onsdag 14. mars 2012

Give away!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET!

Da er duket for en ny give away her inne hos meg! Jeg har gleden av å få gi bort to fine Uno lysestaker 
fra Normann Copenhagen til en heldig vinner. De finnes i hvit, sort, lime og turkis. Fine farger!

Premien er sponset av NRWAY, den fine nettbutikken som jeg kjøpte FlowerPot-lampen min fra. 
Dette er en nettbutikk med veldig bra utvalg og super service!



Disse lysestakene er fine både alene, i par eller samlet i en gruppe.
Reglene er som følger:
- 1 lodd for kommentar på dette innlegget
- 1 lodd for å linke på egen blogg (bruk bildet under)
- 1 lodd for å skrive et eget innlegg om give away'en.
- 1 lodd for å like NRWAY på Facebook
- 1 lodd for å dele konkurransen på Facebook
- 1 lodd for å like Høytrykk på Facebook

Altså totalt 6 lodd. Skrive hvilke lodd du tar i kommentaren. 
Du trenger ikke å ha blogg for å delta, bare legg igjen kommentar 
som "Anonym" med e-postadressen din.

Vinneren trekkes om en måned, altså 14. april.




NRWAY tilbyr også mine heldige lesere 15 % avslag på følgende 
lamper så lenge konkurransen pågår:
Bruk rabattkode "Høytrykk2012". 

NRWAY har alltid gratis frakt på leveranser til hele Norge.

Lykke til alle sammen! ☺


Only readers living in Norway can participate in this contest.

180 kommentarer:

  1. 1 lite lykkelodd :)

    Carpe diem

    SvarSlett
  2. Fin-fin gi bort!!
    2 lodd på meg - krysser fingre!!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  3. 1 lodd til meg, trallallallaaaa....

    SvarSlett
  4. Disse er så fine!!! Jeg tar 5lodd :)

    SvarSlett
  5. Nydelige lysestaker! 3 lodd på meg, liker Høytrykk og NRWAY på Facebook, pluss denne kommentaren =)

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    De var knallfine!! Jeg prøver lykken med 4 lodd!
    Gratulerer med galleriplass :) ET nydelig bilde!
    Ha en fin onsdag, klem klem

    SvarSlett
  7. Så fine de er:)
    Tar 3 lodd eg!
    Ha ein fin dag...

    SvarSlett
  8. Hei på deg!!
    Jeg er med og tar lodd, kommentar og linking!!
    Kjempfine lysestaker:-))))

    Fin onsdag til deg!!!

    klem

    SvarSlett
  9. Eg er med med 5 lodd; linkar, følger begge på FB, kommentar og dele på FB☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  10. 1 lodd takk!
    Kjempekule lysestaker:-)
    Ha en finfin dag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  11. Kul give away...
    3 lodd på meg, kommentar, og følger begge på FB.

    Ha en fin dag :-) !

    SvarSlett
  12. Trekker 1 lodd, hjertelig takk.
    Og gratulerer med galleriplass :-)

    SvarSlett
  13. Hei!
    Jeg slår til med 4 lodd :)
    Krysser fingrene :)
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Stikk gjerne innom meg også, har en rykende fersk Give Away gående - kanskje du vil delta? :) :)

      Slett
  14. Heisann!

    3 lodd på meg:)

    Klem fra AK:)

    SvarSlett
  15. Kule lysestakene! Jeg vil gjerne ha 5 lodd!
    Klem
    Vicky

    SvarSlett
  16. Hei. Så fine!
    Jeg deltar med to lodd.

