søndag 13. mai 2012

På veggen



Den nymalte loppehyllen er kommet opp på veggen i dag. Den har fått plass ved siden av peisen, og tanken er at skuffen skal være oppbevaringsplass for fyrstikker og gasstenner. En rosa peon får pynte opp i Omaggio-vasen. Printet er kjøpt i denne butikken på Etsy.

Helgens loppejakt er over. Jeg føler jeg er kommet til et slags metningspunkt når det gjelder lopper (ja, det går faktisk an...☺), men et par ting ble likevel med hjem. Fangsten var blant annet to små trekasser og en liten minikommode. De skal gjennomgå litt forandring før de kommer på bloggen. ;)

Håper alle mine fine lesere har hatt en fin helg! 

God ny uke til alle!

21 kommentarer:

  1. Så fin hylle:)
    Og fiiiin pynt ♥
    Koselig med slike loppefunn:)

    Ha en fin fin søndag:)

    SvarSlett
  2. Så fin!! Kjempekoselig hylle og lekkert stylet! Herlig fint print også - florerer av flotte print både i etsy og epla.
    Ha en flott søndag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Nydelig og smart! Jeg har ikke metningspunkt for lopper, jeg har heller abstinenser! Har bare vært på ett i år! :/ :)

    SvarSlett
  4. Det ble vel fint!
    Litt misunnelig på den ja :)

    SvarSlett
  5. Det ble nydelig! Bildene dine er inspirerende!!

    Ha en fin søndag!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. så fint det ble :)

    kul hylle.

    henriette

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder,så fin hylle og så fint med den rosa blomsten i :)
    Forsatt fin søndag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Lekker hylle med herlig pynt.
    Peoner er så vakkert.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  9. Så fin og praktisk!!
    Flinka!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  10. Så fint det blev! Nu blir jag ännu mer trött på mig själv som har gett bort en sådan hylla.... Verkligen dumt!

    Kramar Kicki

    SvarSlett
  11. For en fin hylle :) Må snart få kommet meg på loppemarked jeg også. Så mye jeg skulle ha hatt :)

    Finfin søndag videre til deg.
    klem Jane

    SvarSlett
  12. Hyllen ble jo kjempe lekker, flotte bilder :D Deilig å kunne gjemme bort fyrstiker og gasstenner.

    SvarSlett
  13. Det var litt av en hylle.. Kjempefin blei den!
    Også litt kjekk også gitt!

    God uke til deg!
    Turid

    SvarSlett
  14. Nydelig hylle! Jeg er visst også mettet på lopper. Har ikke vært på et eneste ett denne våren...ikke har jeg panikk heller....enda ;-) fin ny uke til deg. Klem

    SvarSlett
  15. Det ble kjempefint og bildene er lekre som alltid! :)
    Ønsker deg en flott ukestart!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  16. Den hyllen passet kjempe flott der!
    Ha en flott ukestart!
    :-)
    Klem

    SvarSlett
  17. Lekkert,vennen!
    falt pladask for bildene i dette innlegget!*sukk*

    Fikk lyst på loppehylle selv...
    ...må på lopper neste helg tror jeg!*smile*

    Flott ny uke til deg!
    Klemmer

    SvarSlett
  18. Så stilig det ble! :) Plakaten var jo også kjempekul! Tror jeg må ta turen innom den nettbutikken! ;) Ja, en kan bli lei lopper.. :P det har jeg også blitt! Fin uke til deg! Klem

    SvarSlett
  19. Den er jo blevet så fin, det har jeg indrømmet, og stedet du har hængt den passer perfekt!! Så fint!

    SvarSlett
  20. Nydelige bilder! Så fresht og inspirerende. Klem fra Cecilie :-)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.