lørdag 14. april 2012

Vinner


Lørdagens handletur resulterte i en fin bukett ranunkler på bordet.
En fargeklatt som lyser opp på spisebordet.

Og så til trekningen av give awayen der to fine Uno lysestaker fra Normann Copenhagen er premien.
Det ble hele 385 lodd! Det er tydelig at disse lysestakene er populære!

Og den heldige vinneren er....

*trommevirvel*

.... en dame uten blogg, men som var flink til å legge igjen e-postadressen sin....

*mer trommevirvel*

.... nemlig Nina S!

Gratulerer så mye! Jeg sender deg en mail slik at du kan gi meg adresse og fargeønske, 
så skal jeg videreformidle det til NRWAY som har sponset denne fine premien.

For dere som ikke vant denne gangen, er det nå mulighet for å kjøpe disse lysestakene 
til redusert pris hos NRWAY, trykk her. Denne nettbutikken har gratis frakt til hele Norge. :)

Ha en fin lørdag, godtfolk!
I morgen blir det ny trekning! ☺

17 kommentarer:

  1. Ranukler er så fint!
    Gratulerer så mye til de heldige vinnerne:))
    God lørdag!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den heldige vinneren! Og ja, ranukler er vakkert:)
    God helg!

    SvarSlett
  3. Herlig bukett, ranukler er så flott. Grattis til Nina og god lørdagskveld til deg.

    SvarSlett
  4. Gratulerer til den heldige vinneren!!!

    God helg fra Annfrid

    SvarSlett
  5. En heldig og fin vinner er herved gratulert ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Gratulerer til den heldige vinner. Hun blir nok glad når hun får mail fra deg.

    Gleder meg til du får en give away igjen. Tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på en slik konkurranse om ikke så lenge.

    Gooooood helg:)

    SvarSlett
  7. Heldige, heldige henne! Gratulerer til vinneren!

    Innom for å si takk for at du er med på gavedrysset mitt. Gjør meg glad!

    Ønsker deg en fin lørdagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Tillykke til vinderen !!!
    Så flotte ranunkler du har kjøpt :)

    SvarSlett
  9. Grattis til heldig vinner!!

    Så nydelige og fargerike ranukler du hadde kjøpt, man blir jo rent glad av så flotte farger;)!
    Ha en super helg videre!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  10. Nydelige ranukler...grattis til heldige vinnere..
    klemklem

    SvarSlett
  11. Grattis til den heldige vinneren!

    Og fine ranunkler altså, har bare sett dem i butikken en eneste gang her oppe i nord og kan du tro at jeg lot dem stå og tenkte å plukke opp noen senere - hvorpå de selvsagt var utsolgt. Just my luck ;)

    Og når det gjelder BoligPluss-finalen så blir det spennende å se, men jeg tror nok det skal holde hardt! Med så fine blogger og intet mindre enn to 'Norges fineste hjem' finalister så tør jeg ikke håpe på noe som helst gitt ;)

    Klem og FIN lørdagskveld til deg,
    Signe

    SvarSlett
  12. PS: LIKER det nye luftige designet ditt! Fresht!

    SvarSlett
  13. Tuusen takk for en kjempefin premie! Gleder meg til å få dem i posten!! :)
    Nina S :)

    SvarSlett
  14. Nydelige ranunkler i nydeligste vasen!! Ønsker deg og dine en god søndag :))

    SvarSlett
  15. det var heldig dame :)

    fortsatt fin helg til deg
    klem fra Åpent^hus

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.