mandag 7. mai 2012

Give away fra Urban Walls!

Konkurransen er avsluttet.

Jeg er så heldig at jeg får lov til å gi bort et gavekort på $50 hos nettbutikken Urban Walls
Der finner man flott veggdekor og fine prints!
Urban Walls har også Etsy-butikk.


Et slikt verdenskart kunne jeg tenke meg!


Eller hva med en tavlesticker på barnerommet?


Denne er kul synes jeg! Noe for globetrotteren. :)


Lyst til å vinne?

Da må du gjøre følgende for å få lodd:

- 1 lodd for kommentar på dette innlegget
- 1 lodd for å like Urban Wall på Facebook, trykk her
- 1 lodd for å linke til give awayen, enten på egen blogg 
(bruk bildet under) eller på Facebook.

Altså totalt tre lodd. Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar.
Siste frist på å melde seg på er søndag 20. mai klokken kl 16. Vinneren annonseres på kvelden.


Tvi tvi til alle som blir med! :)

87 kommentarer:

  1. Jeg vil bli med! 1 lodd på meg.
    Ønsker deg en flott uke! //Lill Therese

    SvarSlett
  2. Klart jeg vil være med ;)
    Prøver lykken med 3 lodd jeg.

    Håper helgen har vært fin for deg og dine.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Dette vil eg være med på:)
    2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  4. oj, klart jeg vil være med.
    passer fint med en slik bursdagsgave til meg ;-))
    ha en fin mai-uke,
    klem TOVE

    SvarSlett
  5. 1 LODD, - GLEMTE NEVNE DET,
    ;-)) TOVE

    SvarSlett
  6. I lodd til meg!

    Annie

    SvarSlett
  7. Så mange kule prints!
    Jeg tar 1 lykkelodd!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  8. 3 lodd på meg! Og en haug med kryssede fingre!

    SvarSlett
  9. ja takk, veeldig gjerne!!
    de har mye fint
    og jeg har mange nye vegger å leke meg med med snart nytt hus.
    hadde vært helt perfekt med litt vinnerlykke .)

    to lodd til meg
    fin ukestart til deg

    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  10. ååh har så lyst på house rules :)

    2 lodd på meg! Klem Helene

    SvarSlett
  11. 2 lodd på meg!!
    De har så mange flott wallstickers :-)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  12. Så flott, da blir det 2 lodd på meg. liker på Facebook, og kommentar.
    Ha en flott dag, klem fra Agnete:)

    SvarSlett
  13. Lekker premie. Klart jeg er med! 2 lodd. Kommentar og link :)
    Klem Lene

    SvarSlett
  14. masse flott, 3 lodd på meg:-)

    SvarSlett
  15. I`m in!! Trekker 3 lykkelodder!!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  16. God dag! :)

    Jeg er gjerne med på Give-Away'en med et lodd.
    *krysser fingrene* :)

    Mvh,
    Heidi
    (heirams@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Kult interiør! :D Lykke til med konkurransen.

    SvarSlett
  18. Et lykkelodd denne veien

    SvarSlett
  19. 2 lodd på meg :)
    ingridengh at hotmail.com

    SvarSlett
  20. Hei..jeg er gjerne med og trekker to lodd, 1 for kommentar og 1 for å linke på bloggen min.
    Fineste kveld ønskes deg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  21. Fin give away! 2 lodd på meg, takk:)

    SvarSlett
  22. Jag tar en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Da kunne jeg ta til meg 3 lodd :-)

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  24. Jeg liker på FB og prøver lykken med to lodd!
    Ønsker deg ellers en fortsatt finfin uke! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  25. Kuul giveaway! Jeg tar 3 lodd, linker og liker på FB :)
    ( jeg er Katrine Nordbotten Fosse på FB)

    SvarSlett
  26. Jeg blir gjerne med og tar alle tre loddene:) Det var mye fint i den nettbutikken!

    SvarSlett
  27. Vil gjerne være med og tar 1 lodd. Urtolig mye fint. Krysser fingrene for vinnerlykke.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  28. Ja, det hadde vært kjekt å vunne noe derfra! Ser ut til å ha mye gøy! 3 lodd på meg

    Takk for fin kommentar på bidraget mitt;-)

    Nattinatt og fortsatt fin uke

    SvarSlett
  29. Ønsker deg en herlig uke og trekker ett lykkelodd :)

    SvarSlett
  30. Ett lodd her fordi premien va så fin:) ha en super dag!

    SvarSlett
  31. 1 lod vil jeg meget gerne deltage med!
    Jeg synes det er fint med wallstickers her og der
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  32. Jeg prøver lykken med ett lodd ;-) mvh ingrid, ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  33. Jeg er med og trekker 2 lykkelodd:)

    SvarSlett
  34. Ett lodd til meg - krysser fingrene for litt vinnerlykke, for verdenskartet kan godt få pynte opp veggen min! :)

    SvarSlett
  35. Hei hei:)
    Jeg blir gjerne med, de har så mye KULT:)
    Jeg trekker 2 lykkelodd!!

