onsdag 7. mars 2012

Here I am - this is me

 NIB-utfordringen i mars kalles "Here I am - this is me"
Så hva er egentlig meg?


Sofakroken vår er favorittplassen min i huset, så den måtte bli med.


Jeg elsker blomster og jeg er gal etter vaser. 
Tulipaner i Alvekvist-vasen er en favorittkombo.


Jeg hadde aldri trodd jeg skulle gå og kjøpe meg en nipsfugl, men jammen har jeg gjort det.
Fugler er blant mine favorittdyr og hvit porselen er blant mine favorittmaterialer, 
så da passet det jo i grunnen greit.


Jeg har siden jeg var liten vært opptatt av bokstaver og ord. 
Hva passer vel da bedre enn en bokstavbanner på veggen?


Egensydd pute i yndlingsfargen. Med bisebånd og greier. :)


Fotointeressen bringer meg til stadig nye vinkler.
Ned på gulvet og opp i trærne.


Kaffe må fru Høytrykk ha. Flere ganger om dagen.
Og når det kombineres med yndlingsbladet er det "Oh, happy day".


Dette er meg. Trykk her for å se mange fine bidrag til utfordringen. 

41 kommentarer:

  1. Ett jättefint inlägg. Mycket här som jag hade kunnat säga var min stil också :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  2. Jepp, her er DEG:)
    Syns det var meget passende for deg og din blogg slik jeg ser det:)
    Artig utfordring dette, tror jeg skulle klart og gjettet ganske mange riktige hvis det var anonymt sendt inn, hehe:)

    Kjempefine bilder av herlige skatter ♥
    FLINK er du!

    SvarSlett
  3. You have got a really nice blog. I'm your reader. Greetings from Poland ✿ܓ

    SvarSlett
  4. Dette er absolutt deg Trine :)
    Kjempefine bilder, friskt og harmonisk , sånn som jeg "kjenner" deg ;)
    Må være en vitamin innsprøytning å ha OH HAPPY DAY på veggen !

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Ett nydelig "Høytrykk-Trine bidrag" ;)
    Jeg har faktisk tippet med meg selv at det ble bilder fra sofakroken din i denne utfordringen...
    Også har jeg gledet meg til bidraget ditt :)
    For makan til fine bilder skal du lete lenge etter!
    Masse lykke til vennen.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Et nydelig bidrag, masse lykke til!
    Ikke vanskelig å se hvem bidraget kommer fra, hverken i farge eller stil.
    Og bildene du tar er bare nydelige, ELSKER lyset :)

    Ha en finfin onsdag
    -Signe

    SvarSlett
  7. Kjempeflott bidrag, og veldig deg :)

    Lykke til!!

    SvarSlett
  8. Ja dette var veldig deg Trine!!
    Alltid herlige vårfarger hos deg!!
    Nydelige bilder som vanlig!!
    Lykke til!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  9. Herlige bilder og veldig DEG ja! :)
    Lykke til i utfordringen og en fortsatt finfin dag!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  10. Dette var flott!! Oser Høytrykk, og det er så fiiiint*

    SvarSlett
  11. Kjempe flott bidrag som oser av deg :)
    Lykke til i utfordringen.

    klem Jane

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Utrolig fint!
    Imponert over den pute du har sydd selv med hvit kant!
    Ønsker deg en fortsatt fin dag

    SvarSlett
  14. Så mange fine bilder og de oser av deg! ;) Digger sofaen deres, elsker fargen! Lykke til i konkurransen! :) klem

    SvarSlett
  15. For et herlig bidrag!! Vårlig og nydelige farger og veldig deg :) Kos sofakrok du har!! Og supersøt den katteputen nedenfor her!! Utrolig god ide - kanksje Kiara skal få fast plass i sofakroken min ;)
    Tusen takk for fine ord om bildene mine - koselig at du tok turen innom :)
    Masse lykke til i konkurransen og ha en lekker dag videre!!
    Klem Pauline

    SvarSlett
  16. Fine Høytrykk bilder! :)
    *Flinke deg*

    Likte fuglen veldig veldig godt..
    ..sweet bird! :)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  17. Et flott bidrag med fine bilder:) Liker så godt den lysegrønne fugleputa di!

