fredag 21. desember 2012

Det nærmer seg...


Det er blitt lite tid til blogging i det siste på meg. Det er ikke så lett å få tatt bilder når dagslyset stort sett er borte når man er hjemme. Dessuten er det denne julen da, og alt som hører med. Kollasjen ovenfor er satt sammen av Instagrambilder jeg har postet den siste tiden. Vi har pyntet litt, laget Rocky Road og biscotti, og jeg har kjøpt julegaver. En av gavene er til meg selv. Jeg får noe jeg har ønsket meg så lenge! En AJ vegglampe skal få komme opp på veggen etter hvert. Takket være gavekortet jeg vant fra Strømmen storsenter og snille besteforeldre kunne jeg ta meg en tur til butikken og kjøpe denne. Hipp hurra! :)

Nå tar jeg en liten julepause fra bloggen. Ha en flott julefeiring alle mine fine lesere! Kos dere!

13 kommentarer:

  1. Fiine bilder! :) Den sjokoladen så deilig ut.
    Så fint at du har fått kjøpt en julegave til deg selv, deilig å gjøre noe fint for seg selv til jul. :) gleder meg til å se den komme opp!

    ha en herlig dag!

    SvarSlett
  2. Fantastisk julegave til deg selv!!!! :)
    Håper ellers du og dine får ei fantastisk jul!
    Høres kanskje på instagram!
    Stor juleklem fra Carina

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en flott jul!
    Kos deg masse med familien :-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine bilder:)ønsker deg ei kjempefine jul,kos deg med familien:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Fin julefeiring til deg også! :) Kos deg sammen med familien og nyt jula! :) Det skal iallefall jeg gjøre! ;) Klem

    SvarSlett
  6. God jul til deg og dine også :-)

    SvarSlett
  7. God jul til deg og dine! Og gratulerer med ny lampe! Den er kjempe fin!!!
    Klem;)

    SvarSlett
  8. Herlig herlig!
    Gleder meg veldig til mandag og koser meg med de siste gjøremålene og pyntingen:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Iiiii, for en fin lampe du har fått deg. Herrejimmen, en av mine drømmelamper. Gratulerer!

    Og ha en deilig, fin jul!!

    SvarSlett
  10. For en lampedrøm : )
    Herlig når en kan unne seg noe som har stått på
    ønskelisten lenge. Kommer til å bli kjempefin hos deg!

    Ønsker deg en riktig god jul,
    måtte dere få fine juledager sammen : )

    God klem Elisabeth

    SvarSlett
  11. Hei vennen:)
    Ja, er så enig...blitt mindre blogging på mg denne førjulstiden enn jeg hadde tenkt også gitt:( men men...vi tar det igjen på nyåret vettu, fine:)

    Herlige bilder:)
    Fik så lyst til å prøve meg på biscotti etter å ha sett dine..men tror det i tilfelle får bli i romjulen..*ler*

    Ønsker deg og dine en herlig jul og et godt nyttår!:)
    ..og så håper jeg vi får til å treffes om ike altfor lenge over på nyåret:)

    Juleklem fra meg og Ferdinand-pusen

    SvarSlett
  12. Ønsker deg og dine en riktig god jul.
    Juleklem fra meg

    SvarSlett
  13. Önskar dig en härlig fortsättning på julhelgen!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.