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  36. Hei, jeg trekker gjerne et lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  37. To lodd - kommentar og liker på FB :)

    SvarSlett
  38. Jeg tar gjerne 2 lodd! klem fra Anne.

    SvarSlett
  39. flott give-away;) er på jakt etter vegg-ord til soverommet,mange fine her! 2lodd. ha en fin dag;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  40. Eitt lodd til meg! Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  41. Hei!
    Jeg tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  42. Ett vinnerlodd til meg, takk! :D
    Jeg har så lyst på det verdenskartet!

    SvarSlett
  43. Jeg er med :D deltar med 3 lodd (delt på facebook)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  44. Oj! Dette har jeg lyst til å vinne!
    Tre vinnerlodd på meg!

    SvarSlett
  45. Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd! Deler på Facebook! :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  46. Jeg vil gjerne vinne! 2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  47. Jeg prøver lykken med 2 lodd :D

    SvarSlett
  48. De var fine, tar et lodd!
    :)

    SvarSlett
  49. Prøver lykken med to lodd jeg;)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  50. Hei hei, prøver lykken hos deg jeg:),
    Trekker to lodd:)
    Klem

    SvarSlett
  51. Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/20-maj-giveaway.html

    SvarSlett
  52. Hei

    De har så mye stilig :) Så jeg trekker 2 lodd...1 for kommentar og 1 for å like Urban Walls på facebook :)
    Ha en fortsatt fin uke :)
    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  53. Tar gjerne ett lodd :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Hei!
    Jeg vil gjerne være med :)
    tar 2 lodd

    papyk_26@yahoo.com

    SvarSlett
  55. Jeg er gjerne med :) Trekker 1 lodd jeg og krysser fingra.
    klem Jane

    SvarSlett
  56. Hilde Maria kristoffersen10. mai 2012 kl. 20:52

    Jeg blir med på 3 lodd!!
    Åh, de har så mye fiiiint!!

    hildemariakristoffersen@hotmail.com

    SvarSlett
  57. 3 lodd på meg. (Linket på facebook, har ikke blogg) Har kjempelyst på verdenskartsticker til kontoret!

    SvarSlett
  58. Jeg er gjerne med på 3 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  59. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  60. (⁀`⁀) ☆ Im in - Det er kjempe moro med Giveaway's.
    .`⋎´☆¸”*°•.☆ Veggord er så utrolig artig,å inne på Urban Walls
    ☆¸.*°•.☆ ☆ får man jo sånne "kjempe store" i forskjell med andre
    •°*°•.☆ wall stickers butikker på nett.(de har sikkert andre plasser også
    men var hos dem jeg har sett det først) :)
    Jeg tar 3 lodd,å håper kanskje ett av dem er ett vinner lodd hehe ;p
    Jeg krysser fingrene og Ønsker deg samtidig en kjempe fin helg...
    Stor varm hilsen fra Monica Karin

    SvarSlett
  61. da tar jeg med meg tre lodd og krysser fingrene!
    Mange fine motiver!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  62. 2 lodd!

    Ole-Martin
    olejen(#)live.no

    SvarSlett
  63. 1 lodd på meg :-)) Ha en fin lørdag ... nå må jeg oppdatere meg på hva du har gjort siden sist ...

    SvarSlett
  64. Håper lykken står meg bi med ett lodd :)

    SvarSlett
  65. Jeg vil gjerne ha 2 lodder :)
    Tusen takk.

    SvarSlett
  66. Så flott premie! Kan jeg få 2 lodd, tusen takk?
    Randi:)

    SvarSlett
  67. Denne blir jeg med på... 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  68. Blir gjerne med og tar ett lodd! :)

    SvarSlett
  69. 1 lodd til meg. :)

    lazahhh@gmail.com

    SvarSlett
  70. I linked with my blog and I commented. 2 lodd. Great giveaway! :)

    SvarSlett
  71. JEg tar 1 lodd å håper det er vinnerloddet

    klem fra Lill

    SvarSlett
  72. Jeg er med!
    Tar et lodd og håper på lykken :)

    -Vibeke, froken_p@live.no

    SvarSlett
  73. woooooooooooow!
    ...please enter my name....
    3 lodd
    facebook: sabo eva - black cat -
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  74. To lodd på meg!
    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  75. Jeg tar 3 lodd og har delt på Face!

    Klem

    SvarSlett
  76. 2 lodd på meg.

    hilde@sorensen.ws

    SvarSlett
  77. 2 lykkelodd til meg! Bare å krysse fingrene nå :)

    SvarSlett
  78. De har virkelig mye lekkert, jeg trekker meg ett lodd og krysser fingrene:)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  79. Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med med ett lykkelodd! Du er også velkommen til å bli med på giveawayen vår, hvis du har lyst, vinn gavepakke verdi kr. 704,- Ha en strålende dag! Bloggklem Franciska (fmj@broadpark.no)

    SvarSlett
  80. Elsker slike giveaways. Finner stadig vekk nye nettbutikker som har alt jeg ikke finner ellers. Flott blogg og flott giveaway. Er med med 2 lodd.

    Silje-holm@c2i.net

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.