søndag 1. juli 2012

Kjøkkenjuvel


I flere år har jeg ønsket meg en Kitchen Aid kjøkkenmaskin. 
For litt siden gikk den gamle i stykker, og vi trengte dermed en ny. 
I går gikk vi til innkjøp av vidunderet. I'm in love!
Skattepenger er en fin ting. :)


Kritthvit og stål - fin kombinasjon!
Er den ikke lekker??


Vafler er veldig populært her i heimen, så i dag 
skal maskinen innvies med laging av vaffelrøre.
Vi har forresten 7-års bryllupsdag i dag, så det er en fin grunn til å kose seg litt ekstra.

Som flere har sett på Instagram har familien Høytrykk vært på Mallorca den siste uken. 
Vi hadde en flott uke med mange fine opplevelser! Det var litt av en overgang å dra 
fra 36 grader og strandliv til å lande på Gardermoen i 12 grader og styrtregn...
Men det var litt godt å komme hjem også. Og ferien er jo heldigvis ikke over ennå! :)

God søndag til alle!

28 kommentarer:

  1. Grattis! Med både Kitchen Aid og bryllupsdag :)
    Og pittelitt misunnelig kan jeg jo innrømme at jeg er!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  2. Åååå, fy flate, du er heldig!! Vår mikser har også gått i stykker, men feriepengene er allerede brukt opp på grus og fliser og andre morsomme ting, og skattepengene er visst forbeholdt nytt tak får jeg beskjed om. Jippijay! Snøft!

    Og hehe, ja - jeg vil ha igang fødselen! Lei av denne magen som er i veien ;-) Men får vel vente til torsdag da, siden jeg skal møte deg på onsdag ;-) Gleder meg veldig!! Klem

    SvarSlett
  3. Heldiggris:)
    Håper på vafler til helgen!!!!
    Kos dere inne med nystekte vafler i regnværet!!!

    SvarSlett
  4. Lucky you :) Denne herligheten her står øverst på min ønskeliste også. Krysser fingrene for at jeg en vakker dag er den stolte eier av et slikt prakteksemplar.
    Kos dere så mye med vafflene i dag og gratulerer så mye med bryllupsdag :)

    SvarSlett
  5. Grattis så mye snuppa!
    Du kommer til å ha mange fine øyeblikk med den, det kan jeg skrive under på;)
    Klem E

    SvarSlett
  6. Gratulere. Du kommer til å bli kjempefornøyd!!! Det er i hvertfall jeg med min. Som er helt lik og som jeg kjøpte for skattepenger i fjor på denne tiden. Gratulere også med bryllupsdagen!

    God søndag til dere
    Katrine

    SvarSlett
  7. Gratulere så masse med ein nydelig maskin,eg kjøpte min for 7 år siden og den er like fin og god og så er den jo såå lekker:)
    Gratulere med bryllupsdagen:)
    Klem fra Lillian!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med bryllupsdag og grattis med den nydelige kjøkkenmaskinen! Sånn ønsker jeg meg også :)
    Nyt dagen og ha en fortsatt fin sommer!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  9. Åh, for en juvel...og gratulerer så mye med bryllupsdagen:-) fortsatt fin ferie til deg og familien! Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  10. Grattis!! Lyst på lyst på jeg også:D

    SvarSlett
  11. Grattis med verdens beste og fineste maskin:)
    Jeg var så heldig og få den til jul ♥

    Og gratrulerer med bryllupsdagen, kos dere med vafler:)

    SvarSlett
  12. Kos deg så mye med din nye flotte maskin! Det er ikke mer enn et par uker siden jeg fikk den samme selv og jeg er så godt fornøyd!
    Til lykke med bryllupsdagen da:)

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  13. Det er første gang jeg er innom her, en utrolig flott blogg du har!
    Går å drømmer om enn slik maskin jeg også, ser for meg at alt blir så utrolig mye lettere da. Og selvsagt vil det bli mer baking...
    Samtidig er det veldig fint å høre at den holder til forventningene mine, da er det jo enda en god grunn til å kjøpe en sånn en;)

    Gratulerer med bryllupsdagen!