    :-)

    SvarSlett
  17. så skjønne! jeg trekker to lodd ;)

    SvarSlett
  18. For en herlig give away...
    De lysestakene har jeg siklet på!
    Prøver lykken med 4 lodd: kommentar, link hos meg, liker deg og NRWAY på facebook.
    Ønsker meg selv lykke til hi, hi.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  19. 3 lodd på meg, liker Høytrykk og NRWAY på Facebook, pluss denne kommentaren!
    elisabeth_skeie@hotmail.com

    SvarSlett
  20. fin giveaway! Trekker 5 lykke lodder og krysser fingrene.
    De var fine de lysestakene! :-)
    Har en liten giveaway på gang jeg også om du vil delta.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  21. 4 lodd til meg:)
    ha en fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  22. 1 lykkelodd denne veien :)

    SvarSlett
  23. 1 LODD PÅ MEG.
    KAN VÆRE JEG ER HELDIG ALLIKEVEL.
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  24. Så spennende!!! Da trekker jeg tre lodd for kommentar og to liker på Facebook, og krysser fingre og tær for vinnerlykke! :)
    Med ønske om en fortsatt fin dag!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  25. Så kule lysestaker..

    Jeg trekker 1 lodd..

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  26. Flott giveaway. Jeg trekker to lodd, link på bloggen og kommentar her:-)

    SvarSlett
  27. Jag vill gärna vara med på den här fin-fina utlottningen. Jag tar två lotter tack! :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  28. Ljusstakarna är underbara, är väldigt svag för de i lime : )
    Jag är gärna med i utlottningen med 4 lotter tack (kommentar, gilla Hoytryck på FB, gilla NRWAY på FB o dela på FB.)
    Jag håller tummarna.
    MOna
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlett
  29. Hei!
    Jeg tar tre lodd - kommentar, liker NRWAY og Høytrykk på Facebook :)

    SvarSlett
  30. Jeg tar gjerne ett lodd! :)
    Kjempeflotte lysestaker!

    SvarSlett
  31. De var kjempefine! :) 2 lodd på meg. Kommentar og link.

    Klem lene

    SvarSlett
  32. Hei! Jeg trekker 1 lodd!! :D

    SvarSlett
  33. 4 lodd på meg :D
    De eeeer så fine!!!

    Heia meg ;)

    SvarSlett
  34. oj oj oj- så flotte. prøver lykken med et lodd :)

    SvarSlett
  35. De er KNLLFINE!!
    Jeg blir med og kommenterer og linker:)

    Ha en fin fin dag ♥

    SvarSlett
  36. Lekre!!!:)
    3 lodd på meg !

    SvarSlett
  37. Så stilige!!
    4 lodd på meg: kommentar, liker høytrykk og nrway på facebook og linker på bloggen min.
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  38. Jeg tar 3 lodd jeg da... Krysser fingrene! :)

    SvarSlett
  39. Hei hei=)
    Så søte de lysestakene var da! Jeg trekker 5 lykkelodd, og krysser fingrene!!

    Ønsker deg en koselig onsdagskveld.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  40. Weee!! så utrolig fine lysestaker:)
    4 lodd på meg! Håper på vinnerlykke.

    SvarSlett
  41. Oioi!! Knallfine! :) Så kjekk giveaway!!
    Trekker 3 lodd :)

    Mari

    SvarSlett
  42. 3 lodd på meg!! :-) Krysser fingrene :):)

    SvarSlett
  43. Superfine lysestaker, så klart jeg vil være med! 2 lodd på meg:) Kommentar + linke på min side:)

    SvarSlett
  44. Puh.. gjør det enkelt! Det blir to lodd nå siden jeg følger dæ allerede!

