torsdag 24. mai 2012

Minikommode, sol og sommer


På loppemarkedet for to uker siden fant jeg en minikommode fra Ikea. 
Jeg hadde faktisk googlet etter en slik kommode to dager før, 
så gleden var stor da den dukket opp. Billig fikk jeg den også. :)

Den har fått seg en omgang med Jotun Lady Sens i den fine fargen Sjøgløtt. 
En 1-liters boks rekker jammen til mye! Trykk her for å se hva jeg har malt tidligere.
På frontene har jeg limt vintage tapet kjøpt på Etsy. 
Kommoden har fått plass på hobbyrommet mitt, kjekt med litt mer oppbevaring til småting.

Bildene er tatt på verandaen i kveld. Det er så godt at det endelig er blitt godvær!
Sola skinner hele dagen og sommerklærne er tatt frem. Deilig!

20 kommentarer:

  1. Så nydelig som bare du kan det ble den :)
    Ja, er det ikke herlig med sol og deilige kvelder ute?
    Her er ikke terrassen innredet enda. Vi har hatt problemer med beisen, men nå ser det ut som vi snart kan ta den i bruk -endelig og som jeg gleder meg :)
    Da skal jeg også knipse MASSE bilder ute ;)
    Ha en fin pinse. Jeg får ikke blogget på en stund, så sier det nå!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Hej!

    Vilken fin liten byrå. Jag försåtr om du är nöjd.

    Ha en fin kväll! Kram

    SvarSlett
  3. Så fin den ble. Jeg har myst på den Sjøgløtt etter at du tipsa om fargen for en stund siden. Har et maleprosjekt og vurderer farger.

    SvarSlett
  4. Så fin den ble. Jeg har også en slik kommode funnet på loppis, men jeg er ikke like flink som deg til å få ting gjort...den har stått en stund nå...hehe

    SvarSlett
  5. Hei hei!

    Så vakker den ble! Praktisk OG vakker - det liker vi!
    Himmel så varmt og godt det er om dagen, jeg skal si jeg nyter.
    Krampenyter - jeg skal nemlig begynne i ny jobb som grafisk designer på tirsdag,
    gruegleder meg, skal jobbe i hele sommer. En engelskspråklig bedrift med 4000 ansatte:)
    Men har jo hatt fri en stund, skal bli greit å starte hverdagen igjen.
    Det tristeste er at det blir mindre tid til blogging… men nå skal jeg ikke ta sorgene på forskudd,
    det må jeg trene på. Null bekymring før de dukker opp!! :)

    Beste klemmen til deg.

    SvarSlett
  6. Kommoden ble kjempefin! Veldig fin tapet, og hurra for godvær! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  7. Så søt!!! Nydelig tapet:)
    Irriterende at IKEA har sluttet å selge disse..hmrf:/

    SvarSlett
  8. Utrolig lekker!
    Flink er du :)

    SvarSlett
  9. Så fin den er! Skikkelig sommerlig:-)

    SvarSlett
  10. Så sommerslig den var :-)
    Flott!
    Ha en flott dag i sola!

    SvarSlett
  11. Åh, så heldig du er.. (grønn av misunnelse)
    Håper en slik finner sin vei i mitt nærvær en eller annen gang.
    Takk for inspirerende blogg!

    SvarSlett
  12. Heisan Trine i sommervarmen!
    Den ble superduper fin og veldig veldig deg fargemessig!
    Kjøpte vintagetapet på Etsy en gang jeg også, en meter. Jeg måtte nesten le høyt da jeg pakket den opp, den var brettet i fire og dermed ganske ubrukelig, men fint mønster, hi,hi.
    Det fine været bare fortsetter og fortsetter; nydelig! Glad pinse til deg, Trine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  13. Sååå fin!!
    Etter alle de fine sjøgløtt-innleggene dine har jeg forelsket meg i fargen. Jeg MÅ kjøpe meg den neste gang jeg er innom et fargesenter:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  14. Setter stor pris på dine meninger ang. reklame. KJekt at noen tør å mene noe også iblant ;)

    Jeg er veldig enig med deg. Men nå ser jeg at problemet kanskje er at jeg har fått tilsendt produkter, så ser jeg den ene bloggeren etter den andre skriver om de samme produktene. Det liker jeg ikke, og da er det på en måte allerede for sent.
    Jeg takket imidlertidig nei til å ha giveaway med veggklistremerker da jeg tror 5-6 bloggere annonserte den samme giveawayen samme dag. Av og til er det godt å være sent ute. hehe

    SvarSlett
  15. Kjempenydelig! :)
    God pinse!

    Klem, Lillian

    SvarSlett
  16. Minikommoden vart kjempefin! Og så praktisk den må vere å ha på eit hobbyrom.
    Klem

    SvarSlett
  17. Så herlig! Liker fargene:)

    Klem

    SvarSlett
  18. Kjempefin kommode! Skulle gjerne hatt ein slik, eg også:)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.