onsdag 31. oktober 2012

Siirtolapuutarha

Som dere kunne lese i går, kjøpte jeg med meg en ting hjem fra rundturen min på 
Strømmen storsenter. Kanskje ikke overraskende at det ble fra Backe i Grensen


 I tillegg til å ha et fantastisk utvalg av fine varer, har også denne butikken så hyggelige 
og søte ansatte! Jeg fikk gaven pent pakken inn selv om den var til meg selv, 
og da ble det jo litt ekstra stas å pakke opp hjemme. ;)
Og hva var det inne i pakken?


En skål fra Marimekko - med det lange og vanskelige navnet Siirtolapuutarha.  
Selv om navnet er kronglete, er formen og designet langt i fra det.
Enkel og grafisk. Akkurat slik jeg liker det.


Bollen er perfekt til klementiner eller noe annet godt.
Og med en kopp kaffe i yndlingskoppen min, er det klart for litt påfyll av energi.


God onsdag! Tenk at i morgen er det 1. november!

PS. Dette innlegget -eller forrige!- er ikke sponset altså, jeg er bare så begeistret for BiG-butikken. :)

12 kommentarer:

  1. Superfin, akkurat som skyfjøla di :)

    Ha en fin onsdag!
    Signe

    SvarSlett
  2. Hej! Siirtolapuutarha betyder "koloniträdgård":-) Hälsningar från Finland!

    SvarSlett
  3. Den var lekker!! Liker marimekko produktene!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Syns de koppene fra Marimekko er så tøffe !
    Og flott innlegg under her :)

    Ha en fin onsdag !
    Janne

    SvarSlett
  5. ååå den er fin, jeg liker så godt det mønsteret. Synes koppene er så stilige, vurderer å begynne å samle.... men lurer på om det er plass i skapet ;)

    SvarSlett
  6. Den er nydelig! Å alt man får lyst på..

    Klem:)

    SvarSlett
  7. Heisan Trine
    Jeg elsker disse tingene fra Marimekko! Har det samme mønsteret i kopp med hank og har den ved siden av meg med indisk kaffe i skrivende stund.
    Så koselig med innpakket pakke til deg selv, hi,hi!
    Her blåser og uler det og vi har ni gutter som spiser Halloween-godteri og ser på film nede i stua.
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. Takk for fine ord hos meg, søta.
    Alltid hyggelig og varmer alltid like mye.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  9. Stilig mønster!! Fikk kjempelyst til å dra på shopping når jeg så innlegget under :) Vi har brukt å stoppe på strømmen iblant når vi er på tur til byen, men jeg blir liksom aldri klok på det senteret. Roter meg alltid bort :) Men det er vel rett og slett fordi jeg ikke er vant til så store forhold! Hehe!
    Ha en fin kveld! KLEM.

    SvarSlett
  10. Den har så stilig mønster!
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  11. Jeg elsker Backe i Grensen, der er jeg innom stadig vekk :) Og så elsker jeg Marimekko; mer og mer! Har den samme skålen som du viser her :) Ha en herlig helg! Klemmer

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.