tirsdag 16. oktober 2012

Let there be light

Jeg pleier som oftest å vise egne bilder på bloggen, men i dag tyr jeg til et lånebilde. I helgen var det nemlig fullt kjør med barnebursdager, og i dag ligger 3/4 av familien utslått av omgangssyken som kom som kastet på oss i natt. Stakkars fine bursdagsjentene våre. Jeg er foreløpig spart for ulumskhetene, men som den eneste i familien som er på beina nå, er ikke akkurat fotografering prioritert. 



Bildet viser Oslo Wood med lyseblå skjerm og hvit fot. Fin, ikke sant? Jeg har likt denne lampen i lang tid, men beige og sort har ikke vært helt riktige farger for stua vår. Men lyseblå derimot, det passer fint inn. Jeg tror nok kanskje at jeg ville ha hatt fot i metall i stedet for hvit, men uansett: Velkommen hit! :)

Bildet er lånt fra NRWAY.

27 kommentarer:

  1. hei,
    stakkars dere.
    god bedring- det går over. håper det går FORBI deg da....
    fin lampe dette.
    liker den jeg og.
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Hei skjønne deg:)
    Huff stakkars dere,masse godbedring til alle og håper du går fri det,ikkje kjekkt ting å ha:(
    Så lekker den lampen er,knallfine:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Pretty pretty!
    Og god bedring til hele husstanden :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  4. Den var nydelig med blå skjerm, men enig med deg i at fot i metall nok er tingen!
    Jeg har jo den beige og jeg elsker den av hele mitt hjerte! :)
    Stakkars dere forøvrig! Håper de andre kommer seg raskt på beina, og at du slipper unna! Slitsomt nok å være sykepleier...
    Gode tanker og en varm klem fra Carina

    SvarSlett
  5. Du har rett, denne hadde passet rett inn hos deg:) Nydelig var den. Likte de hvite bena jeg!
    ..Uff..God bedring i heimen. Stakkars dem, ..og stakkars deg:/

    SvarSlett
  6. offda, god bedring!
    og det er jo lov å låne bilder :)
    tøft hele bildet! og lampa seff ;)

    SvarSlett
  7. Lekkert!!
    ..og masse god bedring:)

    Klem!!

    SvarSlett
  8. Så kjipt med omgangssyke!! :-( Håper dere blir friske og raske fort som fy!!

    Og lampa ja - øøøønsker meg :-)

    SvarSlett
  9. Jeg eeer så forelska i den lampa, den er helt nydelig <3

    God bedring til dere!

    SvarSlett
  10. Felictaciones, te paso el DARDO

    http://macria.blogspot.com/2012/10/premio-dardos.html

    SvarSlett
  11. Uff da, så kjedelig å være syke på bursdagen sin :( Gratulerer så mye til de to fine snuppene :) Og god bedring..håper ikke du blir smittet da!
    KLEMMER

    SvarSlett
  12. Ja, den lampa der er fiin! Jeg ønsker meg nok den med svart skjerm. Sitter forøvrig her med BoligPluss ved min side og presentasjon av bloggen din! Så gøy :)
    Hørtes skikkelig kjipern ut med omgangssyke, jeg håper du står over!!
    Klem :)

    SvarSlett
  13. God bedring til dine! Ja, den lampen er vakker! Jeg liker de nye fagene godt! Jeg har den i brun, men katten har greid å velte den, så nå står den bare til pynt...Altså ikke noe lys på den mer. Katter altså!
    Jeg vil også gratulere deg som månedens blogger! Jeg sitter med bladet Bolig Pluss nå og leser om deg;) Hyggelig å se bilde av deg! Stå på videre jeg er fast følger og liker alt du poster;)! Klem til deg;)

    SvarSlett
  14. Den lampa er lekker.
    God bedring i heimen.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  15. Stilig i hvit og lyseblå, har den selv i sort og beige :D
    God bedring til resten av gjengen.

    SvarSlett
  16. Elsker den lampa! KJempefin. Masse ogd bedring til dere. Omgangssyken er siste sort. ifjor hadde vi den 5 ganger....er det mulig liksom??

    SvarSlett
  17. Hi! I´m new here and I like your blog very much!:)
    Love,
    Lauren from Argentina

    currumichuti.blogspot.com

    SvarSlett
  18. Megakul lampe i fantastisk fine farger, virkelig!

    Masse god bedring og håper den slemme omgangssyken glemmer deg ;)

    SvarSlett
  19. Så vacker och fotad i en läcker miljö tycker jag :)

    Kramar

    SvarSlett
  20. Usj da, masse god bedring til gjengen din så får vi håpe du forblir frisk!
    Nydelig lekker lampe - sååå kul!
    Jeg skal straks pakke kofferten for imorgen bærer det i vei til København med meg og ei god venninne!:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  21. Hei søta!
    Fint lånebilde da ihvertfall..og fiiin lampe!:) Likte den med hvit fot også i grunn jeg:)

    Huff kjipt med sykdom i hus. Ønsker dere alle sammen masse masse god bedring!

    Stor trøsteklem fra meg

    SvarSlett
  22. Blææ..omgangssyken er noe dritt!! Håper dere er på bedringens vei nå!
    Kul lampe ja!! Blå skjerm og hvit fot hadde jeg sagt jatakk til ;)

    SvarSlett
  23. Åh, den er så FIN! Skikkelig statement-lampe. Og jeg elsker navnet...

    SvarSlett
  24. Den er kjempefin, kan tenke meg at den kan passe hos deg. ;o)

    Kjedelig med sykdom i huset. God bedring!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.