mandag 21. mai 2012

Piker, vin og sang + en vinner


Det begynner å bli noen dager siden forrige innlegg. Det har nemlig vært noen travle dager her.
Først var det 17. mai, og i helgen var jeg med og arrangerte utdrikningslag for en god venninne.
Vi avsluttet dagen hjemme hos oss med 15 herlige jenter, tapas, vin og skravling rundt langbordet.

Så til en litt forsinket trekning av give awayen min...



Den heldige vinneren av gavekort på $50 fra Urban Walls er...

 Ida Lind! 

Gratulerer så mye!
Jeg sender deg en e-post! ☺

Takk til alle som deltok og takk til Urban Walls for den fine premien!

13 kommentarer:

  1. Herlig med jentefest:)
    Gratulerer til vinneren :)

    Trine:)

    SvarSlett
  2. Så gøy! Del gjerne hvis du har noen tips - jeg skal arrangere utdrikningslag for min beste venninne :-)

    SvarSlett
  3. Herlig med en jentekveld.
    Nydelige bilder.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. Så herlig! Jeg var i utdrikningslag i februar, og med en ny venninne som gifter seg i juni, så ligger det vel an til et nytt utdrikningslag i nær framtid! ;)
    Med ønske om ei fin, ny uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  5. Alltid gøy med utdrikningslag!! :) Og det er ekstra koselig å samles alle sammen til vin og sang! ;) Ønsker deg en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye til vinneren!:)
    Da har jeg skrevet ferdig innlegget, gleder meg til å høre hva du synes:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Åå, flotte bilder! Hørtes ut som fine, travle dager :)

    SvarSlett
  8. Så kul med tjejfest, det är alltid kul!

    Så glad jag blir att du gillar mitt inspirations-magasin, alltid kul att höra :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin kväll!
    Kram Sofia

    SvarSlett
  9. Herlig blogg du har, nå har jeg kost meg lenge inne hos deg :)
    Jeg legger meg til som følger, og du er hjertelig velkommen til en titt inne hos meg også :)

    Klem Therese.

    SvarSlett
  10. Gøy med festligheter! :)

    Ønsker deg en fin kveld, vennen!

    KLEM

    SvarSlett
  11. Stort grattis till vinnaren!
    Kramar

    SvarSlett
  12. For en superfin blogg du har! La meg til som følger jeg
    Ha en fin dag

    Klem
    Lottemora

    SvarSlett
  13. Høres ut som du har hatt noen travle men flotte dager :)

    Finfin tirsdag til deg.
    klem Jane

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.