fredag 16. mars 2012

Fredag!



Tusen, tusen takk for overveldende respons på innlegget mitt i går! Det er flere som har spurt 
både nå og tidligere om jeg selger putetrekk. Jeg har vurdert å legge ut noen for salg, men jeg 
synes det er bittelitt skummelt å sy for andre enn bare meg selv. Ikke så lett å hive seg ut i 
kremmerbransjen når kravene til en selv er så høye... Men vi får se, kanskje jeg tør likevel?

Endelig fredag igjen! Det er så deilig! Her krysser vi fingrene for at både store og små holder 
seg friske i helgen. Det begynner å bli lenge siden vi var friske alle sammen samtidig... 
Godt den verste sykdomssesongen snart (forhåpentligvis!) er over!

God fredag og god helg til alle dere fine mennesker som titter innom her!

PS. Har jeg ikke fått fin header? Den er laget av flinke, snille Kristin med bloggen Kikkis planet
Tusen takk, Kristin! 

26 kommentarer:

  1. Skjønner godt tankegangen din, men jeg tror at butikkene din kommer til å bli en suksess!!
    Headeren din er fin - tenker alltid på bloggen din når jeg ser slike 'finværsskyer'.
    Ha en fin helg.
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin header:)
    God helg og kos deg!!
    Klem E

    SvarSlett
  3. Du kunne absolutt solgt putetrekk
    så fine som de er : ) Krysser fingrene for en
    frisk og solrik helg - foreløpig lover det bra!

    klem

    SvarSlett
  4. Syns absolutt du burde starte butikk! Jeg ville DEFINITIVT kjøpt putetrekk fra deg! Opptil flere du har vist her på bloggen som jeg har "siklet" på.. :) Fin fredag til deg! Den gule med skyer så klart, men også disse: http://3.bp.blogspot.com/-PTjhNqAoRU4/TlzqOIO-HYI/AAAAAAAAA64/LqWY0vk66UM/s1600/IMG_5911.JPG
    Og luene du har sydd er også supersøte!

    SvarSlett
  5. Du bør absolutt begynne å selge putetrekk! Stas! :) Fin vase i dette innlegget! Gult er fresht!

    SvarSlett
  6. Du burde begynne å selge putetrekk ja. De er jo super fine!!
    Flott bilde!
    Ha en super helg :-)
    Klem

    SvarSlett
  7. Du burde absolutt prøve å selge noen putetrekk snuppa! :) De er jo så lekre! Headeren var jo superkul!! Krysser fingrene på at dere får en kjempefin helg!

    Klem

    SvarSlett
  8. Mye lekkert her!! Både pute og andre gleder :)
    Puter er så geniale, kan enkelt flyttes på slik at man hele tiden kan forandre ;)

    God helg!!

    Mari

    SvarSlett
  9. What a lovely header you have! Happy weekend!

    Ps. I have tagged you on my blog, go check it out.:)

    SvarSlett
  10. Veldig fin header og deilig tulipanbilete! Finfinhelg ønskast deg også

    SvarSlett
  11. Ja, den puten var kjempefin. Hiv deg ut i det. Start i det små og selge først t folk du kjenner. Jeg syntes det var en grei start :)
    God helg.

    SvarSlett
  12. Ja, jeg var innom deg i går..
    ..og det var et eller annet nytt her! :)
    Siden har blitt bredere? Og headeren var kjempefin :)
    SÅ flink kikki har vært!

    ..PS: Jeg vil gjerne ha et Høytrykk pytetrekk! :D

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  13. Hadde kjøpt pute av deg jeg! Hihi :)

    Ha en fin helg. Uten sykdom får vi tro :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  14. Sikker på at putene dine ville egne seg godt for salg:)
    Håper dere får en fin helg uten sykdom.

    Fin fredagskveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  15. Nydelige puter, det gule stoffet med skyer på var herlig forfriskende!

    Vakkert med blomster på bildelisten:-)

    God helg, håper SOLEN skinner på deg!

    SvarSlett
  16. HEI!! Er det webcam på Dombås? Hehe, er det noe liv der i kveld?! Tror igrunn jeg vet svaret :) Det spøker for skiføret nå gitt. Så det var skrevet på idrettslaget sin side på fb i dag at det var kjørt opp løyper men at de mente det ikke holdt lenge!! Det har ikke vært skiføre i bygda etter vinterferien, så det ble ikke skidag på skola. Litt dumt, men litt godt og at det våres:) Det er knallvær om dagen da, sol og skyfri himmel! Puta du har sydd er så fin!! Liker de gule detaljene dine!! Ha ei riktig fin helg, KLEM.

    SvarSlett
  17. Ja, så fint kuddfodral du gjort. Ett riktigt solsken! :)
    Kramar

    SvarSlett
  18. Gillar namnet på din blogg :)
    fina bilder.....
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    redan 100 fina bloggar med.....
    Det är kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  19. skjønne bilder her inne som alltid
    artig med den nye puta. Love it.
    når jeg ser på håndarbeidet ditt, synes jeg ikke du skal lure, men åpne butikk.
    sier jeg som liksom har hoppa i det allerede.

    fortsatt fin helg til deg
    klem fra Åpent^hus

    SvarSlett
  20. Jeg stemmer også for salg av puter (selvom jeg forstår det er skremmende;) De er jo så flotte og interessen er stor! Håper du har hatt og får en fortsatt fantastisk helg! Stor klem til deg

    SvarSlett
  21. Gratulerer med flott heading!

    Fordi din blogg er unik og gir masse inspirasjon har du fått oppføring på min nye nettside www.Inspirasjonsguiden.no
    Håper du vil ta en titt og kanskje du kunne tenke deg å være ukens gjesteblogger i løpet av april/mai mnd?

    På bloggen min www.shabbycharm.blogspot.com finner du et "Inspirasjonsguiden symbol" som det hadde vært kjempe hyggelig om du ville legge ut på siden din.

    Klemmer fra Marianne

    SvarSlett
  22. Hei på deg!
    Åååå, her var det mye fin gul vårstemning.
    Den puta di er bare en DRØM!!

    PS: Jeg har sagt det før og sier det igjen!
    Du trenger en eplabutikk!

    Superfin header også :)

    NYT søndagen,
    Signe

    SvarSlett
  23. Virkelig fin blog du har. Jeg elsker dine lyse billeder. Mh. Nikoline

    SvarSlett
  24. Snuppelig tulipan og kjempefin header.

    Slitsomt med mye sykdom!! Heldigvis pleier det å komme seg når de runder forbi 3-årsalderen. Tredje gangen vi har en ettåring her i vårt hus. Det er bare en herlig alder, og jeg vil liksom holde fast hvert øyeblikk om dagen. Vi skal definitivt ikke ha flere, så da er det litt vemodig for hver milepæl som er tilbakelagt.

    Klem

    SvarSlett
  25. Gratulerer med ny header!! Matcher den knallfine puta du har sydd :)

    SvarSlett
  26. Putetrekket i forige innlegg var utrolig fint,
    jeg synes du bør prøve deg med salg om det er noe du selv vil:)

    Takk for at du er med hos meg,
    og lykke til.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.