tirsdag 2. oktober 2012

Klikk.no: Høstens beste kjøp

Hvilke farger, ting og former drømmer interiørbloggerne om nå?

klikk.no er det i dag en artikkel som forteller hva 15 av oss har på ønskelista. 
Kanskje du får noen idéer til din egen ønskeliste? 

Trykk her for å lese artikkelen. 

Bilde fra klikk.no

Stas å dele bildeplass med flinke Svenngården! :)

Det som står på lista mi er følgende:

1. Ullpledd fra Fine Little Day
2. Stor Omaggio-vase med sorte striper fra Kähler
3. Kjøkkenhåndkle i organisk bomull med grafisk mønster av en fjær, fra Etsy
4. Lysestaker fra UrbanAnalog på Etsy
5. Putetrekket "Gran" fra Fine Little Day

Se på det fine pleddet da! Fint mønster, den fineste gulfargen og helt sikkert
 veldig varmt og godt på kalde høstkvelder. Det kan kjøpes her.


Putetrekket og kjøkkenhåndkledet har allerde funnet veien hit, og i går kunne jeg stryke en ting til fra lista. Det er en ting jeg har ønsket meg veldig, veldig lenge. Omaggio in da house! Yay! 

Nå er det Grey's Anatomy på programmet! 
Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!

12 kommentarer:

  1. Uhuuu, så flott ønskeliste!!
    Og så heldig du er som allerede har fått oppfyllt noen av de ♥

    SvarSlett
  2. Grattis med ny vase! Den står høyt på ønskelista mi også! :)
    Flotte ting på lista forøvrig! Morsomt å få være med på noe sånt!
    Ønsker deg ei fortsatt fin uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  3. Alt dette kunne lett stått på min liste også. Er det den største gulvvasen du har skaffet deg? Den er så lekker! Og det pleddet da...dåhn. Kunne tenkt meg pledd fra Pia Wallen også. Og tapeten fra Fine litlle day tror jeg at eg må klikke hjem...hoho. Uff det er så mye pent der ute....luksusfellen neste... ;)

    SvarSlett
  4. Så gøy!!!!! Lekkert alt sammen;) Klemmer

    SvarSlett
  5. Takk for inspirasjonen! Masse lekkert, som alltid:-)

    SvarSlett
  6. Herlige ønskeliste,kunne tenkt meg alt der og særlig puta for den er så fine:)
    Kjekkt med inspirasjon!
    Ønsker deg ein flott dag!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Lekker ønskeliste!! Fin onsdag til deg

    SvarSlett
  8. Å, det kjøkkenhåndkledet ser fint ut! Har du navnet på selgeren så jeg kan finne vedkommende på Etsy?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Her er butikken: http://www.etsy.com/shop/oelwein

      Slett
  9. å, så mye fint! kjøkkenhåndkleet var min favoritt, elsker sånne stiliserte mønstre ;)
    Og så fint det ble som pute!

    Ønsker deg en fin helg i morgen ;)

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  10. Nydelige fine saker du ønsker deg - skulle gjerne ha hatt alle de jeg også:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.