torsdag 21. juni 2012

Sommer!


Yes, i dag er det sol og sommer! Og hva er vel mer sommerlig enn å sitte på verandaen og nyte litt vannmelon og noe forfriskende å drikke? Gradestokken er på vei oppover, fuglene synger, trærne lager bruselyder i den lette vinden og sommerferien nærmer seg. Og jammen er det helg i morgen også. Digg!

Nyt dagen alle mine fine lesere! Så gøy med responsen på innlegget i går. Jeg gleder meg også veldig til å se bildene som flinkisene tok her! :)

Produktene tilhører Outdoor-serien til Rosendahl og er sponset.

6 kommentarer:

  1. Heisan Trine
    JA, dagen nytes! Strålende sol og varmt i Sandefjord. Du har vært litt sunnere enn meg i dag som tok med en stor Steltonkanne med kaffe ut og en rest av sjokoladekaken fra forleden.
    Det så mer fristende ut i ettertid det du har tyllet i deg. hi,hi.
    Kos deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Images cold, now that summer arrives

    Amina

    SvarSlett
  3. Så gøy med besøk! Gleder meg til resultatet!! Det blir kanskje noen sider i Rom 123 også da;)
    Klem på deg:)

    SvarSlett
  4. Herlige sommerbilder! Fikk lyst på noe å drikke! :)
    Kjempespennende med besøk. Kan tro jeg gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett
  5. Herlige sommerbilder,knallfine dag idag:)
    Fine kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.