    SvarSlett
  45. Kjempefine lysestaker. Jeg tar to lodd jeg. Følger og facebook. :)

    SvarSlett
  46. Tre lodd på meg! Kommentar, link på bloggen og likar deg på FB :)

    SvarSlett
  47. Åh fine!! To lodd på meg :) Følger og kommentar :)

    SvarSlett
  48. Gratulerer meg Galleriplass! Håpet å se deg i finalen jeg:)
    ..Og så fiiin premie du lodder ut!Her må jeg ha meg et lodd:)

    SvarSlett
  49. Hvor er de fine. Jeg er med på 2 lodder:)
    NRWAY ser ud til at være en rigtig fin shop - bare ærgerligt de ikke sender til Danmark:(

    SvarSlett
  50. Heisan Trine
    Finfine lysestaker du lodder ut! Jeg hiver meg på og tar to lodd. Linker på bloggen.
    Facebook har aldri blitt en del av meg, jeg holder meg til bloggingen bare.
    Ha en strålende dag! Klem fra Kaspara som sitter og blogger og syr midt i natten

    SvarSlett
  51. For en flott give away a gitt :0) Jeg er med og trekker 4 lodd.
    klem Jane

    SvarSlett
  52. kjempefint lotteri
    den butikken der ser ut til å være midt i min gate
    skal sjekkes ut mer.

    jeg er GJERNE med i spenningen frem til trekning :)
    tre lodd på meg!

    fin torsdag til deg
    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  53. Så fine :)
    Jeg vil gjerne ha 3 lodder , kommentar,link og like høytrykk på facebook .

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  54. Deltar gjerne, og tar 2 lodd! Veldig fin blogg du har, forøvrig:)

    SvarSlett
  55. Fin fin premie, trekker 2 lodd:)

    SvarSlett
  56. 3 lodd på meg! Krysser fingrene!

    SvarSlett
  57. Disse er jo knallfine da! Tar gjerne et lodd jeg. Klem fra Lotte

    SvarSlett
  58. Hei - så fin premie, da - jeg prøver lykken med to lodd:)

    Klem!

    SvarSlett
  59. Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/march/14-april-giveaway.html

    SvarSlett
  60. Juhuu :) Jeg hiver meg med og tar 4 lodd (linker, kommenterer, liker Høytrykk på FB, deler på FB)

    SvarSlett
  61. Jeg er med og trekker fem lodd! Kommentar, liker på fb x2, link på blogg og linke på fb:)

    Tvi tvi!

    SvarSlett
  62. 3 lodd, kommentar, link, liker Høytrykk på FB. Fin premie!! Klem fra Anne

    SvarSlett
  63. Hvor er de fine! Jeg snupper 6 lodder- så jeg håber de sender til Danmark :)

    SvarSlett
  64. Åh, så fine disse var! Ønske, ønske, ønske :)
    Tar et lite lodd og krysser fingre for vinnerlykke :)
    Klem

    SvarSlett
  65. Så fine! Tar gjerne ett lodd:)
    natasha@kolgrov.com

    SvarSlett
  66. Ja, rigtig fine lysestaker i rigtig fine farver !!! Et lod til mig, tak ;)

    SvarSlett
  67. Tar 3 lotter

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/march/ljusstakar.html

    Gillar på Fb (Carola Lind)


    carola(at)officefixarna.com

    SvarSlett
  68. Jeg blir med på 2 lodd!:)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  69. 1 lodd :-)
    God helg!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  70. Å ja, disse er knallfine! 5 lodd til meg:)
    God helg!!

    SvarSlett
  71. Kjempeflotte! Jeg prøver meg med to lodd:)

    SvarSlett
  72. Jeg smider 1 enkelt lod i puljen og håber på det bedste :)

    SvarSlett
  73. Hei på deg! Flott gi-bort på herlig blogg! :)
    4 lodd på meg (kommentar, like blogg og butikk på faceb, dele på faceb)
    //Lill Therese

    SvarSlett
  74. Så fine!
    Prøver meg med 2 lodd; kommentar og link. God helg!
    Janni

    SvarSlett
  75. Jeg vil gjerne være med på trekningen og tar 1 lodd. Så da er det bare å krysse fingrene.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  76. Jeg prøver lykken med 6 lodd. Følger og liker, deler, og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/03/giveaway-hos-hytrykk.html

    Krysser fingrene og ønsker deg god helg.

