fredag 3. august 2012

Snapshots


Bilder av ting jeg liker akkurat nå.
Den friske, grønne basilikumen jeg sådde for en liten stund siden.


En enslig tomat fra planten vi har på verandaen. 
Ikke noen stor avling å skryte av, dette er tomat nummer tre.
Men gode er de.


Brettet på armlenet på sofaen.
Det har gått fra eikefarget til hvitt.
Jeg har vært ute med sprayboksen igjen.
Jeg er glad for at jeg beholdt kanten slik den var, 
det ble en fin kontrast synes jeg.


Jeg må si tusen takk for den overveldende responsen på salget av putetrekkene!
Wow!
Jeg blir så glad for at noen vil kjøpe det jeg lager.Tusen takk! 
Flere putetrekk er under planlegging, så det blir flere sjanser for dere 
som var for sent ute denne gangen.

Fin dag til alle fine mennesker som legger igjen så fine spor her inne! ♥

12 kommentarer:

  1. Elsker detaljer, det er sjældent jeg stopper op og kigger virkelig efter. Du har et virkelig godt kamera!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!!
    Hvilken linse bruker du?
    Alltid så fantastiske bilder :-)
    Ha en flott helg!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg bruker et 50mm/1.4-objektiv. Det er veldig lyssterkt, så det fungerer veldig fint til å ta bilder inne. :)

      God helg til deg også!

      Slett
  3. Lekre bilder! Herlig inspirasjon før helga. Her striregner det nå. Jeg skal fotografere et brudepar i morgen. Vi hadde plukket ut de mest magiske omgivelsene, men nå ser det ut til at det må tas inne. Været kan man dessverre ikke styre. Føler det var litt sol over bildene dine, eller kanskje det bare er fargene som er så frodige og minner om sommer. Ønsker deg ei magisk helg. klem

    SvarSlett
  4. Fine snapshots!
    Og fine puter og ;)
    Ha en like fin fredag!!

    SvarSlett
  5. Så gøy at salget av putetrekkene gikk bra! Du er dyktig!! Fine snapshots, god helg :)

    SvarSlett
  6. Brettet ble kjempefint! Så morsomt ellers at putetrekkene dine slo så godt an! De er jo nydelige, så det skjønner jeg godt! :)
    Fiiin helg til deg og dine!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  7. deilige bilder som alltid hos deg. Og gratulerer med blogshop, sååå spennede. du syr jo de fineste putetrekk. så du skal ikke se bort i fra at jeg også en vakker dag legegr inn en bestilling.
    Og ellers har vi og et par tomatplanter på terassen, men tror det har vært litt værhardt for de i år stakkars....ja avlingen er ikke mye å skryte av, men det er jo stor stas likevel.
    strålende kveld og helg til deg.
    mange klemmer

    SvarSlett
  8. Och en Basilika planta som dofter så gott i köket.
    Hmm

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.