onsdag 11. april 2012

Tilbake


Da er påsken over og hverdagen i gang igjen. Vi hadde en flott uke på fjellet og er fulle 
av gode minner og påskegodis. :)

Etter å ha tilbrakt en uke på en hytte der alt er av furu og eneste lys om kvelden var fra 
stearinlys, var det ganske godt å komme hjem til den lyse stua vår. Man ser interiøret med 
litt nye øyne etter å ha vært borte en liten stund, og ikke minst setter pris på det.


Rett før påske sydde jeg nok en pute til sofakroken vår. Hvitt og aquafarger er en
kombinasjon jeg ikke kommer unna. Jeg tror det er den fineste fargekombinasjonen jeg vet om.
Det hvite stoffet er kjøpt på Etsy, og det blågrønne på baksiden er fra et putetrekk kjøpt på Åhlens.

Håper alle hadde en fin påske! Og jammen er vi halvveis til helg allerede. :)

34 kommentarer:

  1. *Sukk* For noen skjønne puter....

    SvarSlett
  2. Nydelig Spring bilder med den fine mint grønt farger. Vi har hatt en koselig påske hjemme, men vi lade up til sommer da vi håper vi ska ha en full hus med mormor og morfar!!

    Ha en fin dag videre,
    Vicky

    SvarSlett
  3. masse velkommen tilbake fra ferie!
    ja er det ikke rart, det med å komme hjem etter en stund,
    så ser man hjemmet med andre øyne…godt man finner ut at man er fornøyd da;)
    putene dine er alltid så fine..
    klem Tone

    SvarSlett
  4. Så herlige, vårlige bilder! Likte putene dine :)
    Ha en fin onsdag videre, jammen snart helg igjen ja! Deilig!
    klem
    Camilla

    SvarSlett
  5. Velkommen tilbake fra ferie!
    Du har en nydelig sofakrok, altså. Skjønner det er godt å komme tilbake til den:-)
    Klem

    SvarSlett
  6. Din sofa er sååååå smuk!
    Hvor mon du har købt den ?

    KH Anna

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder! :) Ja, det er skikkelig deilg å komme hjem etter ferie. Putene dine var virkelig flotte. Liker veldig godt fargene! :)
    Ja, kjempedeilig at det er snart helg!

    God onsdag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei søta!*smile*
    Håper dere har hatt en flotters påske! Det høres d ut som ihvertfall*smile*

    Her ble det jo bypåsk da, siden det var litt sykdom i "familien"...Ferdi var jo syk, og skikkelig tuslete...i tillegg var det forkjølelse hos oss tobente...men litt påskekos fikk vi jo fordet;)

    ...ja, det er deilig åkomme hjem etter en tur andre steder,,,og at man kan se på interiøret hjemme med litt nye øyne..delig:)

    De nyyyydelige putene dine da! Lurte på:Hvor har du bestillt høytrykk-lappene? Må få meg noen slike til lidylliske sysaker..*hihi*

    ...bloggetreff snaaaart?*smile*

    Klem til deg

    SvarSlett
  9. Hei - og velkommen tilbake fra fin påskeferie:) Alltid godt å komme hjem syns jeg. Putene dine er så delikate:)

    God kveld og klem til deg!

    SvarSlett
  10. Heihei, og velkommen tilbake til hverdagen:)
    Nydelige puter i sofa'n din, elsker fargene ♥

    SvarSlett
  11. Velkommen hjem igjen, og utrolig lekker pute du!

    *kremt*
    Hvor blir det av den eplabutikken vi har snakket om da? ;)

    Ha en finfin onsdag :)
    Signe

    SvarSlett
  12. Så fine puter i sofaen + den lekre
    du har sydd! :)
    ..jeg synes du skal starte opp Epla butikk jeg!
    Ser over her at Signe og deg har snakket om det og
    da har det vært i tankene ;) Hihi...
    Jeg kommer i alle fall til å kjøpe en pute av deg.

    Alltid godt å komme hjem når man har vært
    på ferie. Jeg elsker også at vi har det lyst i stua
    vår også. Det er så herlig med lyse og lette farger.

