torsdag 4. oktober 2012

Omaggio


Ordet "omaggio" betyr hyllest på italiensk.
I mine øyne er Omaggio-vasen fra Kähler en hyllest
til det enkle og fine.


Den minste vasen har fått blomster. Fine blomster plukket av fine barnehender.
Den største vasen står foreløpig tom. Den trenger jo egentlig ikke blomster
for å se fin ut, den er vakker i seg selv. Men kanskje den skal få en bukett den også?
En fargerik bukett når vi starter på helgen i morgen.



For jammen er det fredag allerede i morgen.
Og litt farger må man ha!

Fin torsdagskveld til alle!

22 kommentarer:

  1. Enig med deg. Lekkert. Men mulig du liker det jeg har i min give-away denne gangen, også :-) D

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker meg, jeg ønsker meg! :)
    Den er bare såååå nydelig og den blir jo ikke mindre fin av å se den på de fine bildene dine!
    God helg til deg og dine, Trine!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  3. Den er så fin og tøff på samme tid! Den står på ønskelisten min og;) Vakre bilder dette her!
    Herlig at det enda går ann å få tak i noen sommerblomster. Klem

    SvarSlett
  4. hei Trine!
    kaller den bare O'MYGod vasen jeg;)))
    ønsker deg en fin kveld!
    prøver meg litt på hockeytrening igjen..
    blir ikke tid til blogging dessverre.
    dessuten er jo folk mest på Insa' om dagen også,
    er lei før jeg har begynt det der jeg, hi hi.
    men vi ses nok for det!!
    god klem fra meg <3

    SvarSlett
  5. Fineste vasene, helt enig i at de er like fine både med og uten blomster i.
    Nydelige bilder.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  6. Utrolig lekker vase, stilren og fornufig:) *om man kan si det om en vase;))*
    Takk for koselig kommentar om badet vårt, liker:)

    Snart er det helg, herlig!:) Kos deg!

    Klem Janne:)

    SvarSlett
  7. Fiiiine Omaggio! Lurer på om jeg noen gang blir lei...

    SvarSlett
  8. Den vasen står lsngt oppe på ønskelisten;-)

    Men, det er den kjekke hyllen med skuff som er på det første bildet også! Hvor finner jeg noen slikt?

    SvarSlett
  9. Å, de er så fine... Likte navnet Designhund bruker om den hi, hi.
    Jeg har bare den minste.
    Nydelige bilder og hurra for deg som nå har begge ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. Jeg har siklet på Omaggio-vasen. Den er nydelig, og det er kult at du kan style den så forskjellig :)

    Igår opprettet jeg bloggen min, og har foreløpig kun nærmeste familie som lesere. Håper du kan ta deg tid til å sjekke den ut :)

    Klem mariannslykke

    SvarSlett
  11. Flotte billeder af fine blomster og lækker vase.

    SvarSlett
  12. Fantastisk fin vase!! Ønsker med den!!
    Fin kveld til deg:-)
    Klem Siri

    SvarSlett
  13. De er så flotte!
    Jeg blir aldri lei mine omaggiovaser :-)
    Og de er så stilige både med og uten blomster!

    SvarSlett
  14. Jeg venter også på en Omaggio, kan snart ikke venter mere :-)

    SvarSlett
  15. Ommaggio er lekre!!
    Og som du sier gjør den seg veldig godt alene, men er veldig fresh med en bukett til helgen:)) I min står det lerkekvister ♥

    SvarSlett
  16. Hei skjønne deg:)
    Den vasen er så fin og så yndig og er jo vakker både med og uten blomster i,eg har ein imens røde striper som eg fekk når eg abonnere på Rom 123,kunne jo heller tenkt meg den med svarte striper men den er jo fin til jul kanskje:)
    Ei flott helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  17. Så fine de vasene. Spesialt sort og grått. Det blir så mye renere enn farger. Har noen selv. I like alot. Markblomstene er vel et funn på denne tiden. Men noen holder bel ut :-) Ha en tipptopp helg og en herlig høstferie!! Mvh Signe

    SvarSlett
  18. Vasene er kjempefine!!!
    De vakreste blomstene er de som er plukket av barm:

    SvarSlett
  19. Fine vaser! Og så fint det er med svart, hvitt og gult.
    Kos deg med blomstene, blir kanskje lenge til neste gang vi kan plukke markblomster ;)

    Klem Tessa.

    SvarSlett
  20. De ersåå fine!

    ønsker deg en nydelig fredagskveld! Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
    klem&smil

    SvarSlett
  21. Omaggio er kjempestilig! Har en liten og herlig blå vase men ønsker meg gjerne flere. Kanskje jeg har med meg noen fra København-turen om to uker?:)
    Ha en flott lørdagskveld vennen!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  22. Dear blogger
    I like your blog
    It really is very useful and great

    --------------------------------
    welcome to my blog
    http://www.homedesign9.com/
    Interior Decorating, Home Design, Room Ideas

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.