fredag 16. november 2012

Berlin, baby!

I helgen reiser jeg og tre gode venninner til Berlin. 
Sove på hotell, spise på restaurant og titte i butikker. Så digg!

Trykk på bilde for kilde.

Vi skal bo rett ved KaDeWe, så shoppingmulighetene er definitivt tilstede. 
Dessuten kan jeg tenke meg en tur til Bauhaus-archiv.
Ellers er ingen store planer lagt, bortsett fra at vi skal kose oss!

Kom gjerne med noen tips til steder vi bør besøke, restauranter som er 
spesielt gode eller butikker man ikke bør gå glipp av.

God helg!

13 kommentarer:

  1. Å så gøy,ingenting er som en tur med jentene:)

    Kos dere:)

    Ha en fin helg i Berlin:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Berlin is awesom! Enjoy your weekend :)

    SvarSlett
  3. Kos deg masse!!
    Jeg var med 7 venninner der i vår og det var så gøy!!
    Masse god mat og shopping!

    SvarSlett
  4. Hei - har aldri vært i Berlin, så kan nok ikke tipse - men du må ha god tur - deilig med slikt turavbrekk:)

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  5. Åh! Heldiggrisen! Høres nydelig ut! :) Jeg anbefaler veldig det ganske nye jødiske museet heller enn Checkpoint Charlie-museet dersom dere skal ha litt obligatorisk Berlin-historie. Mens sistnevnte er veldig trangt og overfylt, er førstnevnte et sted der arkitekturen virkelig fremhever den historien som utstillingene forteller. Klaustrofobisk, men på en luftig, vakker og ettertenksom måte. :)

    SvarSlett
  6. Aiaiaiai! Heldige deg, en shoppingtur til Berlin hadde ikke vært dumt nå ;)

    SvarSlett
  7. Så härligt! Du får rapportera med bilder sen! :)

    SvarSlett
  8. God tur!

    Fortsatt fin kveld!
    Her har vi spist en deilig biffwok og nå venter sofaen *smile
    klemklem

    SvarSlett
  9. høres fantastisk ut. håper dere stoooooorkoste dere!!

    SvarSlett
  10. Fantastisk med storbyhelg!
    Håper dere har storkost dere!!:)
    Godklem fra Kristin

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.