mandag 8. oktober 2012

Ball Wall




Helt siden vi fikk oss nattbordene fra Kartell for 1,5 år siden har jeg kikket etter nye lamper. De nattbordslampene vi hadde tok nemlig så stor plass. Nå er det endelig nye lamper på plass. Ball Wall fra Frandsen Lighting, kjøpt på BoliaTil og med lørdag var det 30 % avslag på disse lampene, så da slo vi til.

Det er forresten Frandsen som har designet kulelampa jeg har kjøpt på loppemarked også (se her). Kulelamper er like aktuelle i dag som de var på 70-tallet. :)

22 kommentarer:

  1. En liten hilsen til deg og de nye fine lampene, fra meg og mobilen i senga!
    Veldig fine var de :-)
    Liker dotsene også!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. De er utrolig stilige de lampene. Hvite, enkle og stilfulle. Passet jo perfekt inn på soverommet deres :D
    Fine bilder.

    SvarSlett
  3. Lekre lamper som passet så godt inn hos deg!

    SvarSlett
  4. Åja, den minner om de herlige kulelampene vi hadde da vi var små:)
    De satt på med magnet og kunne tas ned litt, hihi:)
    Kjempefine i hvitt da, enkle, små og genialt kule!!

    Ha en fin kveld ♥

    SvarSlett
  5. Kule kulelamper;-) HVitt er kjempefint! Mine foreldre hadde en trearmet kulelampe i gull/bronse etter eller annet......som de nå har hentet frem igjen etter noen år med lagring. Nattbordene dine er utrolig fine - vurdere et slikt til mannen som han kan ha rotet sitt i (rart, men han har mer stasj enn meg på nattbodet...hehe...)

    SvarSlett
  6. Fine lamper! Veldig fine i hvitt.
    Jeg kom over en stålampe med to "kuler" i gyllent brun, hjertet slo litt ekstra, og jeg kom ikke fort nok bort dit :) Nå står lampa i stua, og den er bare så fin!

    Klem Tessa.

    SvarSlett
  7. De lampene er kjempefine- og det var en liten åpnebaring å se dem i hvitt. Har liksom automatisk tenkt at de skal ha farger- men de var bare kjempe lekre i hvitt!!

    SvarSlett
  8. Så fine! Jeg likte at de var hvite!

    SvarSlett
  9. Kjempefine,har hatt en hvit og har en brun:)
    fin dag til deg...
    klem

    SvarSlett
  10. Kule lamper og tøff veggdekor:) Behagelig og akkurat passe med dekor på soverommet. Her er fargekodene jeg lovet deg
    NSC s 0530-Y70 R
    NSC s 0560-Y80 R
    NSC s 0550-G80 Y
    NSC s 0520-B90 G
    Ha en fin dag i det flotte høstværet!!

    SvarSlett
  11. Stilige kulelamper!! Passet godt inn på soverommet! Tenkte på dere i helga jeg og,men vi og hadde igrunn fullt program :) Kosa oss veldig,men ei helg i byen er nok :) Veldig godt å komme hjem igjen og! Her er det kalde netter og nydelige høstdager. Snø på toppene og knall sol! Si ifra om det blir høsttur oppover på dere,så treffes vi da :) Klem!!

    SvarSlett
  12. Heisan Trine
    Herlige lamper, me like!
    Lekkert nattbord også!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  13. Nydelige lamper! Jeg kjøpte de samme sist uke på Bolia :) har ikke fått de opp på veggen enda. Er så glad i Frandsen lampene, har en retro stålampe med ti kupler fra før og en stor Ball lampe i kobber over skrivebordet :)

    SvarSlett
  14. Oops, Iphonen ble litt ivrig ser jeg, mente selvfølgelig *to kupler*, ikke ti... Hehe

    SvarSlett
  15. De passet jo midt i blinken til nattbordene! Liker så godt designet på dem.

    Ønsker deg en glad dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  16. Hei! Dette er en nyoppdaget blogg for meg, og jeg måtte bare legge igjen en hilsen! Jeg har hatt et veldig ubestemmelig forhold til hvilken stil jeg egentlig liker. Fra en enkel stil, til å ville ha alt hvittbog shabby chic (bombe! Heldigvis ble ikke den stilen helt gjennomført...) og til nå å ville ha det litt strammere igjen. Heldigvis har jeg endelig funnet ut at det går an å mikse og matche det jeg liker til min egen stil! Trenger ikke følge en stilntil punkt og prikke :) er glad for at jeg oppdaget bloggen din, for her er det masse inspirasjon og hente:)
    Hilsen ei som endelig har forstått at jeg godt kan bruke de møblene jeg har, og ikke trenger å kjøpe alt nytt;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Takk for koselig hilsen! :)

      Slett
  17. Hur fint som helst! Du har så träffsäker smak vännen :)

    Och du TACK finaste för din hälsning om Myggan. Precis vad jag behövde höra ♥

    Kramar

    SvarSlett
  18. Knalltøffe lamper. Har et par slike som jeg fant på loppis som jeg har tenkt å pusse opp. Har bare ligget der i ett-to år...hehe
    Godt vi er like når det kommer til jula :) Hadde likt å bompet på deg i førjulsstresset ;)

    SvarSlett
  19. Kjempetøffe lamper! Og kjekt at de var på salg i tilleg da:)
    Ønsker meg kartellbord - de er jo så stilige!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.