søndag 15. april 2012

Hvem har vunnet sjal fra Badaboom?


Det ble tatt totalt 390 lodd i denne give awayen der premiene 
var tre supermyke bambussjal i valgfri farge fra Badaboom.
Ved hjelp av random.org er følgende tre heldige vinnere er plukket ut:





Gratulerer så mye til dere alle tre! ☺
Gå inn i nettbutikken her og finn ut hvilken farge dere vil ha,
og send meg en e-post med fargeønske og adresse.


Tusen takk til Badaboom som sponset denne fine give awayen!


Fortsatt fin søndag til alle!

6 kommentarer:

  1. Hvor blir det av vinnerlykken min hi, hi.
    Gratulerer til alle vinnerne med de flotte skjerfene :)
    Nyt siste rest av søndagen, Trine.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Hurraaaa!! Så morsomt! Har sendt deg en mail med kontaktinformasjonen min :-)

    SvarSlett
  3. Grattis til heldiggrisene, for noen flotte farger på skjerfene! Ha en super ukestart! Vi koser oss fortsatt i Miami :) Klemmer

    SvarSlett
  4. Oi, heldige heldige meg da :) Mail med fargeønske kommer

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.