fredag 7. september 2012

Yellow dots

Er det noen som husker dette nattbordet jeg kjøpte på loppemarked i fjor høst? 
Vel, jeg pusset og pusset. Og så tok jeg en lang pause fra hele greia.
Og da jeg bestemte meg for å ta nattbordet opp fra lagring i kjelleren igjen, 
ble det jammen hvitt likevel.


For å friske det opp litt har jeg satt på runde klistremerker fra Søstrene Grene.
Billig og enkel dekorasjon.


Nå passer det fint inn på rommet til frøken Gul.

Både sengetøyet og oppbevaringsboksen er forøvrig i samme design som 
noen av putene jeg har sydd, stoffet Moln av Gunila Axen.

Ha en fin helg alle!

31 kommentarer:

  1. Kjempe tøft! god idé! hva hvit farge er det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har grunnet med Sens grunning og sprayet med hvit spraymaling fra Quick etterpå.

      Slett
  2. Ååå..så fiint! Har de fått inn GULE også?! Har drømt om det<3
    Elsker dette rommet!

    SvarSlett
  3. Så fint og friskt det ble:) Heldige jenta:)

    SvarSlett
  4. Ser flere og flere med disse klistremerkene - dette var jo kul pynt! Spørs om det blir en tur på Søstrene i morgen... ;-)

    Ha en fortreffelig fredag!
    :-)

    SvarSlett
  5. Kjempefint - og kjekt og effektfullt med klistremerkepynt - har også gått litt småamok på Søstrene Grene når det gjelder disse klistremerkene:)

    God helg og klem!

    SvarSlett
  6. For noen vakre bilder, kule dots og veldig dekorativt;)

    Ha en fin fin helg!

    -malla-

    SvarSlett
  7. den ble kjempefin med klistermerkene :)

    SvarSlett
  8. Stilig, og de gule dots'ene var virkelig prikken over i'en :D God helg!

    SvarSlett
  9. Ble kjempefint det jo! Gult er virkelig en farge som gir energi - skulle kanskje vurdert å ta den inn i huset et sted her:) God helg!

    SvarSlett
  10. Loooovely!
    ...får ikke nok prikker jeg vettu! Hver eneste prikk går meg rett i hjertet*fnis*

    Ønsker deg en flott helg!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  11. Nydelig nattbord. Hvor kjøper du stoffene Moln?
    Jeg har forresten et lilla oldenfat jeg skal kvitte meg med dersom du er interessert ;)

    SvarSlett
  12. Å, så fint det ble!! Stod med klistremerkene i hånda her om dagen på Søstrene jeg og, men kom ikke på hvor jeg kunne bruke de... Men dette var jo kjempelurt, ble superfint!

    god helg til deg!

    hilsen Kristine

    SvarSlett
  13. Gult + prikker + fint nattbord = suksess
    Ja det ble rett og slett superfint inne på rommet til frøken gul, heldig liten jente. og jammen var det også trivelig å titte innom bloggen din igjen etter at jeg har tatt en pause fra bloggeverdenen siste månenden - alltid så fine bilder her inne hos deg.

    strålende helg ønsker jeg og dine kjære trine.
    klem hildemiho

    SvarSlett
  14. Så utrolig kult dette ble!!!
    Du er full av gode ideer, det liker jeg :)
    Nyyt helga!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  15. Dette ble så lekkert! Så flink du har vært. Og du, TAKK for herlige ord inne hos meg. Fine du!

    Ha fortsatt en fin kveld! Klem.

    SvarSlett
  16. Superfint ble det. Og veldig bra plassering av dotsene. Meget effektfullt. Gult er bare bra :)

    SvarSlett
  17. Så fint det ble. Jeg har de samme bpksene med skyer på, de er sååå søte. Fin lørdag til deg:)

    SvarSlett
  18. Så stor forskjell det kan gjøre med et par klistermerker!
    Kjempe stiligt!
    Ha en flott lørdag!

    SvarSlett
  19. Nydelig... Dilla på prikker jeg også om dagen :)
    Gult er så fint...
    Herlig farge på barnerom og passer jo godt sammen med mange farger!
    Ha en fortsatt fin helg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  20. Så fin blogg du har og så flott og annerledes nattbord! Dette var en god ide! Likte godt at fargen var gul! Liker så godt den fargen om dagen.
    God helg! Mvh Monica

    SvarSlett
  21. Underbart fint med de gula prickarna placerade lite busigt sådär :)

    Ha en fortsatt kanonhelg!
    Kramar

    SvarSlett
  22. Så koselig det ble:)
    Kult er så frisk og fin farge på detaljer ♥

    SvarSlett
  23. Knallfint!

    Jeg har også kjøpt de klistermerkene og pyntet en perm med! ;)

    Ønsker deg en flott uke

    KLem

    SvarSlett
  24. Så fint!! Knall med prikker!! Har ikke helt hoppet på den trenden, blir vel når alle andre har gått lei at jeg begynner sikkert;)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  25. Det ble superfint!!
    Glad loppemarketsesongen er i gang.
    Kanskje det blir noen bruktskatter på meg også!

    Fin tirsdag!

    SvarSlett
  26. Det ble superfint. Jeg har også et nattbord som skal shines, men jeg klarer ikke bestemme meg for fargen. Har tenkt på at det skal males i en knallfarge, men kanskje jeg ender opp med hvitt jeg også, he he.

    SvarSlett
  27. God dag!

    Jeg skjønner godt hvorfor den endte opp som hvit. Da har du muligheten til å friske opp med så mye annet av ting og dekor. Fine bilder fra barnerommet. Den passer godt inn, og er fresh med sine gule prikker.

    Ha en fin fredag :)

    SvarSlett
  28. Hei

    Nattbordet ble superflott! Stilig med de gule runde klistermerkene på!
    Liker rommet til frøken gul! Herlig gladrom:)

    Tusen takk for kommentaren hos meg:)
    Ønsker deg ei god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  29. God ide med klistermærkerne. Rigtig fin blog su har. Kig endelig forbi min :)
    Mvh Trine

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.