onsdag 20. juni 2012

En fin dag!

I dag har jeg hatt besøk av fineste Ann Helen og Solveig fra NIBsom har knipset bilder rundt i huset vårt. Jeg synes det er så stas at de ville komme hjem til oss! Hjem til oss liksom?!

Det ble et veldig koselig besøk, og skravla gikk hele tida. Det var en fryd å ha dere på besøk, jenter!


Selv glemte jeg å ta bilder i det hele tatt før vi skulle spise, så bildet under har jeg tyvlånt fra Solveig på Instagram. Håper jeg er tilgitt? ;)


Mens vi satt og spiste lunsj, ringte det på døren. Det var postmannen som hadde med en pakke til meg. Jeg har vært så heldig å vinne denne fine "123 workboard" fra Isak inne hos Åpent husTusen takk til Åpent Hus og Brunt hus som har sponset premien!



Da jentene våre kom hjem fra barnehagen i dag, utspant følgende samtale seg:

Jeg: I dag har Solveig og Ann Helen vært her og tatt bilder av rommene deres.
Frøken Gul: Flyttet de på noen av tingene våre?
Jeg: Ja.
Frøken Gul: Ryddet de dem på plass etterpå?
Jeg: Nei...

Da bar det rett opp på rommet for å sjekke hvordan tilstanden var. Sansen for ordnung & reda er til stede hos avkommet gitt, hihi.

Ha en fin kveld alle! 
Og tusen takk til Solveig og Ann Helen for besøket! Gleder meg til å se bildene dere tok!

18 kommentarer:

  1. Ojoj, så spennende!! Kjempemoro!!!!!
    Gleder meg til å se resultatet ;)

    Ryktene sier at de tar turen hit igjen neste uke ;)

    KLEMMER

    SvarSlett
  2. Å så gøy! Derfor du har vært så innmari effektiv de siste dagene ja! Hehe. Gleder meg til å se bildene, får aldri nok av stilen din og huset deres! :)

    SvarSlett
  3. Så moro!! Gleder meg til å se!!

    SvarSlett
  4. Så det på instagram, så gøy da!!! Gleder meg til å få rundtur :)

    Herlig kommentar fra Frøken Gul da.. tihi

    SvarSlett
  5. Så spennende.
    Gleder meg til å se.

    Fin sommerkveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  6. Heisan Trine
    Så gøy! Å ha besøk av Ann Helen og Solveig er jo en sann fornøyelse, tviler ikke på at skravla gikk. Gleder meg til å se hele road-tripen!!!'
    Fin avslappende kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  7. Så morsomt med besøk!
    Tenker det blir noen veldig fine bilder av det flotte hjemmet deres! :)
    Ønsker deg ellers ei fortsatt fin uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  8. Ååå, så spennende da!
    Gleder meg skikkelig til å se resultatet, hvor det nå enn vil dukke opp :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  9. Hihi herlig frøken gul!
    Så spennende dette er! Gleder meg til å se bildene deres av det flotte huset ditt
    God onsdagskvelden
    Klem

    SvarSlett
  10. oi,oi spennenede, artig med storfint besøk. Gleder meg til å se bildene. :D

    SvarSlett
  11. Så gøy! Gleder meg veldig til å se mer fra besøket:)
    Hehe, eplet ditt har visst ikke falt så langt ifra stammen?;)
    Klem

    SvarSlett
  12. åååååå, fineste jentene jooo - JA DEG ÒG!!!
    Så gøy, så spennende!! Gleder meg masse til å se det på "trykk" hos NIB:)

    SvarSlett
  13. Uuuuuups! For noen uføflige gjester;-) Håper vi ble tilgitt av frøken gul:)

    Var så koselig i dag! Storkoste oss:)

    Håper vi sees veldig snart!

    Klemsi, AH

    SvarSlett
  14. kjekt for deg, da.
    glad for at du likte premien :)

    klem, Åpent^hus

    SvarSlett
  15. Så gøy da!! Gleder meg til å lese inne hos nib:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  16. Gleder meg til å se bildene, tipper det blir masse fint å se! :) Jeg har hengt litt etter med blogglesing i det siste, så derfor renner det litt inn med kommentarer fra meg i dag ;) Bloggen din er alltid så fin å titte innom, jeg elsker bildene dine og interiøret ditt!

    Klemmer fra AM :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.