torsdag 3. mai 2012

Vår


Bloggelysten ligger litt i dvale om dagen. Sånn blir det når man heller vil være ute. 
Det spirer og gror ute i hagen. På nesa har jeg fått oppfriskning av alle fregnene, 
og de små hopper på trampoline så snart de har sjansen. Det er VÅR!

Det nederste bildet er av det siste tilskuddet til hagen, nemlig et ferskentre. 
Det ble kjøpt litt på impuls på en tur til Plantasjen. Spennende med noe annet enn epler 
og plommer! Da gjenstår det bare å se om det vil trives i hagen vår.

God torsdagskveld til alle!

21 kommentarer:

  1. Du,sånn er det!! Når solen skinner fins det virkelig ingen god grunn til å være inne!! Men,titter innom deg uansett!
    Jeg sitter ute på verandaen,nyter temperaturen og iPhone-mulighetene=)

    Jippikos;Ane

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder, Trine:) Ja, nå er det vår her i Trøndelag også, endelig, selv om det lå snø på takene her i dag tidlig:) Ønsker deg flotte dager:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Det er så deilig med vår ja! Jeg nyter varmen og dagslyset i store monn og ikke minst overskuddet som følger med!
    Litt synd bare at lillemor har fått samme overskuddet, ihvertfall når det kommer til leggetid på kvelden! ;)
    Ønsker deg en finfin kveld!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  4. Så gøy med noe nytt!
    Ferskentre har jeg aldri sett noen ha før..
    Lykke til med det!!

    Hilsen Turid

    SvarSlett
  5. Heisan Trine
    Vakre naturbilder og så herlig med ferskentre! Det høres topp ut og far i huset elsker fersken. Kanskje noe for Kaspara-hagen også.
    Jeg har ikke blogget så iherdig disse nydelige vårdagene jeg heller, men vi kommer sterkere igjen begge to!
    Herlige vårdager til deg, Trine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Hei Trine, blogglysten kommer og går her også;) men sånn er det jo, det jo vår!!!! Vakre bilder i gult og grønt.

    SvarSlett
  7. Fint innlegg. Skulle gjerne hatt plommetre og epletre her oppi nord. Det er visst litt for kjølig til det :p Fine bilder.

    SvarSlett
  8. Så nydelige bilder du har tatt :) Sliter med samme "problem" selv. Vil mye heller få med meg det fine været ute enn å sitte inne. Har ikke flust av disse dagene her i Norge så de må helt klart nytes :) Så spennende med ferskentre da.

    klem Jane

    SvarSlett
  9. Oi, så SPENNENDE med fersken! Jeg krysser fingrene for at det klarer seg. :) Det gjør vel kanskje det hvis dere har en ganske lun hage? :)

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder! Skjønner godt hva du mener, deilig å være ute når vi endelig har fått litt finvær. Riktig god helg (snart)...

    SvarSlett
  11. Herlige vårbilder!
    Når været er fint må man jo utnytte det - vet aldri hvor lenge det varer:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Når været er fint, bør man utnytte og nyte det :-)
    Kjenner selv at bloggelysten ikke er helt topp i finværet.
    Ferskentre?... Kjekt med noe nytt :-)
    Håper du viser mer av det senere.
    Ha en fin kveld!!
    Klem

    SvarSlett
  13. Nydelige vårbilder!! :) Fregner på nesen liker vi! ;) Klem

    SvarSlett
  14. Når det er godt å være ute, så skjønner jeg jo at bloggen er i dvale :)

    Fineste torsdagskvelden.
    klem

    SvarSlett
  15. Kjempefine vårbilete, ja. Kjenner nesten sola varmar. :-)

    SvarSlett
  16. The first signs of spring are so precious - enjoy your spring :)

    SvarSlett
  17. Hehe, ja du kan le du, som ikke bor sammen med den bikkja!! ;-)

    Men oi, ferskentre!?! Så spennende? Det tror jeg jammen meg jeg ønsker meg også! Vet du om det må ha en ferskentrekompis i nabolaget, slik som plommer for å få frukt??

    SvarSlett
  18. Ahh, herlig å se at våren bringer blomstring.

    Det er nok mange nå fremover som vil prioritere å være mye ute, og da blir det mindre blogging på oss. ;o) Elsker denne våren!

    Ønsker deg en strålende helg!


    W

    SvarSlett
  19. Härligt det är! Här kom solen och våren med stormsteg för några dagar sedan. Idag är det kallare och det kanske till och med blir snö i helgen, men jag njuter fortfarande inombords av de fina dagarna :)

    Kramar Kicki

    SvarSlett
  20. Herlige vårbilder.
    Så spennende med fersken i hagen, håper den vil trives.

    Fin fredag til deg!
    - AC

    SvarSlett
  21. Herlige bilder! Et ferskentre, det hørtes flott ut. Vi har så lenge planlagt noen frukttre i hagen, vi også, men ttt og jeg klarer ikke å bestemme meg helt for hvor jeg eventuelt skal ha det:) (jeg er litt håpløs slik:)

    Når været er så deilig, blir det minimalt med tid foran pcskjermen her hos meg også.
    Mange flotte innlegg under her. Alfor lenge siden jeg har vært innom, ser jeg:)

    Ønsker deg ei fin vårhelg
    Her skinner sola, men det blåser kaldt:)

    Klem Tonje

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.