torsdag 11. oktober 2012

Godteposeproduksjon

Det nærmer seg feirirng av barnebursdag her i huset og da er det noen ting som må ordnes i forkant.
Godteposer er en av de tingene. Man kan tenke hva man vil om barn og inntak av godteri,  
men en pose med litt godis synes jeg hører med på en slik dag. 


Det finnes jo mange poser å få kjøpt i butikkene, men hvorfor ikke lage dem selv?

En dag begge satte vi tre jentene oss ned, klistret på klistremerker, telte småsjokolader 
og karameller og fylte opp posene. Samlebåndsproduskjon ble en stor hit! :)


Poser: Staples
Klistremerker: Søstrene Grene
Treklyper: TGR

Godteposene våre ligner forresten veeeldig på flinke May Helen sine, bare se her. ;)
Alltid masse inspirasjon å finne hos henne!

I kveld er det laging av pompoms som står på programmet for mor.

Gult og rosa silkepapir er kjøpt inn, så det er bare å sette i gang. :)

19 kommentarer:

  1. Jeg er sååå enig - gi nå ungene litt godis da!! Vi overlevde jo, vi!! Det er heller foreldrene som bør tenke litt på kostholdet i hverdagen, spør du meg! Kjempekule poser :-)

    SvarSlett
  2. Så fine!! Koselig prosjekt å gjøre sammen! Kjøpte meg slike klistremerker i helga jeg og. Kule :)
    Ha en fin kveld,hele gjengen :) KLEM.

    SvarSlett
  3. Superfine gladgodteposer! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  4. Man blir jo bare glad av synet :)
    Så fine !
    Til lykke med feiringen.
    Janne

    SvarSlett
  5. Så fine godteposer. Koselig å gjøre sånt sammen da. Lykke til med videre planlegging og gjennomføring.

    SvarSlett
  6. Det var noen kjempefine poser! Blir nok populær de der. Lykke til med selskapet!

    SvarSlett
  7. Herlig blogg du har :)) Her må jeg legge meg til som følger!

    Ta gjerne turen innom bloggen min :)

    SvarSlett
  8. Alltid stas og lage selv:)
    Ungene elsker jo og få være med på morroa ♥
    Kjempefine ble de, og det er klart det hører godis med til bursdagen:))

    SvarSlett
  9. Åååå, godteposene i bursdager var alltid det beste, syntes jeg!
    *barndomsminner* :) Jeg aldri spytta i godtefatet, for å si det sånn...;)

    SvarSlett
  10. Hei - så glade godteposer - blir nok glade barn også! Jammen er det lenge siden vi hadde slike barnebursdager - savner det litt selv om det var litt pes - kanskje fordi begge jentene våre er født midt i jula;)

    Ha en fin helg - klem fra Bente.

    SvarSlett
  11. Så fine!!!
    Stas med bursdag:) Sikkert litt ekstra stas å få hjelpe mamma med forberedelsene:)
    God helg og lykke til med pompom-produksjon

    SvarSlett
  12. Kuuuuult. ja! stemmer det mange uèr. Har gjort sånt flere ganger på poser, enfargede kort og konvolutter. Personlig preg på 1,2,3. Me like! Skikkelig kult gjort også bak sengen! Ha en fin helg. Freddag!!!!!! Signe

    SvarSlett
  13. Så utrolig kjekt at jeg kunne inspirere deg :)
    Kjekk aktivitet for jentene også det der.
    Nydelige ble de... Blir garantert tatt godt imot av både bursdagsbarna og gjestene de der ;)
    Tusen takk for fine ord og link forresten...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  14. Flinke dere er!! Og helt enig; godteposer hører med i barnebursdag ;) Jeg fikk en pakke i posten denne uken med det lekreste bursdagstæsj og gleder meg til å bl.a fylle opp godteposene. Har to vinterbarn og planleggingen er altså i gang ;) Ha en herlig helg :) Klemmer

    SvarSlett
  15. Ja litt godis må til vettu:)
    Kjempefine poser! Ja hvorfor ikke lage dem selv?:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  16. Så koselige poser! Ekstra stas når jentene får være med å lage dem også! :)
    Blir forøvrig ikke ordentlig bursdag uten de posene, men etter min erfaring, trenger det jo ikke å være så vanvittig mye i dem for at de små skal bli fornøyde....
    Fortsatt god helg til deg og dine, Trine, og takk for koselig kommentar! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  17. glede mæ til bilder av pompongene. Æ åsså har kjøpt silkepapir med formålet klart. Mangler bare ei oppskrift på korsen de lages:)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.