lørdag 16. juni 2012

Sjøgløtt vol. 3



 I går kveld bestemte jeg meg for noe jeg har tenkt på lenge. 
Nemlig å male inne i hyllene på seksjonen vi har stående ved spiseplassen.
Og fargen? Det måtte jo bare bli Sjøgløtt det.


Med denne bakgrunnsfargen kom den hvite vasen fra Iittala bedre frem.
I de andre hyllene står interiørbøker og noen av kokebøkene våre.


Bildene under viser hvordan det så ut før.
Så godt å få vekk de hullene!


Da denne jobben ble avsluttet i formiddag, begynte jeg på en ny.
De som følger meg på Instagram har sett at jeg har holdt på med pussemaskin på kjøkkenet i dag.
Brukernavnet mitt på Instagram er hoytrykk, følg meg gjerne! 
I travle tider er det lettere å poste bilder der enn å lage nye innlegg her. ;)

Nå er det avslapning på sofaen resten av kvelden!

37 kommentarer:

  1. Så fint. Det gjorde seg virkelig. Nå fikk jeg lyst til å gjøre det samme med noen bokhyller.
    God helg.

    SvarSlett
  2. Super flot resultat. Tænk at så lidt, kan gøre så meget ved indtrykket!

    SvarSlett
  3. Fantastiske sjøgløtt :) har den selv på gjesterommet!! Nydelig!

    vh Bergfrua

    SvarSlett
  4. Knallfint,friska veldig opp:)herligt med litt farger!
    Fine kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint detble! Ja det gjorde seg virkelig ;) Og alltid flotte bilder du legger ut.
    Jeg skal searche etter deg på instagram, elsker insta! Jeg er medetlekentsinn der inne :) Fin kveld til deg. Klem Mumsi

    SvarSlett
  6. Så godt når ting en har tenkt på lenge er gjort ;)
    Så flink du har vært...
    VELDIG mye finere ute hyll og den fargen var så absolutt ett godt valg!
    Følger deg på Instagram også vennen :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Heisan Trine
    Det ble lekkert og spennende med "sjøgløtt" inni hyllene! Små forandringer gjør seg! Litt mer hyller å male for oss de nærmeste dagene med en hel vegg med hyller. Skal male med hvit Bengalack og det blir så godt å friske opp den medtatte hyllen.
    Nå må jeg tilbake til gutta og fotball-EM. Jeg skulle liksom bare re sengene til gutta med nyvasket sengetøy men havnet innom bloggen.
    Fin helg til deg, Trine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. Det ble kjempefint! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i bokhylla?

    ella

    SvarSlett
  9. Det ble kjempefint! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i bokhylla?

    ella

    SvarSlett
    Svar
    1. Bokhylla heter Bonde og er fra Ikea. Den finnes ikke lenger i sortimentet tror jeg...

      Slett
  10. ÅÅÅ det ble virkelig fint. Det ble en god dybde og fine bakgrunnsfarge til alle de fine tingene dine.
    La meg til som følger på instagram. Liker instagram veldig godt!!

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  11. Det gjorde seg virkelig! Vakker farge. Uff, har ikke fått sjekka ut Instagram enda, men skjønner jo at det er på høy tid...
    Klem, Elin

    SvarSlett
  12. Hei min venn!
    Så utrolig fint og delikat det var!! Det likte jeg kjempegodt! Sånn passe fornyelse til det lille ekstra og eksklusive.
    Du er så flink. Jeg er også innom deg nesten hver dag, må jo gjerne ha min dagelige runde, men da er det ofte sent, og jeg litt apatisk;) så da legger ikke jeg heller igjen så mange spor. Men vit at jeg er her:)
    Beste klemmen

    SvarSlett
  13. Så flott det ble. Noen ganger kan de enkleste ting virkelig løfte frem flotte saker, bøker og vaser. :)

    Deilig søndag til deg og dine fra meg og mine :)

    SvarSlett
  14. Det gjorde seg virkelig. Ble kjempe fint :)
    Finfin søndag til deg
    klem Jane

    SvarSlett
  15. Det ble kjempefint! Så smart:-)

    SvarSlett
  16. Så lurt og fint! :) Ha en super søndag! Klemmer

    SvarSlett
  17. Det gjorde seg kjempe godt med det blå i hyllene. Fikk et helt nytt utrykk! God ide :)

    SvarSlett
  18. Det ble skikkelig fint med farge i hyllene :) Å sjøgløtt er jo en lekker farge da. Fin søndag til deg :D

    SvarSlett
  19. Så lekkert det ble.
    Nydelig farge.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  20. Lekkert;) likte at det brakk mot det hvite...du er flink med bilder;)

    SvarSlett
  21. Så fint det ble!! Sånne små hull i hyller irriterer meg! Så godt å få de bort :)

    SvarSlett
  22. Oj, oj, oj..... Nå ble jeg helt varm om hjertet gitt! Så nydelig det ble, og den fargen var jo bare helt fantastisk! :)))))
    Jeg er jo litt i siget på malerfronten selv, så må kanskje vurdere å male kommoden til lillegutt i den fargen.... ;)
    Ei fin, ny uke til deg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  23. Sååå fint! En riktigt höjdare :)

    SvarSlett
  24. Det ble skikkelig fint!!
    Så lite, men samtidig så tydelig :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  25. Det ble kjempefint! :) Hvilken størrelse er det på Caravaggio-lampene dine?

    Hilsen Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Caravaggio-lampene er i størrelsen P2. :)

      Slett
  26. Så deilig å få bort de hullene! Ble veldig mye ryddigere med en gang! Kunne tenke meg å gjøre noe lignende med flere IKEA-møbler her i huset...

    SvarSlett
  27. det ble fint
    skjønn farge
    passer jo perfekt hos deg
    har du tetta skruhullene på siden også? det gjør seg som regel

    fin uke til deg
    klem fra Åpent^hus

    SvarSlett
  28. Det ble jo helt utrolig fint! God idé! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  29. Det ble så fint! Deilig med litt kontraster ;)
    Jeg elsker sånne støvete blå og grønne farger, men det har du kanskje sett ;)

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  30. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  31. Så fint!!
    Jeg har blitt inspirerest av deg og maler med sjøgløtt på et skap jeg fant her på gården. Lenge siden jeg begynte og lenge til jeg blir ferdig - ting tar tid...
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  32. Hvor bor du bare fint! Må jeg spørge, hvor skabet er købt henne?

    SvarSlett
    Svar
    1. Skapet er kjøpt på Ikea for flere år siden, og det finnes dessverre ikke lenger i sortimentet...

      Slett
  33. Det var kult! Smart å sparkle (?) igjen hullene i seksjonen også!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.