tirsdag 14. august 2012

Fine little day


Nytt putetrekk fra Fine Little Day. Sort har vært ganske fraværende i interiøret her 
en stund, men nå har det sneket seg inn noen elementer her og der. 


På lørdag hadde vi a fine BIG day! Det ble en fantastisk dag med et flott brudepar. 
Nydelig mat, fine taler som fikk tårene mine til å renne, dansing og mange glade mennesker.
Jeg fikk med meg litt av blomstene som prydet bordene da jeg var med 
og ryddet i festlokalet på søndag, og disse står nå fint her hjemme i stua.


På fredag var det en blogger som gjorde meg veldig glad. Fineste Signe 
med den nydelige bloggen SignePling hadde laget et innlegg om bloggen min.
Tusen takk, Signe! Du aner ikke hvor glad jeg ble da jeg så innlegget ditt! :)

Nå er det straks klar for gullrekka på TV2. Fortsatt fin kveld! 

9 kommentarer:

  1. Kul gran-pute :) Gratulere med den store dagen! Klem Mona

    SvarSlett
  2. Og så var du jo med i NIBs Bildegalleri!;)
    Grattis!
    Masse å glede seg over!:)

    SvarSlett
  3. Fiine puter! Så dem i går da jeg var inne å bestilte noe;)
    Grattis med fin omtale og galleri:) Du er flink!

    SvarSlett
  4. Du er nå bare søt du da!
    Men glad for å kunne spre litt glede, selv om det var så lite :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  5. Flott pute!!
    Håper lørdagen var fin og de ble godt gift ;)

    SvarSlett
  6. Hei Trine!
    Her sitter jeg i sofaen med en HAUG (tårn faktisk) med tøy som skal brettes,
    men pytt - måtte inn å hilse litt på dere. Savner formiddagene hjemme,
    med bloggrunden innom alle dere faste;)
    beste klemmen.

    SvarSlett
  7. Nydelig fin pute og blomster - koselig!
    Og absolutt fortjent med heder og ære for du er jo så flink:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.