torsdag 8. mars 2012

Takk!

Tusen takk for alle de fine kommentarene på forrige innlegg! Jeg blir så glad, så glad! ♥

Velkommen også til de nye følgerne som har kommet til i det siste! 
At så mange vil følge bloggen min er gøy altså. ☺


Nå har Høytrykk fått sin egen side på Facebook også. Litt seint ute i forhold til 
mange andre blogger kanskje, men bedre sent enn aldri. 
Hvis du vil følge med der, kan du trykke på bildet i sidemenyen for å like. 

Ha en flott torsdag! Her drypper det ute. Ikke fordi det regner, men fordi all snøen 
som falt i går er i ferd med å smelte. Jippi! Jeg er klar for vår! ☺

------

Thank you to all my english speaking followers for your sweet comments! I really appreciate it!
Høytrykk is finally on Facebook. If you want to follow me there, just click 
the "Facebook" picture in the side bar. 
Happy thursday! ☺

18 kommentarer:

  1. Drypper her også, av samme grunn! Me loooooove:-D
    Håper dette var det siste vi så av vinteren for i år, nå er jeg klar for å hoppe i Conversene snart!

    Ha en glad torsdag, og kryss fingrene litt for meg i kveld;-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en herlig torsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Inget konstigt alls att så många vill följa din blogg, om man frågar mig :)
    Du bjuder alltid på fin-fina bilder och massor av inspiration. Love it!
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  4. Inspirasjon liker vi,og det gir jo DU:)

    Fin dag videre:)Nå er det avgårde for å hente pjokken og det evinnelige "hva skal vi ha til middag i dag da" spm i butikken..hihi*

    SvarSlett
  5. Herlige tulipaner som gjør at jeg enda mer lengter til vår!!

    Grattis med Facebookside! Det har ikke jeg somlet meg til å få engang..

    SvarSlett
  6. Fine tulipaner, ja jeg ønsker våren MER enn velkommen!
    Utrolig flotte bilder under her, du er dyktig ;D
    Og for en fantastisk fin lampe, ahh "smelt!" LOVE IT!

    SvarSlett
  7. Heisan Trine
    Nydelige bilder i innlegget "This is me"!
    Ikke rart seer-skaren vokser, vel fortjent! Foruten de fine bildene vet jeg at du er en utrolig søt person også!
    Finfin kveld til deg, Trine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. Tommelen opp for facebook-side!:)
    Og besøkstall og antall følgere er absolutt fortjent - umulig å ikke trives her!:)
    Ha en flott dag:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Hei Trine - rakk ikke å kommentere "her er jeg"-innlegget ditt. Nydelige bilder i veldig velkjent Høytrykk-stil - lykke til:)

    Fin kveld videre til deg - klem fra Bente.

    SvarSlett
  10. Tulipaner oser av vår. Så nydelige :)
    Finfin torsdag til deg.
    klem Jane

    SvarSlett
  11. Så herlig bilde, jeg skal inn og like på face :)

    Ønsker deg en finfin torsdag!
    Her er jeg endelig hjemme igjen og det var jammen meg godt :) Venting på flyplass er horribelt!

    Nå steker mannen vaffel, mens vi jentene koser oss i sofaen *gliser*

    klemklem

    SvarSlett
  12. Herlige våren, den beste tiden ever:)
    Nydelige tulipaner, friske fine farger!

    Klem Janne:))

    SvarSlett
  13. Så fint det ble på fb, har ikke prøvd meg på den nye ennå jeg.
    Håper det smelter fort igjen her og, vil ha vår nå.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  14. du e jo så flink og hyggelig å lese/se innom dæ:)

    SvarSlett
  15. Hei :) Tusen takk for koselige ord inne hos meg. Ja, jeg kjøper orkidéene mine i små nisjebutikker heller enn på eks. Plantasjen, da hender det man er heldig og finner noen med mange knopper :)

    Klem

    SvarSlett
  16. Ja, det var et flott bidrag til NIB's utfordring! Grattis med mange følgere og FB-side. Skjønner godt at mange finner veien hit:)
    God fredag!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  17. ..innom med en helgeklem!
    & for å si at nib-bidraget ditt var
    nydelig - og veldig deg!
    *smil fra meg

    SvarSlett
  18. Nå følger jeg deg på Facebook! :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.