fredag 30. november 2012

Klikk.no: Bloggernes fineste adventshjem


klikk.no kan du i dag lese om hvordan jeg og seks andre interiørbloggere pynter til advent. Jeg erklærte jo høyt og tydelig på bloggtreffet på Maxbo i går at jeg ikke er den som er tidligst ute med å pynte til jul. Men siden jeg skulle ha et lite foredrag om julepynt på nevnte treff, fikk jeg er spark bak til å begynne litt tidligere i år. Så da hadde jeg jammen litt å vise frem da jeg fikk henvendelsen fra klikk.no også. ;)


Årets adventsstake. Enkel og grei.



På treffet i går viste jeg frem denne vasen med lerkegreiner og stjernepynt. Jeg fikk flere oppfordringer om å lage en bildeserie på hvordan man bretter slike stjerner, så det skal jeg prøve å få til i løpet av helgen.

Ha en fin fredagskveld! Nå skal jeg på en liten lånerunde for å få meg noen bilder fra bloggtreffet i går. Denne bloggeren hadde nemlig mer enn nok med å skulle holde styr på det jeg hadde med meg for presentasjonen min, så kamera ble ikke prioritert. :)

13 kommentarer:

  1. Så fint!!

    Kameraet ble ikke prioritert her heller, hehe....men å låne er fint :) Falt sånn for det bildet NIB hadde tatt av hele bordet når alle tre hadde fremført :)

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Så glad for å ha truffet deg og, også to ganger
    på samme uke : ) Fin vane ;-)

    Gratulerer med fine bilder på klikk.no óg!
    Du inspirerer med stjernene dine altså, lurer på om
    jeg må prøve.. en liten bildeserie hadde vært helt topp!

    Nyt helgen fine du,
    håper vi ses igjen snart : )
    KLEM

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder:)
    Fin fredagskveld:)
    Klem Janne

    SvarSlett
  4. Fine bilder på klikk. Jeg må nok igang med stjernebretting jeg også, de er jo så fine!
    God helg!

    SvarSlett
  5. Åh hor er det fint - og flot at du er udvalgt til den slags udmærkelse. God weekend :-)

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder:)

    Nyt helgen i julepyntet hus,her er mye igjen!!Begynner
    å få det travelt pleier å være tidlig ute jeg:)

    Klem Linda;)

    SvarSlett
  7. Herlige bilder av den lekre adventspynten din.
    Likte veldig godt lerkekvistene pyntet med stjerner.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  8. Hei :)Da fikk jeg sett deg om jeg ikke fikk hilst på deg:)Flink du er og lager de stjernene,tror ikke jeg har tolmodigheten til å lage de der:)
    fin 1 advent til deg
    klemklem

    SvarSlett
  9. Jeg har satt mannen på brette stjerner- oppgaven ;) Koselig med litt pynt før jula slår til. Har så vidt begynt selv. Hvor er de svarte stjernene fra?

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  10. Flotte bilder altså!
    Synd eg ikkje fekk dratt på treff likevel... Men innimellom dukke det opp ting som ikkje heilt følge planen...

    I kveld har eg òg fått nåken lerkegreiner i hus.. Ute i mørkets mulm og mørke har eg raida naboens tre.. hihi.. ;)

    Ha ein fin 1.søndag i advent!
    Klem

    SvarSlett
  11. Så fin blogg du har! Den liker jeg, legger deg til på min side jeg- så kan du gjøre det samme om du liker min blogg. Er jo fersk på dette her, så litt sånn... ja, nybegynner! :-)

    Ha en fin kveld. Klem fra Henriette

    SvarSlett
  12. So happy to have found your beautiful blog and paper crafts! I love your photography too.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.