mandag 26. mars 2012

Badaboom

Jeg er blitt mer og mer opptatt av at produktene vi bruker her hjemme skal være bra for oss 
og være miljøvennlige. Uansett om det er matvarer, husholdningsprodukter, kosmetikk eller klær. 
Bambus er et produkt jeg har skrevet om før, og da jeg oppdaget merket Badaboom, ble jeg veldig 
nysgjerrig. Jeg er så heldig at jeg har fått lov til å teste ut noen produkter fra dem.


Badaboom selger de fineste sjalene jeg har sett på lenge! De er utrolig mye og gode. 
Tekstil laget av bambus klør ikke, og det er noe jeg setter pris på siden mange tekstiler får 
meg til å klø. I tillegg til at de er veldig myke, ser de veldig flotte ut. De har en nydelig glans! 
Bildene yter ikke sjalene nok rettferdighet, men ta mitt ord for det. De er virkelig f i n e!



Bambus virker svalende i varmt vær og holder deg varm i kaldt vær. Derfor passer disse sjalene 
året rundt, til hverdag eller fest. Sjalene finnes i mange fine farger. Mine er i perlegrått og 
lyseblått. Sistnevnte er en ny farge denne våren. En utrolig fin farge!


Har du noen gang prøvd såpe laget av forkullet bambus med honning? :)
Det har jeg nå, og den anbefales. God konsistens på skummet og god følelse på huden etterpå.
Den er antibakteriell og skal virke eksemhemmende. Det liker jeg!

Badaboom selger også håndklær, sengetøy og undertøy.


Hihi, jeg måtte prøve meg på å ta bilde av produktene i bruk, og under ser du resultatet...


Jeg innser at jeg ikke er noen portrettfotograf. Og jeg innser at jeg må lære meg å knyte noe annet enn 
"Mette-Marit-knuten". Jeg leste et sted at det var bare urbane menn som knyter skjerfet slik nå til dags, 
så jeg bør nok ta meg en titt på denne videoen for noen tips. ;)

Ha en fin dag og fin ny uke alle sammen! Go'været fortsetter på Østlandet - jippi! ☺

16 kommentarer:

  1. Hei :)
    ..Disse sjalene så utrolig deilige ut!!
    & du så jo super fin ut med det på *ler*
    Er ikke lett å ta bilder av seg selv, det skal være heeeelt sikkert!!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Så flotte sjal :-)
    Herlige farger!
    Ha en flott dag i solen!
    Klem

    SvarSlett
  3. Heldige du! Haha - så utrolig flotte bilder til slutt! Og den videoen så jo faktisk litt interessant ut - gode tips å ta med seg der, jeg er ikke veldig god på skjerf selv.

    SvarSlett
  4. lekre portretter ;)
    jeg har en herlig norsk Lilleba pysjamas i bambus/bomull.
    nydelig!

    fin ukestart til deg
    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  5. Oi, så mye lekkert. De sjalene så jo helt herlige ut. Har ikke kommet lenger enn til Mette-Maritknuten jeg heller, men det er vel på tide å videreutvikle seg ;)

    SvarSlett
  6. Hihi, som du gjemmer deg bort da, trine :)
    De så veldig deilige ut!!

    KLEMMER

    SvarSlett
  7. Hihi - søta!! :)
    Nydelig farge og fine sjal..
    Et slikt et hadde vært fin ja :)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  8. Ops - to skjerf og en singlet på vei i posten til meg... Herlige ting, gleder meg:))
    K

    SvarSlett
  9. Herlige ting:)
    Skjerfene var nydelige, flotte farger ♥
    Jeg har også prøvd såpen og er kjempefornøyd!!!
    Jeg har eksemhender og har ikke funnet noe som funker, men denne var virkelig god!!
    Bambus er lekkert og se på i interiøret, men jammen kan den brukes til så mye mer - spennende!!

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  10. Godt tips, som må sjekkes ut. Ble spesielt nysgjerrig på såpen.

    Fin dag til deg - nyt finværet!! Det er så deilig med vååår ;)

    SvarSlett
  11. Herlig!
    Takk for skjerfknutetips :)

    Jeg håper du har hatt en fin mandag og ukesstart.
    Jeg er så slått ut av pollen om dagen at det ikke er gøy en gang.
    Storgodklem!

    SvarSlett
  12. Stilig!! Nydelige sjal og herlige farger! Love it.
    Herlige selvportrett også:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  13. Bambus er spennende. Mannen fikk noen boxere til jul og de er visst supre. Nydelige sjal.

    SvarSlett
  14. Så flotte skjerf, herlige farger. Ser spennende ut de såpene også, tror jeg må prøve:) Klem fra Agnete:)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.