    Bli gjerne med på min giveaway også om du vil!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  77. ÅH jag är jättegärna med (om man nu kan tävla från Sverige...) Gillar båda på fb - Anna Berglund-Lundkvist

    anna.berglund70@yahoo.se

    SvarSlett
  78. Jeg tar ett lite lodd og krysser fingrene for vinnerlykke! ;)
    ninanr1_@hotmail.com

    SvarSlett
  79. Prøver meg med 1 lodd :)

    Klem Birgit

    SvarSlett
  80. Jeg er all in! Tar 6 lodd:O)

    SvarSlett
  81. trekker eit lykke lodd :)


    liker bloggen din veldig godt, nydlige bilder og farger.
    Ha en god uke!


    vi har en utfordring på gang , bli gjerne med :)

    http://snikkerbuo.blogspot.com/2012/03/bli-med-pa-ei-utfordring-da-vell.html

    henriette

    SvarSlett
  82. Jeg er med og prøver med to lodd:-)

    HM

    SvarSlett
  83. Jeg prøver lykken med 3 lodd :D

    SvarSlett
  84. Jag vill gärna delta!

    Jag tar 2 lotter och har tipsat om tävlingen i min blogg här: http://itsyouandme.blogg.se/tavlingar/2012/march/tavlar-hos-hoytrykk-1.html

    Kram
    Emelie

    SvarSlett
  85. Et lodd på meg :-) Jeg krysser fingrene for disse var lekre!

    SvarSlett
  86. Jeg likerbegge sidene på FB så da blir det 3 lodd på meg:)

    SvarSlett
  87. Herlig give away!! Jeg er med med 4 lodd. Hurra!!

    SvarSlett
  88. Hei! :) Liker begge sidene på FB, linker og kommenterer, til sammen 4 lodd! :)

    SvarSlett
  89. Hei! SUPER blogg og flott give away :-) Liker seff begge sidene og her er kommentaren :-) Det blir vel 3 lodd til Den 3. tvillingen

    SvarSlett
  90. Hei!
    Så fin give away! Jeg er med, og tar 4 lodd: Kommentar, liker begge sidene, og linker på bloggen min:-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  91. - 1 lodd for kommentar
    - 1 lodd for å like NRWAY på Facebook
    - 1 lodd for å dele konkurransen på Facebook
    - 1 lodd for å like Høytrykk på Facebook
    4 lodd til sammen :)

    SvarSlett
  92. De var tøffe! Likte spesielt de i hvitt. Vil gjerne være med med 3 lodd jeg; kommentar og liker begge sidene på facebook. linda_nysveen@hotmail.com

    SvarSlett
  93. Herlige herligheter!! Denne sjangsen vil jeg nødig gå glipp av!
    Fine ting er alltid velkomne hjem til oss =)
    3 lykkelodd i hatten din fra meg. Jippi; Ane

    SvarSlett
  94. deltar med 1lykkelodd;)mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  95. Ja de var fine!! Jeg tar to lodd jeg! Kommentar og link:) Litt lat i dag:)

    SvarSlett
  96. Fine lysestaker!
    Jeg blir med i trekningen med 2 lodd, kommentar + link, tusen takk:-)

    SvarSlett
  97. Herlig giveaway!
    Det blir 5 lodd på meg.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  98. tar 3 lodd:) kommentar og har likt begge fb siden..:) stilige lysestakker..
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  99. Så flott gave da!
    Jeg vil gjerne vinne to finfine lysestaker!

    Og jeg vurderer seriøst å bestille Flower Pot fra NRWAY, elsker de lampene!

    elibuhaug (at) hotmail (dått) com

    SvarSlett
  100. sååå fine! jeg vil så gjerne gjerne vinne og prøver lykken med 3 lodd (kommentar, link, facebook). krysser fingre og tær...

