fredag 3. februar 2012

Venerdi


Venerdi. Friday. Freitag. Fredag.
Kjært barn har mange navn.
Og kjær er denne dagen virkelig!


Noen av ranunklene jeg kjøpte for over en uke siden står fortsatt fint.
Og med den fine rosebuketten jeg fikk på bursdagen min som står på stuebordet, 
kan vi gå inn i helgen med "blomstrende" stue.


Ute er det beinkald vinter med 20 blå på gradestokken. Brrr...

Ikke sikkert det blir så mye utetid i helgen siden det er så kaldt, 
men det er mye fint man kan finne på inne også.
God helg til alle!

PS. Tusen takk for alle bursdagshilsner! :)

33 kommentarer:

  1. Skjønne stoler :) og skjønne blomster.
    Kos deg i kulden. God helg :)

    SvarSlett
  2. Hej hej! Stolarna är så snygga....ha en go fredag! Kram

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen som har vært :)
    Ranunkler er så fine, og så gøy at de har vart så lenge !

    Kos deg inne i helga :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. De nye stolene dine er bare et syyyyyn! Drømme drømme

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse med dagen i går:))

    Så herlige bilder hos deg, makes me happy!

    Klem, A

    SvarSlett
  6. Så fine bilder!! Hva slags brett er det du har på bordet? Det var såå fint! :) Ha en nydelig fredag! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er kjøpt på Ikea. God fredag til deg også! :)

      Slett
  7. Fiiine bilder!
    God helg til deg og dine!
    Klem Carina

    SvarSlett
  8. Herlige bilder..
    Gratulerer masse med dagen som var..
    God helgeklem fra meg!!

    SvarSlett
  9. Fantastiske bilder!!
    Ha en fin helg :-)
    Klem

    SvarSlett
  10. Grattis i efterskott! :)
    Visst är fredagar underbara dagar. Det är en speciell känsla som infinner sig.
    Mycket vackra bilder!

    Jag önskar dig en härlig fredag!
    Kram Sofia

    SvarSlett
  11. Nydelig hos deg idag!!!
    Lyseblått er liksom deg!!
    Fin fredag til deg også!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  12. Så deilig med litt blomster nå som det går mot vår (lov å late som iallefall!)

    SvarSlett
  13. Lekkre bilder du deler i dag ☺
    Fin helg til deg ☺

    SvarSlett
  14. Gratulerer med dagen som var. Håper du hadde en fin dag!
    Tyve minusgrader. Oi! Her er det minus syv og jeg synes det er kaldt :)
    Flotte bilder og ranunkler er bare nydelige!
    Kos dere i helga
    Klem Tonje

    SvarSlett
  15. kjære Trine
    gratulerer med vel overstått bursdag. høres ut som den var fin.
    i kveld kjører jeg på med mer Høytrykk inne hos meg. :)
    riktig god helg til deg

    stor klem fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  16. Nydelige bilder!!
    Elsker den duse blå ♥
    Her er det og 20- og KALDT!
    Men vi kooooser oss inne:)

    Ha en fin kveld ♥

    SvarSlett
  17. Fin kald fredag, og nydelige bilder!
    Og veldig fint innlegg om deg inne hos Åpent Hus.
    Gøy å vite historien bak bloggnavnet ditt, et navn som passer godt:-)

    God helg videre!

    SvarSlett
  18. Takk takk, og gratulerer med overstått bursdag og publisitet :)

    SvarSlett
  19. God helg til deg og dine! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  20. Så lekre bilder!

    I dag er jeg og Nala alene hjemme, mannen er på tur med jobben og vi nyter alenetid på sofaen :)
    Nyt fredagskvelden!
    klem& stort smil

    SvarSlett
  21. Du har virkelig en smuk og inspirende blog! Jeg følger dig både via computer og Android! :) Du må meget gerne komme forbi min nye blog på
    www.mimiego.blogspot.com

    SvarSlett
  22. Hurra for fredager, hurra for nydelige blomster og hurra for vel overstått dag :)

    SvarSlett
  23. Fineste blomstene!
    Var en tur og så etter slike i går, men fant ikke..jaja, da ble det helg uten blomster ;)

    Og jeg som hadde glemt å skrive at puta var fra deg!! Det var jo en glipp! Men nå er det rettet opp i!
    Fin helg til deg, snuppa!
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  24. Nyyydelige bilder og jeg bare elsker ranukler!!!!
    ...det er d vakreste som finnes altså*smile*

    ...jeg foreslo 17/2 (var d ikke det su skrev da?) til desinhung-tone...så får vi se om vi får til en kongsberg tur!*smile*

    Flott helg til deg!
    klem klem

    SvarSlett
  25. Åh, en blomstrende helg blir som regel alltid fin =)
    Ranunkler er alltid så uforutsigbare... Noen
    ganger står de bare i noen dager mens andre ganger står de i en evighet.
    Jeg, som blomsterdekoratør, skjønner ikke hvorfor.

    Jeg sitter inne, med en snart 4 mnd gammel liten en. Altfor kaldt å
    bevege seg ute. Kos deg med blomstene. Jeg nyter synet av franske tulipaner =)
    Fineste lørdagen til deg.
    Ane

    SvarSlett
  26. Fredag er favoritten min også:) Nydelige bilder av nydelig stue og blomster! Her rasket jeg med meg en bukett tulipaner. Tenkte jeg skulle bli flinkere til å kjøpe blomster:)
    Ha en flott lørdagskveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  27. En av veckans härligaste dagar :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  28. fantastisk fine bilder! OG gratulerer med overstått :D

    SvarSlett
  29. Elsker fredager, beste dagen i uka.
    Ranunkler er nydelige og den vasen var bare super, superfin.
    Fin kveld til deg.
    Klæm

    SvarSlett
  30. takkåtakk! Hoho, skal absolutt ikke tvinge noen til å skrive noesomhelst; men litt nyskjerrig på hvem som er innom er jeg. Så - hvem er egentlig høytrykk? (sånn bortsett fra en utrolig inspirerende blogg)

    SvarSlett
  31. Flott helgestemning!! Jeg liker også Lilyhammer,snodig og komisk rett og slett :)

    SvarSlett
  32. Fiiine bilder! ble skikkelig glad av å se på de! kunne flyttet rett inn! hehe

    god lørdagskveld til deg!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.