mandag 11. juni 2012

Sove søtt i en rosa drøm?




Sove godt håper jeg i hvert fall dukkene til frøken Rosa og frøken Gul kan gjøre nå. 

Det hele startet med at jeg på lørdag endelig fikk malt en vinduskarm som har ventet på å bli malt lenge. Da jeg først var i gang med malekosten, malte jeg like godt dukkesengene til jentene også. Det ene førte til det andre, og dermed sydde jeg nytt sengetøy til dem. Stoffene er en blanding av nytt og vintage, og et gammelt fleeceteppe fikk gjøre nytten som både laken og fôr til dynene og putene. 


Dukkesengene er kjøpt på Ikea, og ser originalt
slik ut.

God ny uke til alle!

19 kommentarer:

  1. WOW!!!! Jeg har også et maleprosjekt på gang, og satser da på at jeg får denne fantastiske ånden over meg i samme slengen! :)
    Nydelige farger på sengetøyet! Helt i din gate, Trine!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  2. Sååå nydelig! Det var jammen meg søtt og koselig ;)
    Nesten så jeg ønsker jeg hadde noen jenter å sy til selv!
    Tusen takk for at du titter innom hos meg.
    Det går litt tregt akkurat nå, men jeg kommer sterkere tilbake når dåpen er overstått ;)

    Klem Kristine

    SvarSlett
  3. Där kommer dockorna att sova som prinsessor! Minst sagt. Urfina täcken som de ju har fått!

    Kramar

    SvarSlett
  4. Så ljuvligt vackert! Jag älskar rosa och skulle sova gott under det täcket :)

    Jag önskar dig en fortsatt härlig dag!
    Kram Sofia

    SvarSlett
  5. Jeg skulle ha malt og malt jeg også nå. Men så er det noe som heter tørketid. Gud så kjedelig :D
    Nydelige sengesett. Heldige dukker (og jenter :)

    SvarSlett
  6. Så nydelig :) Når jeg ser slik søtt og jentete skulle jeg virkelig ønske jeg hadde ei jente og dulle slik med jeg også ;)

    SvarSlett
  7. Heldige jenter:)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  8. Så lekkert! Flink du har vore!

    SvarSlett
  9. Så nydeligt,elsker fargene på sengesettet:))
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  10. Hei!

    Kikket innom bloggen din og det var en veldig koselig blogg. Nydelig sengesett. Skikkelig glade farger :) Jeg kommer til å kikke innom igjen!

    Ha en fin kveld!

    Kari

    SvarSlett
  11. Noko så utruleg nydeleg! Heldige jenter:)

    SvarSlett
  12. DEt var en flott kobinasjon!! :-9 nydelig!¨ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  13. Heisan Trine
    Uvante farger her inne hos deg, tenkte jeg med en gang.. Superflott ble dukke-sengetøyet! Tenker det var populært!
    Fine junidager til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  14. Skal si du er effektiv og produktiv. Jeg har lenge tenkt på det samme. Male dukkeseng og sy dyne, pute til både seng og dukkevogn. Vel hos meg blir det med tanken.... :)

    SvarSlett
  15. Det vil gjerne balle på seg:)
    Nydelige fine dukkesenger da! Elsker fargene!
    Flinkis er du:)
    Ha en flott kveld vennen
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  16. ja her må jo dukkene sove søtt, kan ikke forstå annet! deilig med slike produktive dager hvor man får gjort både det ene og det andre. For meg står det litt stille på interiørfronten for tiden...men plutselig får jeg vel ånden over meg igjen...
    God helg til deg kjære trine!!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.