fredag 11. mai 2012

Loppehylle


Jeg har en ting for små hyller fra 50-tallet, og da jeg fant denne på loppis for to uker siden, falt jeg pladask. For 30 kr ble herligheten min. Den var ganske slitt på toppen, med med noen runder hvit maling passer den nå fint inn her hjemme. Egentlig har vi ikke noen opplagt plass å ha denne, men jeg tror kanskje jeg har klart å finne et sted i stua. Den er jo altfor fin til å ikke synes godt! Den ligner dessuten veldig på String-hylla vi har i stua, så da passer det jo ekstra bra.

Det er fredag igjen og klart for en ny helg. I morgen går loppemarkedet i nærmiljøet av stabelen. Gleder meg! ☺

Fin fredag til alle!

29 kommentarer:

  1. Heldige.. HELDIGE DEG!!
    En sånn er skulle få flyttet inn på dagen her i Sukkertøyshjemmet..
    RÅ FIN!!!!

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!
    Kjempefin hylle som bare ble enda finere i hvit farge!! Ser jo helt moderne ut!!!
    Fin helg til deg!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så stilig :)
    Og til 30 kr da, kupp !
    Jeg er også på jakt etter en sånn, har så lyst på en i gangen.
    Lykke til med morgendagens jakt !!

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Så utrolig flott den ble!! Morsomt møbel, har ikke sett noe lignende før tror jeg...

    JEg vet, det er loppis DER i morgen også, men kan ikke denne gangen heller, søren alstå! Hadde vært koselig å treffe deg igjen, selv om vi kanskje hadde "slåss" om de samme loppene? ;) Neida...

    GOD HELG!

    SvarSlett
  5. Og jeg som loppeforbud denne sesongen.. Arghhh. Kanskje bare en liten tur? Nydelige bilder, as always!

    SvarSlett
  6. Så fin du har gjort den!!Herlig søt liten hylle..Og så likte jeg så godt stringen:)
    Klart den skal stå fremme!

    Fredagsklem

    SvarSlett
  7. så utrolig søt den var!!
    har litt "ting" får sånne småmøbler jeg også,
    så er de så lette å få med seg da gitt!!
    nyyyydelig i hvit!
    beste helga til deg og dine:)
    klem

    SvarSlett
  8. Lekker liten sak!!!:-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  9. For en utrolig kul hylle!! Nydelig :)

    Ha ei super helg!!
    Klem

    SvarSlett
  10. Sånn har vi også! Men med hvit underdel, så jeg beholdt teaken :) http://prydelig.blogspot.se/2011/08/don-draper-og-jeg.html
    Men den er søøøt, og vi har den på kjøkkenet og fyller skuffa med penner! Visstnok er det vel en telefonhylle med plass til telefonkatalogen under, men det har ikke vi bruk for lenger, i alle fall!

    SvarSlett
  11. Så fin loppehylle. Ble kjempefin med et par strøk maling!
    Lykke til på loppis i morgen! :)

    SvarSlett
  12. Hylla ble kjempefiiin :-)) Jeg også er helt i ekstase dersom jeg finner små hyller, særlig fra 50-70 tallet. De blir jo så fine :-)) lykke til med plasseringen ! Ha en fin kveld ! mvh Anita

    SvarSlett
  13. For en skatt!! Hyllen ble veldig fin etter malingsrunden.

    Jeg synes du har en fabelaktig fin blogg- og bildene dine er alltid imponerende vakre. Det er en fryd å stikke innom her!

    De beste ønsker for helgen :)

    SvarSlett
  14. Tusen takk for de fine kommentarene hos meg ;) det settes pris på!
    Hyllen ble superfin! Er jo en fan av string jeg og, og ser at denne lille hyllen passer fint inn ja!

    God helg til deg!

    SvarSlett
  15. Denne var jo bare så KUL!
    Ha en flott fredagskveld :-)

    SvarSlett
  16. Jeg kjøpte akkurat maken på loppis og pusset opp for en stund tilbake :) Min ble turkis med litt tapet og henger på lekerommet.
    Veldig fin ble den i hvit også.
    Synes den er så søt og enkel i formen.
    God helg :)

    SvarSlett
  17. Den ble riktig så skjønn i hvitt, så deilig med slike fine skatter :) *♥*

    SvarSlett
  18. super kul hylle, og den gjorde seg så absolutt som hvit synes jeg - og passer jo perfekt inne hos deg. lekkert design.
    Og du de franske fristelsene under så virkelig super fristende ut...og hvis det er 1-2-3 pakke så er det kanskje håp for meg og...

    håper du og dine har en strålende kveld og at dere får en fin fin helg med mye sol og kos.
    klem klem

    SvarSlett
  19. Å, så fint du har stelt med den ;)
    Herlig fasong på hyllen og du er flink til å finne fine ting og gjøre gull ut av dem!
    Har ikke vært på ett eneste loppemarked i år jeg *krise*
    Lykke til på loppis i morgen.
    Og god helg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  20. For en tålmodig hånd du må ha...den så jo strøken ut!! Kult!

    SvarSlett
  21. Så kul!! Utrolig hvor mye noe kan forandre seg med litt maling!
    Ha en flott helg
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  22. Den er jo rigtig smuk! Det er uroligt hvordan en klat hvid maling kan forvandle et møbel på ingen tid! :-)

    SvarSlett
  23. Åh, den var vel fin!
    Passer jo perfekt som nattbord også :)

    Finfin lørdag til deg,
    Signe

    SvarSlett
  24. Den er skikkelig lekker,
    kledde virkelig hvitmalinga.

    Fortsatt fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  25. Jätte-jätte-fin! Jag skickade en sådan till loppis för många år sen. Dumt!

    kramar kicki

    SvarSlett
  26. Det är så roligt när man kan ta tillvara det gamla. Loppis är bäst!!
    //Fia :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.