lørdag 3. mars 2012

FlowerPot

Jeg spurte for litt siden om det var noen som kunne gjette hvilken
lampe jeg hadde bestilt meg for bursdagspengene jeg fikk i år. 
Det var flere som tippet FlowerPot, og May Helen gjettet helt riktig: En hvit en.

Nå er skjønnheten i hus. I absolutely love it!


Jeg digger designet på den. Så enkelt, men likevel effektfullt.
Og lyset den gir er veldig fint og stemningsfullt.


Lampen kjøpte jeg fra den nye norske nettbutikken NRWAY. (Facebooksiden deres er her.)
Det er faktisk 10 % avslag på både Flowerpot bordlampe og pendel nå, 
så her er det muligheter for å spare noen kroner.

Fra go'plassen min i sofaen har jeg direkte utsikt til finingen. 
Trenger nesten ikke å se på tv med noe så fint foran meg. :)

31 kommentarer:

  1. Grattis med ny flott lampe! Den er superfin!! Klem fra Anne

    SvarSlett
  2. Den är så fin! En riktig klassiker får man säga :)
    Kramar

    SvarSlett
  3. Den er så lekker, gratulerer med å ha fått den i hus.
    Var mange fine lamper i den nettbutikken, takk for link.

    Ha en fin kveld!
    - AC

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Den er så nydelig. Jeg ønsker meg den store pendelen. Må bare få meg noen inntekter først.

    SvarSlett
  5. Oh yes, den er super fin!!! Heldig du:-)

    SvarSlett
  6. GRATULERER med den nye, flotte lampen :)
    Også så morsomt at jeg tippet rett!
    Kjenner smaken din jeg vet du hi, hi.
    Takk for link forresten.
    Det er en så god følelse, å få noe man har ønsket seg lenge i hus...
    Så skjønner godt at det er samme hva som går på tv nå ;)
    NYT lampen.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Og jeg som gjettet på den turkise! Hehe* Etter den kom den hvite skjønnheten da..kremt* Heldige deg som har fått Flowerpot!

    SvarSlett
  8. Den er nydelig.
    Passer perfekt inn hos dere!
    Direkte utsikt er viktig, må jo nytes disse lampene :)
    Nyt lampen, og lørdagskvelden :)

    SvarSlett
  9. Rett og slett lekker!!
    Heldige du, og grattis med ny fining ♥

    Fortsatt GOD helg!!

    SvarSlett
  10. gratulerer med ny, fin lampe!
    klem fra meg:)

    SvarSlett
  11. Lekker ja, grattis! Ha en fortsatt herlig helg :) Klemmer

    SvarSlett
  12. Gratulerer med ny stilig lampe!! :)

    SvarSlett
  13. Grattis!
    ..den var lekker :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  14. Grattis med fantastisk fin lampe! Den passet jo helt perfekt inn i stua, så skjønner godt at du bare sitter og nyter utsikten nå! :)
    Ønsker deg en finfin søndag!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  15. Passet jo perfekt der den står!=) Deler din entusiasme for Flowerpot og Verner Panton generelt!

    SvarSlett
  16. Knallfin..liker det enkle!!
    Ha en god søndag.
    Klem:)

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye med det nye kule tilskuddet :)
    klem Jane

    SvarSlett
  18. Heisan Trine
    Gratulerer med superfin lampe! Jeg er en stor fan av Flowerpot og en slik lampe (men pendel) har stått på ønskelisten min lenge.
    Jeg synes den er veldig fin i hvitt også og sort og lilla, og rosa og rød. (de siste må helst henge ved siden av hverandre for jeg liker kombinasjonen av disse så godt)
    Gøy når man får noe i hus en har lengtet etter lenge, det er verdt å vente litt på.
    Ha en fin søndag, Trine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  19. Gratulerer med nydelig lampe! Vet godt hvordan det føles nå;) ......og den følelsen får jeg hver gang jeg ser på min enda...et år ettr kjøpet;)

    SvarSlett
  20. Stilig og delikat, Trine - skjønner godt at du er fornøyd med sofautsikten:)

    Ha en fin ny marsuke - deilig med merkbart lysere dager:)

    Klem!

    SvarSlett
  21. Fine lampen! Den passet godt inn hos deg.
    Nydelige bilder

    Ønsker deg og dine en god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  22. Vakker den lampa - herlig!

    Fin ukesstart til deg :) Håper du har en fin dag og at solen skinner på deg. Her er det full fart Oslo - Haugesund - Oslo. Men gøy er det!

    klemklem

    SvarSlett
  23. Wow for ei flott og stilig lampe! Utrolig kul!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  24. Lekker lampe! Jeg hadde en slik i sort som jeg var veldig glad i, men så fikk jeg det plutselig for meg t jeg skulle selge den. Dummeste jeg har gjort:-/

    Herlige og lyse bilder fra hjemmet ditt. Inspirerende! Følger deg videre.

    Frueklemmer!

    SvarSlett
  25. Stilig lampe! :0) Ha en fin kveld du ;)

    SvarSlett
  26. Så fin lampe du har fått deg:) Alltid gøy med noe nytt og spesielt interiør ting;)

    Ha en flott kveld:)

    Klem fra Pernille

    SvarSlett
  27. Veldig fin lampe- opplagt den rette bruken av bursdagspenger, ja :)

    SvarSlett
  28. Grattis :)
    kjempefin lampe som passe såå godt hos deg!

    SvarSlett
  29. Very pretty lamp! Actually everything in your house seems to be pretty, love your blog!:)

    SvarSlett
  30. å ja, det er en nydelig lampe :) min favoritt--- som heldigvis også har funnet veien hjem til meg.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.