fredag 27. april 2012

Omaggio og synstest


I dag var det gøy å hente posten!

Først pakket jeg opp den fine Omaggio-vasen jeg har vunnet hos En liten pause. Denne bloggen er et relativt nytt bekjentskap for meg, og jeg er glad for at jeg har funnet den. Mange nydelige bilder å hvile øynene på! Tusen takk for vasen, Johanne!

Det andre jeg pakket opp var en finfin plakat fra Kikkis planet. Epla-butikken til Kikkis planet finner du her. Plakaten er en synstest som er satt sammen av etternavnet vårt og fornavnene våre. Den skal bli rammet og få en fin plass i stua.  Tusen takk, Kristin!
Polkadottene som skimtes på veggen har jeg forresten laget etter inspirasjon fra dette innlegget hennes. Kreative Kristin!

Nå står en ny helg for tur. Vi har store planer om å kose oss!

Håper alle som titter innom her får en fin helg
!

30 kommentarer:

  1. Åh så bra den kom frem så fort! Og en nyyyydelig vase da, lurer på å ønske meg den store versjonen av denne til bursdag i år. Og du - har du laget deg polkadotter? Syns jeg skimter noe i bakgrunnen her! :) Ha en fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Polkadotter etter inspirasjon fra deg. :)

      Slett
  2. Nydelige bilder!! Og Gud, så heldig du er!!
    Vasen var rålekker!! Jeg er veldig flink til å
    kjøpe nye vaser, siden jeg er blomsterdekoratør =)
    Men jeg kjøper gjerne de som er litt nøytrale....
    Ønsker meg en stripete, for jeg sverger som oftest
    til hvite blomster =)

    Finfin fredag til deg! Herlig å titte innom deg igjen! Jeg
    har jo tatt en lang bloggpause...

    Jippi; Ane

    SvarSlett
  3. Herlige bilder :) Ha en fin dag videre...

    SvarSlett
  4. Pictures were so beautiful.
    And the flowers were looking awesome in little vase.
    Really cool post.
    Exam Sheets

    SvarSlett
  5. Så fine bilder :-)
    Heldig du som vant den flotte vasen :-)
    Ønsker deg en flott fredag!
    Klem

    SvarSlett
  6. Ååh, de bildene dine... Blir så glad:) Og jeg skjønner det var stas å gå i posten i dag. Fine vasen og kul plakat! Kjekt med vinnerlykke:)
    God helg!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  7. Så masse fin du har fått i posten! Jeg venter på noen premier også!! Herlig. Ønsker deg en fin helg,

    Vicky

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder!! Den vasen står høyt på ønskelista her! ;)
    God helg til deg :)
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  9. Artig med pakker i posten ja!!
    Heldige du som vant den fine Omaggio ♥
    Passer perfekt inn hos deg:)

    Og den synstesten var knallfin!!
    Må inn og sjekke Epla'n - takk for tips:)

    SvarSlett
  10. Artig med pakker i postkassen :D Den vasen er jo bare så kul, heldig deg :D Fine bilder. God helg!

    SvarSlett
  11. For noen nydelige bilder :) Ekstra gøy å hente posten når man finner noe slikt i postkassa ja ;)
    Ønsker deg ei flott helg og en strålende fredagskveld.
    klem Jane

    SvarSlett
  12. pakke i posten er gull!!
    du, så nydelig vase, også helt nydelig med de blomstene oppi!
    Fine bilder altså!
    Så gøy du tok deg en seiersdans for meg i går da! Er så koselig når dere er så glad på mine vegne,
    det varmer skikkelig. Svever på en god sky om dagen, er happy - det er så GODT!
    I går fikk jeg nesten ikke sove, var så mye i mitt kreative hode:)
    Kos dere i helgen, tror det blir fint vær!

    SvarSlett
  13. Heldige deg!
    Ha en fin fin helg :)

    SvarSlett
  14. Hurra for fine ting i posten :)

    Ønsker deg og dine en fabelaktig helg.
    Håper alt er godt.

    Stor klem og ett varmt smil
    Maia

    SvarSlett
  15. Hurra for fine ting!!

    Og hurra for nydelege bilete og fine fargar!!

    SvarSlett
  16. Kjekt med litt vinnerlykke!
    Herlige bilder, spent på polkadottene. Liker dotter veldig godt :)

    SvarSlett
  17. Finfine bilder - liker så godt den stripete vasen - må være litt sort/hvitt innimellom - hvert fall på intreriørfronten;)

    Fortsatt fin helg og klem til deg:)

    SvarSlett
  18. Fine bilder!
    Så kjekt med en personlig vri av synstesten!
    God helg til deg og dine!
    Klem carina

    SvarSlett
  19. Fina bilder. Gillar också Omagio vasen, har två stycken. :) Tack för tipset om Kikkis planet...finfin tavla! Ha en trevlig helg! KRAM! Petra

    SvarSlett
  20. Läckert både och. Mycket :)
    Kramar

    SvarSlett
  21. Deilige bilder rett og slett, også så gøy å hente post når det kommer slike fine ting!! Takk for fint bloggtips, gleder meg til å kikke inn der. Det du liker må jo bare være bra :)

    God søndag til deg og dine, klem

    SvarSlett
  22. Looooove it!
    ...så du vant vasen, og gjett om jeg er misunnelig*ler*
    Gratulerer snuppa!

    Fiiine bilder å drømme seg vekk i på en søndag!

    Håper dere får en herlig dag!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  23. Jeg elsker min lille Omaggio vase :) Ha en fortsatt super søndag :) Klemmer

    SvarSlett
  24. Så fine bilder! Vasen er superfin, spesielt med de blomstene oppi! Åh, du skulle jo kjøpt med deg en vinballong, hihi :) En dag får vi vel oss en sånn en vi og. Forhåpentligvis før trenden er over igjen ;)

    SvarSlett
  25. Så gøy å finne nydelige saker i postkassen - lekkert lekkert lekkert!!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  26. Så fint innlegg og kul plakat ide:)

    SvarSlett
  27. Nyyydelige bilder, og så heldig du var som vant den vasen :)

    Nyt siste resten av 01.mai!
    Signe

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.