fredag 19. oktober 2012

Pink october

 I oktober er det Rosa sløyfe-aksjonen hvor pengene går til kampen mot brystkreft.
1 av 12 kvinner vil i løpet av livet rammes av brystkreft. 
Det er mange. Veldig mange. Altfor mange.


Forskning på brystkreft er derfor viktig, og pengene fra aksjonen går til nettopp det.

På stuebordet vårt står det nå en bukett med rosa blomster. 
I tillegg skal jeg bli sett i mørket i høst med en fin rosa refleks rundt armen.

Støtter du aksjonen? Gå inn her for å se hva du kan gjøre.

Ha en fin fredag folkens. Her er vi tilbake i normal form igjen. :)

21 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og ikke minst en god sak! :)
    God helg til deg og dine, Trine! Så deilig at dere er tilbake til normalen!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  2. Heisan Trine
    Absolutt en viktig sak å støtte!!
    Fine bilder. Glad helg til deg, Trine!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  3. En viktig sak, og ja, det er veldig mange kvinner som blir rammet...
    Nydelige bilder, igjen.
    Ha en god helg.

    SvarSlett
  4. Flott innlegg for en viktig sak!!
    Ønsker deg og dine en riktig god helg:)

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Jeg støtter - en kjempeviktig sak! Og huff for en statestikk...
    Flotte bilder :)

    Ønsker deg ei fin helg :)

    SvarSlett
  6. Klart jag stöttar detta viktiga. Och fin-fina rosa bilder du bjuder på!
    Trevlig fredagkväll!

    SvarSlett
  7. Viktig sak å støtte. Hos oss er flere i nærmeste familie en del av den statistikken. Nydelige bilder som alltid! Får lyst til å begynne å ta litt bilder igjen selv også.. :) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. Vakre vakre bilder, flott bukett du har på bordet:)og et flott inlegg om en viktig sak, ja det er altfor mange som rammes!!!
    God fredag, klem Kine:)

    SvarSlett
  9. Så fine bilder!
    Det er en kjempeviktig sak, som før eller siden berører en av oss på en eller annen måte..

    Kjekt å lese om deg i Bolig Pluss! Det var det som fikk meg til å finne veien inn til deg :)
    Gøy å oppdage flere bloggere på Romeriket..

    Ha en strålende helg!
    Ser frem til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  10. Fint innlegg for en viktig sak! Syns Omaggioene dine er så utrolig fine. Hvor stor er den største av de?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar! Den største vasen er 30 cm.

      Slett
  11. Nydelige rosa bilder. Jeg støtter også opp om saken! Håper familien er på bedringens vei. God helg til deg!

    SvarSlett
  12. Kjempeflott innlegg om ei viktig sak som er veldig viktig å støtte opp om,vakre bilder du viser:)
    Det er altfor mange som får det,eg har ei mor som fekk det og tanta mi har hatt og veit så altfor godt kva det går ut på,dei blei friske men er ein utfordring når ei har fjerna et bryst men bedre det enn å være sjuk!
    Ei flott helg til deg!
    Klem fra lillian

    SvarSlett
  13. Herlige bilder,og ja dette støtter jeg også:)

    takk for fine ord fra deg:)

    Nyt helgen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  14. Kjempeviktig sak og den støtter jeg fult.
    Nydelige bilder,
    ønsker dere en fin helg.

    SvarSlett
  15. Fine bildet, og en viktig sak :)
    Fin søndag til deg og dine.

    SvarSlett
  16. Flott innlegg om en viktig sak!! Jeg har flere reflekser og en penn som pryder uniformen min! :) fine bilder du byr på, må si jeg virkelig fikk lyst på en cupcake!! ;)
    God søndag til deg!!

    SvarSlett
  17. Kjempefinr bilder!!! Jeg syns det er så flott at Rosa sløyfe-aksjonen har blitt så stor. Og den kan jo bare bli enda større:)

    Fin søndagskveld til deg:)

    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  18. Ja dette lyt me støtta :-) Det er ein viktig sak, mamma vart operert for brystkreft for fire år sidan, og ei av mine aller beste venninner måtte fjerna heile brystet og ein del av kjertlane under armen for ni år sidan, då var me berre 29 og trudde ikkje at noko kunne ramma oss... i alle fall ikkje kreft. Begge to er heilt friske no, og venninna mi har fått ei lita prinsesse i etterkant også.

    Her i Stavanger har me hatt ein deilig solrik dag, i motsetning til i går då me verkelig fekk dusja oss... Eg har baka boller og storebor har vaska kjøleskapet. Han la nemelig inn ei saftflaske som han ikkje hadde skrudd korken på - det vart ein klissete affære. Grovvasken tok han på strak arm, mora var ikkje strålande blid akkurat, og så tok ho mor finvask og golvvask (slik at me ikkje vart ståande fast på kjøkkengolvet heile gjengen) og no er det så bra!

    Eg er sjokkert over at dåke må purra for å få svar til ein bursdag! Det må jo vera toppen av latskap.

    Engasjert klem frå Eli ;-)

    SvarSlett
  19. Veldig fint innlegg. Støtter selvfølgelig aksjonen. <3

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.