mandag 26. november 2012

Winter white

Jeg har vært så heldig å bli sponset av by Lassen med en Kubus 4 i vinterhvitt. Vi har denne lysestaken i sort fra før, og jeg husker at jeg var veldig i tvil om jeg skulle kjøpe sort eller hvit den gangen. Nå er jeg den heldige eier av begge farger. Kubus ble designet av Mogens Lassen i 1962, en ekte klassiker med andre ord. Jeg liker de rene og enkle linjene.


Dere som følger meg på Instagram har sett at jeg har brettet noen papirstjerner. Jeg har tidligere skrevet at jeg ikke begynner juleforberedelsene før i desember, men som kanskje noen har fått med seg, så skal jeg holde miniforedrag om julepynt på bloggtreffet i regi av NIB og Maxbo på torsdag. Og da er det greit å være bittelitt forberedt. 


I dag kom snøen her vi bor, så nå er det winter white både ute og inne. Forhåpentligvis blir det litt lysere ute av snøen, og dermed også litt bedre fotolys inne. Det blir liksom ikke riktig lys uansett hva jeg gjør med kameraet og etterredigeringen. Selv om bildene blir lyse nok, er det ikke det lyset jeg er ute etter. God nok grunn til å ønske meg litt nytt fotoutstyr til jul mon tro?

I kveld skal jeg på bloggtreff hos Hviit i anledning åpning av det nye showrommet til butikken. Gleder meg til å treffe både gamle og nye fjes! 

22 kommentarer:

  1. Kjempefin lysestake! Skulle gjerne fått med meg treffet hos Hviit, men har ikke anledning i dag. Men på torsdag kommer jeg! Gleder meg! :)

    SvarSlett
  2. Åh heldig du som skal på treffet! Og lysestaken er bare så vakker. Angrer på at jeg ikke ønsket meg sort til jul da jeg fikk min, så kunne jeg hatt begge jeg også. For har lenge tenkt på at jeg vil ha den i sort. Jaja nå har jeg iallefall fått skåla :)

    SvarSlett
  3. Nydelig lys i bildene dine synes jeg. Her er jo ikke et snev av dagslys lengre, bare skumring så jeg sliiiter! Men er vel bare å holde ut og glede seg over solstrålene når de kommer tilbake i januar :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  4. Synes du har fin-fint lys jeg :-) Heldige du som har fått super lysestake! Gleder meg til å se deg i kveld, og så gleder jeg meg enda mer til å høre på deg på torsdag!! hurra!!!

    SvarSlett
  5. Spennende dager du har fremfor deg! Blir sikkert knallbra i kveld,Linda er jo verdens triveligste dame :)
    Så dere har fått snø? Her er det grønt igjen ute,men det er vel bare et spm om tid :)
    Ha en fin dag! KLEM!!

    SvarSlett
  6. Jeg kjøpte denne i hvit selv i sommer, men skulle gjerne hatt den som er større i sort! Den får stå på ønskelisten til jul tror jeg :)

    Så koselig at du også kommer til både Linda og til Maxbo treffet! Da ses vi både i kveld og på torsdag - det blir hyggelig!

    klem Nina

    SvarSlett
  7. Kjempesøt lysestake! Synes det er fint lys og stemning i bildene dine.
    Og lykke til med foredraget :-)

    SvarSlett
  8. Den er så fiiin, heldige du:)
    Står høyt på listne min ♥
    Og så lekre de stjernene er, lurer på hvor mange ganger jeg har årøvd meg på slike nå jeg... får det bare ikke til!!! Grrrr....

    Vi sees i kveld, hos Hviit - koselig det:)

    SvarSlett
  9. Den lysestaken er så fin og skjønneste stjernene:)kjempefine bilder!
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Synes du har nydelig lys jeg!

    Gleder meg til å hilse på deg i kveld,
    og på torsdag : ) Busy blogg-uke ;-)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  11. Kjøpte med den hvite for noen uker siden, veldig fornøyd. Gleder meg til å høre på deg og hilse på på torsdag. Jeg skal dessverre ikke til Hviit, men dere må kose dere masse.

    SvarSlett
  12. Heldige deg da!! :) Ja, jeg er enig med deg om dette lyset! Her har vi ikke fått snø, kjenner på meg at den kunne gjerne komt for meg. Da kommer iallefall julestemningen. :)
    Kos deg på bloggtreff, og lykke til med miniforedraget. Stjernene var kjempelekre! :)

    SvarSlett
  13. Så mye kjekt du skal denne uka da...
    Skulle ønske jeg kunne vært der sammen med deg og alle andre fine bloggvenner :)
    Nydelige Kubus i hvit -jeg venter på min jeg også ;)
    Og så flink du har vært til å brette stjerner.
    Lykke til på torsdag og kos deg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  14. Spennende dager i vente for deg ;-)
    Kubus er så stilig, jeg har den i sort, men kunne gjerne tenkt meg en i hvit også.
    Flotte stjerner, får ikke de til jeg.... :-(
    Men jeg får prøve igjen!
    Ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
  15. Så mye moro på tapeten da! Kos deg masse og gratulerer ellers med verdens fineste lysestake! :)
    Fin, ny uke til deg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  16. Heia! Såå koselig at jeg endelig traff deg i går! Og jeg gleder meg masse til å møte deg igjen på torsdag. Skal heie på deg når du holder presentasjon :-D Klemmer!

    SvarSlett
  17. Hei Trine:)
    Jeg følger jo deg på instagram, så må jeg jo også følge deg her så klart!:)
    Lekkert med sor L disse bilden edine:)
    Kan tenke meg det var knall på bloggtreffet!!:)
    Jeg var på bloggtreff i trondheim hos keiserne for 2 uker siden! Helt utrolig rått!!:)
    Klem Janne

    SvarSlett
  18. Heldige dåke som var på bloggtreff hos Hviit, der kunne eg verkelige tenka meg å vera med :-) Og gjerne ville eg sett presentasjonen din også!

    Vel, Lego kalender er nettopp det min minste knott (som ikkje er nokon liten knott lengre) har ønska seg. I fjor pakka eg inn 48 pakkar med herligheter, og når han åpna den første så klemte han meg medan han kviskra inn i øyra mi; "mamma, til neste år vil eg heller ha Lego kalender". Hohohohooo, det holdt hardt å holda maska då altså :-)

    Lykke til på torsdag, det fikser du lett!

    Klem Eli

    SvarSlett
  19. De lysestakene er så fine, ønsker meg en hvit en jeg:) Holder på å¨dempe det orange farvekicket her inne:)De stjernene så jeg oppskrift på en dag, men husker ikke hvor:)
    Spennende med foredrag da, lykke til:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  20. Så heldig du er. Lysestaken er råkul.

    Veldig hyggelig å hilse på deg i går. Håper vi ses igjen :)

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  21. Heldiggrisen!!
    Ønsker meg fælt en akkurat maken:) Ønske seg til jul:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  22. Takk for igår - veldig fin inspirasjon, har ikke slått meg en gang at jeg kan brette slike selv :) Ha en super dag!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.