser jo helt vidunderlig ut å ligge under når man først er syk- så flink du har vært. Men jeg må si jeg og kjenner meg igjen i at slike store prosjekter går på tålmodigheten løs... Hi hi
    Mange god bedring klemmer til deg fra meg

    SvarSlett
  25. Huff.. Sykdom er alltid kjiipt! God bedring! For noen nydelige farger på lappeteppet! Jeg holder på å mote meg opp til å lage et selv, men nøyer meg foreløpig med puter og krabbetepper ;)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.