    SvarSlett
  101. Jeg blir med 3 lodd på meg:)

    SvarSlett
  102. Eg tek eitt lodd, og håpar på det beste! Mvh Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  103. Ett lodd til meg!! Trekning på selveste 30 årsdagen min....det MÅ jo være lykke lodd:)
    Klem til deg

    SvarSlett
  104. Hei, 3 lodd til meg!!! en for kommentar,en for liker høytrykk på fb, og en for liker nrway på fb. De har utrolig masse fint og krysser fingrene for at jeg vinner de flotte lysestakene:)))
    Klem fra Magnhild
    magfalck@hotmail.com

    SvarSlett
  105. Satse på vinnerloddet ... tvi tvi. Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  106. pandoraxsage@gmail.com

    SvarSlett
  107. Så fine! Prøver meg med ett lodd jeg :-)

    SvarSlett
  108. Krysser fingrene med 3 lykkelodd! Tvi tvi :)

    SvarSlett
  109. Hei, tar gjerne 5 lodd

    Jeanette

    SvarSlett
  110. Et lite lodd herfra. (kajas.idso@gmail.com)

    SvarSlett
  111. Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! trekker et lykkelodd og krysser fingrer! Du er også velkommen til å bli med på giveawayen min, hvis du har lyst, vinn luxusopphold for to på NorefjellHytta. Ha en strålende dag! Bloggklem Franciska :-)

    SvarSlett
  112. Hei.

    Tøff premie som jeg prøver å vinne med 2 lykkelodd.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  113. Superflotte var disse!
    Jeg ønsker å delta med tre lodd:)
    Ønsker deg ei god helg og en fin påske
    Klem Tonje

    SvarSlett
  114. 1 lodd!

    Marie Elise:)
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  115. 4 lodd på meg :-D

    mamlene.blogspot.com

    SvarSlett
  116. Kjempefin giveaway :)
    Jeg prøver lykken og tar 3 lodd (kommentar, og liker på begge sidene på facebook)

    Stikk gjerne innom bloggen min hvis du får lyst, jeg er helt ny i blogginga. (:

    God påske, klem fra Marte! jegpuslerihverdagen

    SvarSlett
  117. 4 lodd på meg
    Dina dinkafox@yahoo.com

    SvarSlett
  118. Tar 1 lodd kristoffer.folleso@gmail.com

    SvarSlett
  119. Jeg har straks meldt mig som fast læser af dine lækre blog. Glæder mig til at følge dig i fremtiden.
    Jeg er ny i blogland, ta' endelig et kig hos mig))
    2 lodder herfra.

    SvarSlett
  120. 1 lodd :-)
    dinakraeva@gmail.com

    SvarSlett
  121. De var tøffe, jeg prøver meg!
    Hanne Kjersti

    (hanne.kjersti.lokken@dt.no)

    SvarSlett
  122. Veldig fin GiBort- hiver meg med glede over denne!
    - og trekker herved to lodd (kommentar + like på FB)

    God påske til deg og dine :)

    SvarSlett
  123. Hei jeg vil veldig gjerne være med 4 lodd på meg:-) nydelige lysestaker.

    Klem

    SvarSlett
  124. Heisann!
    Jeg er med og trekker 2 heldige lodd!
    Kommentar og linker på bloggen!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  125. Nydelige! 1 stk lodd på meg:-) Bli gjerne med på min Give away også. Du finner den på bloggen min:-)

    SvarSlett
  126. Flotte!! 1 lodd på meg:))) krysser fingrene,,,

    SvarSlett
  127. Må man gerne være med når man kommer fra Danmark? I så fald er jeg med på et lod. De er så fine! ;)

    SvarSlett
  128. Trekker meg ett lodd, lysestakene vokser på meg hver gang jeg ser på de. Lekre!!

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  129. Blir gjerne med og trekker et lykkelodd : )

    finfin påske videre!

