onsdag 11. juli 2012

2 Sues

Oppmerksomme lesere så kanskje at det var noe brunt 
som tittet frem på det siste bildet i forrige innlegg? :)
De som følger meg på Instagram har sett at jeg har kjøpt meg fotoveske.
En Kelly Moore 2 Sues, kjøpt hos Fotobag.no.


Det er utrolig praktisk med en slik veske!
God plass til både kamera, ekstra objektiv, lader, telefon, lommebok, 
lipgloss og alt annet stæsj man bare ha med. ;)


Det store rommet inni er polstret og avdelt med skillevegger, 
slik at kamerautstyret ligger trygt og godt på plass.
I tillegg er det mange små lommer på utsiden, slik at det er lettere å holde orden på småting.


Da vi var på Mallorca, brukte jeg vesken hver eneste dag. Kjekt å ha kameraet så tilgjengelig!
Jeg bruker den faktisk som "vanlig" veske også, fordi den er så fiiin. :)

En flott dag ønskes alle mine fine lesere!

20 kommentarer:

  1. Så fin og praktisk kameraveske. Likar godt brunfargen som passar til det meste. Fin dag til deg også:-)

    SvarSlett
  2. Merker jeg blir litt sur egentlig! Både Kitchen Aid OG ny fotoveske. Snøft!! Jeg ønsker meg det IKKE ihvertfall! ;-) *sjaaaalu*

    SvarSlett
  3. Lekker!!

    Den står på handlelista når stefaren min skal til USA i september. :)))

    SvarSlett
  4. Jeg er så sjalu...;) Valgte classic da mannen skulle kjøpe julegave til meg, men angrer. Så nå sparer jeg til en herlig fin 2 sues:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. gosj, va cool!!! Heldige deg…
    ::sommerklem::

    SvarSlett
  6. Digger den!!
    Har jo sett den i virkeligheten, den er bare råfin!!

    SvarSlett
  7. Meget pen! Jeg må og ha kameraveske nå, så jeg må jaggu inn og titte litt merker jeg ;)

    SvarSlett
  8. den veska er bare så lekker! står høyt oppe på ønskelisten ja. og den trådsnellehyllen din på innlegget under her var jo også super lekker. du er så flink trine, og tar vakre bilder!
    strålende kveld til deg. nå skal jeg gå å sylte bær...

    klem klem

    SvarSlett
  9. Den var bare helt perfekt, kunne tenkt meg en helt maken. Samme farge og i det hele tatt :) Har imidlertid en veldig bra kameraveske fra Canon, så det er ikke helt forsvarlig å prioritere dithen akkurat nå. Klem

    SvarSlett
  10. utrolig fiiiin & praktisk!
    heldige du!
    håper du har fine sommerdager, trine
    *klem

    SvarSlett
  11. Råkul veske! Synd man må ha kamera for å kunne bære en slik, hi hi.

    SvarSlett
  12. Åh, så fin väska! Otroligt fin! En måsteväska tror jag bestämt!

    Kramar Kicki

    SvarSlett
  13. Den er så FIN!!
    Grattis med den:)

    Ha fortsatt fine sommerdager ♥

    PS: Digger innlegget med sommerbordet, herlig:)

    SvarSlett
  14. Lekker! Eg har Libby modellen, i samme farge. Den brukar eg som PC veske til og frå jobb, og weekendbag om eg berre skal ha ei overnatting, fotoveske er den sjølvsagt perfekt til! Men den er litt for stor til kvardagsveske... No ønsker eg meg ei Sues, har meldt meg på Give Away hos Therese B foto bloggen. Det er jo litt for råflott å ha to slike Kelly Moore vesker, men sannheten er at den forrige dekka min noverande arbeidsgjever for meg :)

    Ha ein herlig dag!

    Klem Eli

    SvarSlett
  15. Så fint med en "brukertest" på denne! Har vurdert å kjøpe en, og nå tror jeg jammen at jeg har bestemt meg...

    SvarSlett
  16. Heldige deg! Jeg har siklet på en slik lenge.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.