søndag 8. juli 2012

Sunny table


I går hadde vi grillfest. Ute pøste regnet ned, så da måtte vi dekke bord innendørs.
Men med gul duk på bordet ble det litt solskinn likevel.
Og med den fine buketten av små og store venner som kom,
var stemningen på plass.

I dag har vi hatt besøk av to fine familier til leking, vafler og kake. Veldig koselig!
En sosial og aktiv helg med andre ord, og vi har kost oss masse!

Jeg er i feriemodus, og det blir ikke mye blogging på meg. 
Men på Instagram er jeg mer aktiv, så følg meg gjerne der.

Fin ny uke til alle! ☺

15 kommentarer:

  1. Finfin duk! Prickigt är läckert! Hoppas du får en fin semester!

    KRAM!
    Petra

    SvarSlett
  2. Herlig borddekking. Godt vi kan lage litt sommerstemning inne. Du har selskap av mange på Instagram om dagen, flere som er hekta ... Finfin uke ønskes deg

    SvarSlett
  3. Så herlige farger! Trenger jo ikke sol når man kan dekke slikt et flott bord! :)
    Ønsker deg en flott ny, uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  4. Jag tycker det ser ut som att ni verkligen lyckades få in sommarkänslan inomhus, trots regnet ute. Och vilka härliga sugrör! Såna vill ja ha. :)

    SvarSlett
  5. Så kul duk!!! Hvem trenger sol ute, når man har det inne ;-)

    SvarSlett
  6. Nydelig bord!!! Kjempe inspirerende :)

    Ha en fin uke,
    Vicky

    SvarSlett
  7. Så herlige farger, det gav virkelig en følelse av sommer og varme:)

    SvarSlett
  8. Beautiful, great post! :)

    best regards,
    Liliana Silva
    http://delightfull.eu
    http://bocadolobo.com

    SvarSlett
  9. Herlig pyntet bord!! Ha en flott sommer!! Kom gjerne innom å delta på min sommergiveaway! :-)

    SvarSlett
  10. Så herlige farger. Gjør jo ingen verdens ting om det regner da


    Ha en fin mandag. Klem fra Lottemora

    SvarSlett
  11. vil du fortelle kor du har kjøpt duken? veldig fin!

    SvarSlett
  12. Så herligt dekka bord:)Ein fine sommer til deg!

    SvarSlett
  13. Herlig sprekt!! Sugerørene ga meg skikkelig flashback fra "gamle dager" - så kule vettu!!
    Ha en flott kveld med forhåpentligvis litt kveldssol (her regner det...)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  14. Så herlig dekket sommerbord.
    Kjekt med masse hyggelig besøk.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.