    SvarSlett
  130. jo, fin påske. jag er med

    SvarSlett
  131. jo, fin påske. jag er med

    SvarSlett
  132. Å, så fine! To lodd på meg:) Påskehilsen fra Lill

    SvarSlett
  133. Jeg prøver lykken med 1 lodd! :)

    Klem Frøken H

    SvarSlett
  134. To lodd til meg takk!

    Marian

    SvarSlett
  135. 3 lodd til meg, flott premie:))

    SvarSlett
  136. Hiver meg med og trekker 2 lodd (dele på FB og kommentar)!

    Håper du har hatt en fin påske :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og bli gjerne med i min giveaway også! :)

      http://bollebill.blogspot.com/2012/04/varlig-giveaway.html

      Slett
  137. Finfin premie! Jeg går for tre lodd jeg. Legger ut link på min blogg, liker på fb og skriver under her :D

    SvarSlett
  138. Da ble det tre lodd på meg!

    SvarSlett
  139. Hei! Denne blir jeg med på, 5 lodd til meg :)

    SvarSlett
  140. Ohh, disse var fine!
    Vet ikke om det blir 5 eller 6 lodd jeg... Ha linka til deg, men har lagt det i sidebaren på bloggen...... Uansett er jeg med på iallefall 5 lodd!

    SvarSlett
  141. For en fin premie:)
    Jeg tar to lodd, kommentar og link, og krysser fingrene.

    SvarSlett
  142. Kjempefine. Tar 2 lodd. Facebook og kommentar

    Hilsen
    Nina
    nina@phototrim.com

    SvarSlett
  143. Jeg trekker ett lykkelodd :)

    Ingrida (ingridadeltuva@gmail.com)

    SvarSlett
  144. Knallfine!! 2 lykkelodd(kommentar + link) på meg:) Ha en fin kveld!
    Randi:)

    SvarSlett
  145. Ett lodd:) God torsdagskveld!
    gro.bertelsen@gmail.com

    SvarSlett
  146. Trekker 1 lykkelodd:)

    Nyt helgen!!

    Klem linda:)

    SvarSlett
  147. - 1 lodd for å like NRWAY på Facebook
    - 1 lodd for å kommentere innlegget
    - 1 lodd for å like Høytrykk på Facebook
    = 3 stk tilsammen:)

    Mvh merete.fagertun@gmail.com

    SvarSlett
  148. 3 lodd her, liker NRWAY og Høytrykk på facebook, pluss denne kommentaren:)
    linn_hansen@hotmail.com

    SvarSlett
  149. Det blir eit lodd på meg sånn heilt på tampen av gi borten :)
    Ønsker deg ei fin helg!
    Klem Helene

    SvarSlett
  150. Heisann. Prøver meg på to lodd og ønsker deg samtidig en strålende helg. Her er det noen minutter med bloggeavslapping, mens middagen blir ferdig.

    SvarSlett
  151. Jeg blir med i siste liten:) tar fire lodd og satser på at jeg snart kan pynte huset mitt med disse fine stakene:)

    Gd helg!

    SvarSlett
  152. Blir med i siste liten jeg å å tar 4 lodd :)

    SvarSlett
  153. To lodd til meg, sånn på tampen..
    : ) Vinnerlodd that is..

    GOD helg!

    SvarSlett
  154. Kule lysestaker! Jeg tar 3 lodd: kommentar, følge bloggen på facebook, og følge NRWAY på facebook :)

    SvarSlett
  155. Jag tar gärna en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  156. Så flotte disse var - lyst på et par slike jeg vet du!
    (Tror ikke jeg har trukket lodd her tidligere..?)
    Tar gjerne 3 lodd!
    Klem Guro

    SvarSlett
  157. Ett lodd til meg takk!
    God helg!

    SvarSlett
  158. Så stilige.
    Digger bloggen din.

    Mvh Ranveig
    (rhennig9@gmail.com)

    SvarSlett
  159. Ett lite lodd til meg! Beste hilsen Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.