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  13. Kjekt med innlegg fra deg igjen:) Nydelige bilder (som vanlig fra deg) og flott nysydd pute. Elsker fargene!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  14. Åh så fine puter :)

    Fineste torsdag til deg, min skjønne.
    2 dager igjen på jobb, så skal jeg pakke ned bikinien og solkremen. Ikke helt in shape til bikini, men pytt sann.

    klemklem

    SvarSlett
  15. Så fine puter!! Og jeg kjenner igjen det du skriver med furupanel på hytta, var deilig å komme hjem fra det ja.. Tihi ;)

    SvarSlett
  16. Veldig koselig å se innlegg fra deg igjen! Enig med deg i at hvitt og aqua er nydelig sammen. Ikke noe jeg bruker så mye selv, men er helt in love når jeg ser hvordan du bruker de sammen. Halvveis til helg, deilig!

    Klem

    SvarSlett
  17. Borte bra men hjemme best vettu:)
    Nydelig fin pute! Takk for tipset angående tekstilsalg på etsy, det har jeg ikke tenkt på!
    Nydelig fin sofakrok også - lys og lekker!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  18. Så koselig innleg. Det fargene er som godteri :) Tusen takk for kommentar hos meg, det varmer!

    SvarSlett
  19. Nydelig pute. Herlige stoff du har brukt.
    Synes stua di er så flott.
    Høres ut som dere hadde en fin påske.

    En fortsatt fin uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  20. Nydelige puter! :) Sååå enig ang hvitt/aqua! :)
    Kjekt å følge bloggen din.

    Mari

    SvarSlett
  21. Nydelig pute:).
    Herlig å være på tur, men herlig å komme hjem igjen også:),
    Høres ut som dere har hatt en fin påske, det her vi også:), vi har feriert i Danmark:).
    Klem

    SvarSlett
  22. Nydelig pute! Herlige farger!

    Så kjekt å titte innom deg igjen. I påsken hadde jeg litt datafri. Gjorde godt det, men så kjekt å ta en bloggrunde igjen!

    Gøy du ville være med på gavedrysset hos meg
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  23. Så fin sofakrok du har! Likte fargane:)

    SvarSlett
  24. Så flotte puder!! Virkelige lækre forårsfarver.

    SvarSlett
  25. Vårlige og friske bilder :)
    Alltid godt å komme hjem etter å ha vært borte en stund ;)
    Herlige puter !

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  26. Så fint! Den turkosa kudden formad som en fågel är ju alldeles underbar :)

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvarSlett
  27. hei på deg og velkommen tilbake!
    du har så lekker stue, og liker så godt putene dine - nydelige vårlige farger.
    Vi har jo vært i sverige i påska, og alltid når vi er der så tenker jeg at ånei det blir jo litt trist å reise herfra...men så når vi kommer hjem igjen så er jeg alltid så glad for å komme hjem igjen og ser så absolutt interiøret med nye øyne igjen. deilig!
    Håper dere koste dere like mye som oss på ferie!

    klem klem

    SvarSlett
  28. Vel overstått påske! :)
    Nydelige puter du har sydd, altså! Jeg har kjøpt bisebånd nå, men vet ikke helt om jeg tør å prøve...hihi :) Også glidelås! Hjeeelp! Får vel bare prøve litt, så gjør øvelse mester kanskje? Fint å se sofakroken din igjen :)

    SvarSlett
  29. for en herlig putemix! Vårlig og smilened

    SvarSlett
  30. Du er så flink, skulle ønske jeg kunne sy så fine puter ... sukk!
    Bare å åpne butikk du Trinemor :)
    Borte bra, hjemme best!
    Vi har også hatt en deilig påskeuke, men det er godt å være tilbake i egen seng også.
    God bedring :)

    SvarSlett
  31. Hei!! Så fine bilder, ikke rart det var godt å komme hjem til denne stua :) Var det her dere var? Ble det en tur innom miljøstasjonen? :) Jeg har ikke vært der på flere uker, men på onsdag har jeg fri! Riktig god helg til dere! KLEM.

    SvarSlett
  32. Så fine putetrekk! Vurdert å ta på deg syoppdrag? Du er så flink til å sy de fineste ting:)

    SvarSlett
  33. Så fine de var! Jeg ser du har sydd på dine egne merkelapper, hvor kan en få tak i slike?

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.