    SvarSlett
  14. Hej! Gratulerar till bröllopsdagen och till en superfin köksmaskin! Åhh jag önskar mig också en sådan...tids nog! Vad härligt med en utomlandsresa till Mallorca...låter superhärligt! Min helg har varit väldigt fin...mycket sol, långa promenader och bara tagit det lugnt. Bara 2 veckor kvar till semestern *längtar*. Hoppas du haft en bra helg!

    KRAM! Petra

    SvarSlett
  15. Lekker kjøkkenmaskin, gratulerer!
    Herlige bilder av den.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  16. Heldige deg :)
    Jeg har maken og jeg elsker, elsker den!

    Smil&klem
    -Maia

    SvarSlett
  17. Den var skikkelig lekker. Gratulerer med den og med 7 års bryllups dag :D

    SvarSlett
  18. Gratulerer med skattepenger, ny lekker maskin og ikke minst bryllupsdag.

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye med superlekker kjøkkenmaskin! Jeg ønsker meg en slik hvit en jeg også, men i år går skattepengene til å male huset! ;)
    Gratulerer ellers med bryllupsdagen! Håper resten av ferien byr på litt bedre vær!
    En fin, ny uke til deg! :)
    KLem fra Carina

    SvarSlett
  20. Ah, de er jo bare så vakre! Skatt er ikke gøy når det må betales tilbake, så her blir det ingen Kitchen Aid... Men grattis til deg med det flotte vindunderet, og 7 års bryllupsdag:)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  21. Finfin maskin! Når ting har både funksjon og design er det jo bare en vinner! Jeg skal innrømme at min Kitchen Aid kanskje står mer og viser seg fram på benken enn den blir brukt, men jeg skal ha den i mange år og regner med at den skal få kjørt seg i årene som kommer ;)
    Gratulerer med bryllupsdagen i går - måtte dere få mange mange flere 7 år! :)

    SvarSlett
  22. Den kjøkkenmaskinen der, altså, den er og blir en favoritt, grattis! Min gamle kjipe Kenwood har dessverre ikke gått i stykker, hihi, men jeg gleder meg til den dagen den gjør det... Da skal jeg kjøpe den du har, og ha den stående fremme, og innbiller meg at jeg kommer til å lage masse, masse mer deilig mat! Men jeg prøver ikke å ødelegge den gamle, altså, det er jo for ille. Jeg ser du har fått tilbake følgerne dine, hvordan klarte du det, da? Jeg har bare gitt opp hele følgergreia jeg, men øynet et håp nå når jeg så det var blitt i orden hos deg. Gratulerer med bryllupsdag i går, forresten, og ha en fin dag videre! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  23. Grattis med lekkersmekker kitchen aid og grattis med bryllupsdag - hipp hurra for dere og kjærligheten:)
    Natta vennen:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  24. Åh! Besteste kjøkkenmaskinen! Jeg har hatt min kremhvite i 5 år nå og er KJEMPEFORNØYD. Alle spådommer om for liten bolle (som jeg var litt bekymret for på forhånd) har blitt gjort til skamme, den er MASSE i bruk, først og fremst til baking, og det er eventuelt bare å lage flere omganger med deig! Null stress! Kos deg :D

    SvarSlett
  25. Ingen tvil om at den er lekker:)Grattis med overstått bryllupsdag
    ha en fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  26. Se der ja, der var'n!!
    Og her står det jaggu om Mallorca også! Hadde ikke lest dette innlegget jeg skjønner du, så derfor jeg ikke var oppdatert her ;)

    Tusen takk for en veldig hyggelig dag!
    KLEMMER fra Stine

    SvarSlett
  27. Åh den er sååå fin. Jeg og vil ha. Angrer på at vi kjøpte Kenwood, selv om den er god. Den er jo ikke så fin!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.