onsdag 4. juli 2012

En fin dag på landet

I dag var tvillingjentene mine og jeg invitert ut på landet til fine Stine 
med bloggen Stines hjem og hennes gode Lillegutt.
Det samme var søte Lene med bloggen Lillekatts Drablerier
og hun hadde med seg den fiiine magen sin. :)


Den vakre vertinnen disket opp med både pai og pavlova. 
Som jeg koste meg! 
Nam nam! "Spis til du skjems" er det noe som heter. 
Etter innhogget mitt i desserten burde jeg kanskje skjems... *kremt* ;)


Barna fikk pynte sine egne minipavlovaer, og det var stas.
Noe som også var stas var å blåse såpebobler.


Og den flinkeste til å blåse var Lene. 
Her snakker vi teknikk altså!


 Stine har veldig god smak, og huset deres er virkelig et sted man kan suge til seg inntrykk.
Så mange fine detaljer! Tapeter på veggene, stilleben, lamper, blomster og tekstiler.
Jeg elsker fargepaletten hun bruker.

Jeg måtte knipse bilde av putetrekket jeg har sydd. Morsomt å se det "live" hos Stine.

Tusen takk for at vi fikk komme til deg i dag, Stine! Vi storkoste oss alle tre!
Håper det ikke er så lenge til vi treffes igjen. Da satser vi på at krapylet til Lene har kommet ut også. :)

16 kommentarer:

  1. Så koselig:)
    Stine har det kjempefint ♥

    SvarSlett
  2. Flotte bilder av et vakkert hjem, ser ut som om dere har hatt en flott sommer dag! Klem Mona

    SvarSlett
  3. Hihi, laaaang erfaring i såpebobling :-) Tusen takk for superfin dag! Og jepp, jeg har selvsagt tenkt til å fortsette lønsjturneen min ;-) Ta det som et hint! Hi hi!

    Kjempekoselig å møte jentene dine også, for noen skjønninger! Må nok passe på dem fremover for sånne flørtepuser som EA ;-)

    Desserten ja - ikke snakk! Jeg var så mett i går, men nå angrer jeg på at jeg ikke spiste mer, haha!

    Ses plutselig!

    SvarSlett
  4. Tviler ikke et sekund at dere kosete dere:)
    ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  5. Nam, så mye godt:) Så ut som dere hadde en aldeles nydelig dag:)

    SvarSlett
  6. Hei Trine
    Så superkoselig!!! Tipper praten gikk non stop og omgivelsene og maten ser bare så flotte ut og ja, jeg ser dere har samme fargepalett.
    Fin dag til deg, her steker sola!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  7. Så koselig å treffes slik!! Nydelige bilder og nydelige jenter:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Det var sååå koselig!!!
    Tusen takk for en fin dag :)

    SvarSlett
  9. Så roligt att få träffas och så fint hon har det :)

    SvarSlett
  10. Så koselig det så og hørtes ut! Fine bilder av både mennesker, interiør og mat. Jeg fikk veldig lyst på kake! Og tusen takk for at du tok deg tid til å gi meg den linken så jeg får mulighet til å få rettet opp det med følgere, oppdraget er sendt videre til mannen min, for jeg er så elendig til å fikse sånt. Tusen takk igjen, og god helg til deg og dine! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  11. Så koselig dere hadde det. Fine bilder av flotte jenter:-)

    God helg fra meg

    PS: Vil du følge meg videre blir jeg veldig gla om du oppdaterer bloggrollen fra Vallerskogen til www.renelinjer.com

    SvarSlett
  12. Åh så koselig :)

    Endelig fikk jeg tid til en bloggrunde, tar på med ferie gitt. *fnis*
    Fin lørdag, søte!
    Her skal vi ta med senga ut i stua og bare kose oss.
    klem

    SvarSlett
  13. Hei fine!:)

    ....å! Så koselig! Skal si det er ut til at dere har hatt en hyggelig dag!
    Håper jeg får være med neste gang *hihi* Lenge siden sist allerede gitt! Tiden flyr!

    ..og så masse fine bilder!
    Fint hos fine stine!

    Ønsker deg og dine en fin helg, søte!
    Klemmer

    SvarSlett
  14. Så vakkert hun har det hjemme. Likte veldig godt bildet med treet som hun har hengt små fuglehus og slikt på. Glad-inspirasjon!

    SvarSlett
  15. Så koselig:)
    Så masse fine bilder.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.