onsdag 8. august 2012

Utfordring: Kreativ med tekstiler

Denne månedens utfordring hos NIB har tittelen "Kreativ med tekstiler".
Siden jeg fortiden er opptatt med å sy putetrekk til blogshoppen min, 
var det et tema som passet bra denne måneden.


Putetrekkene på bildene er de første jeg sydde, og de har bodd i 
sofaen vår en god stund nå. De fine fargene blir jeg ikke lei av!
(Fugleputen kommer fra Ferm Living.)


Over gyngestolen henger et lappeteppe jeg også har sydd. 
Det var ganske tidkrevende, så det er blitt med det ene. ;)


Putetrekk er en fin måte å gi farge til et rom på, og ved å bytte ut 
med trekk i andre farger, kan man gi sofaen et helt nytt uttrykk.


Dette var mitt bidrag til utfordringen, trykk her for å se alle 
bidragene som er kommet inn.

Fin onsdag til alle!

PS. En ny bunke med putetrekk er på vei inn i bloggshoppen snart, jeg må bare stryke dem og ta bilder først. 

23 kommentarer:

  1. Ditt bidrag är urfint! Du är så duktig!
    Kramar

    SvarSlett
  2. Lekkert. Digger den kule lampen din :D

    SvarSlett
  3. Så vakkert!
    Lykke til i utfordringen:D

    Kristin

    SvarSlett
  4. Skikkeleg fint bidrag! Dette er nok ei utfordring som passar deg godt ja, gler meg til du legg ut fleire puter i shoppen din:-)

    SvarSlett
  5. Såå delikat! "Høytrykkfarger" på sitt beste:)

    SvarSlett
  6. Hej!

    Gillar uttrycket och färgerna i din inredningsstil. Helt och hållet dig! Du har sytt så fina kuddar den sista tiden. Det är roligt med kuddfodral...man kan som du säger helt byta stil utan att det kostar så mycket. Superbra! Önskar dig lycka till i tävlingen!

    Sommarkram!
    Petra

    SvarSlett
  7. Fine farge og mønsterkombinasjon! :)

    SvarSlett
  8. Et herlig bidrag du deltar med :) Fargene du viser gjennom tekstilene er nydelige :)
    Lykke til!
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  9. Herlige tekstiler, og fargene er bare LOVE:) Lykke til i utfordringen:)
    Klem

    SvarSlett
  10. Skikkelig Høytrykkfint :) Dust og behagelig å hvile øynene på.

    SvarSlett
  11. Nydelege fargar! Og der er den koppen eg stod og spekulerte på om eg skulle kjøpe på Husfliden i dag, ja. Eg endte opp med prikkekopp, men det skulle ikkje forundre meg om denne koppen også blir å finne i kjøkkenhylla mi etterkvart! ;)

    Ha ein god onsdagskveld...

    SvarSlett
  12. Heerlige farger!!! Skikkelig Stine (og Trine) -farger ;)

    SvarSlett
  13. Åh, det var kjempefint! Så lyst og delikat. skulle gjerne lagt meg litt på den sofaen...akkurat nå!

    Nydelige puter du syr!

    Lykke til i utfordringen;)

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  14. Elsker bidraget ditt som alltid :)
    Nydelige farger, styling og ting...
    Og flink med tekstiler er du jo også!
    Masse lykke til.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  15. Åh, så utrolig fine bilder med herlige tekstiler og farger!! Masse lykke til! :)

    Kjekt å se innom bloggen din igjen :)

    SvarSlett
  16. Kjempefine bilder og godsteming, du er dyktig! :) Diggar lampa, eg har fleire sånne i ulike fargar;)
    Lykke til i tevlinga :)
    klem, Pippi

    SvarSlett
  17. For et utrolig nydelig bidrag :) Elsker fargene.

    SvarSlett
  18. Nydelig bidrag!! Nydelige puter, nydelige farger og nydelig styling. Nevnte jeg det var nydelig? :)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  19. Nydelige bilder! Må bare få si at jeg elsker stilen din :) Hehe, jeg har både apen, bordet fra Bolia og Frandsen lampen ;) Kan vel si at vi har ganske lik smak! Nydelige tekstiler, fikk skikkelig sommerfølelse :) :)

    SvarSlett
  20. Nydelige farger:) Hvor er sofabordet fra? Jeg fikk veldig lyst på et sånt et:)
    Hilsen Jeanette

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.