    SvarSlett
  18. Så fine bilder! Du har det så fint:)

    SvarSlett
  19. Fint bidrag! LIKER den sorte remsen:-)

    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  20. Så fantastisk fine bilder!! Og veldig imponert over puta di ja!! Hehe! lykke til i utfordringen ;-)

    SvarSlett
  21. Kjempefint bidrag! Lykke til:))
    Bisebånd, det er imponerende, synes det er vanskelig...;))

    Fiiine bilder!

    Fin kveld til deg:)
    Klem:)

    SvarSlett
  22. så mye fint og så deg,
    jeg sitter og smiler,
    så fint innlegg ,
    så lett og luftig,
    på skikkelig bra Høytrykk vis,
    med bisebånd og greier;)
    glad for å kjenne deg!

    SvarSlett
  23. Herlig bidrag fra deg, flike søta!*smile*
    ...så deilige farger og ting! Elsker fugleputen*smile*

    ...dette er deg ja! Fint og deg*smile*
    Flott uke videre, søta!

    Klemmer fra meg

    Ps: vi burde jo nesten få til den kongsberg turen snart?*hihi*

    SvarSlett
  24. Utrolig flott bidrag :-) lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  25. Härliga bilder! Och vilken kul (men rätt svår) utmaning!

    SvarSlett
  26. Elskelige bilder!
    Masse lykke til i utfordringen.
    Jeg tror du når høyt opp, min venn.

    KLemmer fra meg.

    SvarSlett
  27. Herlig bidrag!
    Kunne flytta rett inn i stua di jeg, liker alt.
    Nydelige bilder av den.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  28. Ett herlig og vakkert bidrag :)

    Ønsker deg en finfin onsdagskveld, jeg sitter værfast i Karmøy og venter på ett fly til Oslo.
    klemklem

    SvarSlett
  29. Stilig stilig stilig! Lykke til:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  30. Kjempfint bidrag. Jeg synes stilen din er kjempelekker. Og gratulerer så mye med flowerpotlampa. Kjempelekker!

    SvarSlett
  31. Flott bidrag, liker stilen din:),
    Gratulera med flowerpot lampen, den er såååååå fin, jeg elsker min:) hihi.
    Klem

    SvarSlett
  32. Fine høytrykksbilder som alltid!! Bokstavbanneren var stilig :) KLEM.

    SvarSlett
  33. Så utrulig vakkert!! Liker alle bildene!! :)
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  34. Så vackra och våriga bilder! Fåglarna är underbara! :)

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvarSlett
  35. vakkert og stilfult bidrag akkurat slik jeg kjenner deg og liker deg!! jeg har også tulipan og bokstavdilla...og skriver ting både her og der på veggene...
    strålende kveld til deg kjære trine!
    klem

    SvarSlett
  36. Kjempe fint!!
    Så absolutt deg :-)
    Klem

    SvarSlett
  37. Herlig innlegg og nydelige bilder! Absolutt deg som jeg har oppfattet deg :)

    Ønsker deg en fin lørdagskveld. Vi har senkes oss ned i sofaen alle fire foran barnetv (jeg med dataen i fanget, mannen med et blad, ungene med gotteriskåla) Kos :)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  38. Heisann! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg er alt for dårlig til å besøke andre blogger :( Forhåpentligvis får jeg litt bedre tid til det nå som jeg er i det store utland og det automatisk blir mindre sosialisering på kveldene ;) Eller det skal jeg kanskje ikke si for sikkert ;D Jeg anbefaler herved Singapore for alle som liker det gode liv... det er akkurat passe laidback og et mekka for foodies! :D Vel, jeg skjønner i alle fall at jeg går glipp av masse vakre øyeblikk ved å ikke besøke ofte nok, så her er det full skjerpings! ;) Nyyyydelig stue du har skapt deg! Liker. Happy days to you! xxm

    SvarSlett
  39. Her var det utrolig mye lekkert! Kjempefine bilder med herlige farger og glimt i øyet:) Og så egensydde puter da - jeg blir alltid imponert over slike prestasjoner. Selv vet jeg ikke hva bisebånd er engang - eller jo. Nå vet jeg det! ;)

    Fin onsdag til deg! Håper det er en happy day!

    Klem fra Lene

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.