fredag 8. juni 2012

NIB-utfordring: Uteplass

Månedens utfordring hos NIB er hage/uteplass.
I tillegg til en relativt stor hage, har vi har en stor veranda som går 
på både sør- og vestsiden av huset. Det gir mye sol om sommeren!


 Etter litt ommøblering har jeg laget en liten sittegruppe i den ene enden.
Nytt bord i fineste gule fargen gir plass til både lesestoff og en kopp kaffe.


Bøker og kaffe er viktige ingredienser for trivsel - året rundt.



Nyinnkjøpt hortensia med store fine blomster.


En spiseplass hører selvsagt med.
Maten smaker mye bedre når den spises utendørs!


Vi har stikkontakt på veggen, så nystekte vafler på verandaen finner du 
titt og ofte hos familien Høytrykk om sommeren. Nam!


Rosa er en skikkelig sommerfarge synes jeg.


Og kombinasjonen gult og rosa er forfriskende og fin!


Dette var mitt bidrag til månedens utfordring. For å se flere bidrag, trykk her.

Så var det jammen fredag igjen. God helg til alle!

35 kommentarer:

  1. Jeg elsker gult og synes at puten med skyene på var kjempesøt. Lykke til med NIB-utfordringen du også
    : )

    SvarSlett
  2. Wow, så stilig!!

    Flott bidrag til utfordringen :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig bilder!! :)
    Jeg liker veldig de stolene. Jeg ønsker meg de til vår uteplass.

    Ønsker deg en super bra helg :)

    Vicky

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder. Likte veldig godt det nest nederste! Deilig uteplass!!

    Ønsker deg ei god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Så fint bidraget ditt er! Gult gjør susen:) Puten med skyene er helt herlig!

    Fin fredag.

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fint! Digget de hvite stolene dine :-)

    SvarSlett
  7. Så utrolig nydelig dere har det...
    Lyse og delikate bilder også, så krysser fingrene for at du når langt. For dette likte jeg :)
    Mon tro om jeg en gang kan sitte der sammen med deg og prate til solen går ned ;)
    Skal dere til disse kanter i sommer forresten? Husk nå endelig på å si i fra...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Dette var nydelig Trine!
    Åhh som jeg gleder meg til å få min egen uteplass :)

    Hortensia er bare så skjønn!
    Fin hælg te dæ!
    Siw

    SvarSlett
  9. Det enkle er oftes det beste ;)
    Liker bidraget ditt.
    God helg og lykke til.
    Anita

    SvarSlett
  10. Så deilig uteplass dere har :)

    Finfin helg til dere, her har mannen jobbhelg og jeg har tatt på meg noen oppdrag selv, så det blir ikke noen avslapning...

    Smil&fine tanker!

    SvarSlett
  11. Hei.
    Dette var super sommerslig.
    Lykke til.
    Nyt helgen din

    mvh karianne

    SvarSlett
  12. I love your pillows, especially cloudy ones.

    Enjoy your weekend.

    SvarSlett
  13. Elsker alt! Møblene og fargene..Olala!

    SvarSlett
  14. Så fint! Och du har rätt maten smakar godare ute:)
    jag har tävling där man kan vinna en av mina tegelpannor, kika in och var med om du vill:)
    Önskar en fin fredag!
    Kram Emma

    SvarSlett
  15. Så fine sitteplasser - og så heldige dere er som har mange av dem:) Nydelige gulfarger!

    God helg:)

    SvarSlett
  16. Så fint du har det! Gillar det gula bordet. Vart kommer det från? Önskar dig en finfin fredag och kommande helg!

    KRAM! Petra

    SvarSlett
  17. Flott uteplass! Og jeg digger den gule skyputen. Syr du?? :-)
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  18. Herlig uteplass,og bidrag!! God helg! KLEM.

    SvarSlett
  19. For en flott uteplass dere har!
    Et kjempeflott bidrag!
    Ha en flott fredag!
    Klem

    SvarSlett
  20. Nydelig. Og så flott at du bruker gult. Gult er en undervurdert farge, særlig når det er denne fine lyse nyansen eller skikkelig knallgult!

    SvarSlett
  21. Knallfint:) Digger stilen din.

    Ranveig.

    SvarSlett
  22. Lekre bilder!!
    Flotte detaljer ♥
    De stolene har vi og, elsker de:)

    Ha en fin helg;)

    SvarSlett
  23. Dette så ut som en skikkelig eksklusiv uteplass :) Finfin.

    SvarSlett
  24. Sikkelig sommerstemning. Stilig gult bord. Rosa og gult er sommerfarger i fin kombinasjon. God helg!

    SvarSlett
  25. Du er stilsikker til fingerspissene, ute som inne! Lykke til i utfordringen :) Ha en fortsatt herlig helg! Klemmer

    SvarSlett
  26. Så fint, så fint! Jag gillar allt på bilderna. Och särskilt förtjust blir jag i kuddarna såklart. Urfina!

    Kramar

    SvarSlett
  27. FINT! Det gule bordet likte jeg veldig godt.. Sommerlig hos deg :) Håper det blir mange sommerdager i år, så uteplassene kan nytes! :)
    klem

    SvarSlett
  28. Knallfint hos deg!!!
    Lykke til i utfordringa!!
    Måtte det bli mange gode og late sommerdager framover!!!

    klem Heidi :)

    SvarSlett
  29. Koselig plass i sola. Har fått sansen for gult igjen. Hadde gule detaljer på mitt første kjøkken for 20 år sida, deretter lysegule stuevegger i neste leilighet. Nå sniker det seg inn gult på den nye loftstua vår.

    Ha en fin ukestart, håper det blir sol og utevær.

    SvarSlett
  30. lekkert! det bordet var bare suuuuperstilig:)
    Gult er fresht!
    ha en fin mandag
    klem Cathrine

    SvarSlett
  31. Så flott du har det! Lekre farger!

    Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

    Mange spennende premier og masse artig innhold.

    Ta turen innom oss!

    SvarSlett
  32. Liker spesielt godt det gule bordet, hvor får man tak i det ?

    Lykke til i utfordringen og riktig god lørdagskveld!
    klem Mari

    SvarSlett
  33. Det gule bordet er kjøpt på Living til 199 kr. :)

    SvarSlett
  34. Jeg elsker det bordet ILLE MYE!!!! Trenger sårt en Livingsjappe i nærheten...
    Elsker og den gule skyputa di!

    Nå må jeg grine litt over at jeg ikke får meg det gule bordet.....

    SvarSlett
  35. Hvor er stolene fra? :-)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.