fredag 25. januar 2013

Fredag og helg


Siden vi har hatt en uke med febersyke barn og siden jeg selv ble helt slått ut med halsbetennelse og forkjølelse på onsdag, så har det ikke blitt tatt noen nye bilder her siden den gråmalte veggen i stua ble dokumentert. Derfor har jeg tatt en tur i arkivet i kveld og funnet frem et bilde av ranunkler. En av mine yndlingsblomster! Neste gang jeg er på butikken skal jeg jammen se om jeg finner en bukett med disse fine blomstene.

I morgen står en spennende dag foran meg. Jeg var så heldig å bli plukket ut av Hviit-Linda til å bli med på Gave- og interiørmessen i morgen. Jippi, som jeg gleder meg! Da er det bare å trosse vond hals og tette bihuler, hive på med Paracet og Ibux og nyte! Det er første gangen jeg skal på en slik messe, så det blir en ny opplevelse for meg.

God helg til alle!

19 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye... kos deg masse på messen :) klems Diana.

    SvarSlett
  2. Så gøy;) E L S K E R også ranukler;)

    god bedring til små og stor;)

    Og kos deg på messen, heldige du;)

    -malla-

    SvarSlett
  3. Kos deg masse på messen! Det blir sikkert kjempebra!
    Skal ellers krysse fingrene for formen din! Du skulle jo helst tatt deg et glass med noe sterkt i ikveld! ;)
    God helg til og dine, fine! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  4. Nydelige ranunkler:))
    Jippi, det skal bli så gøy i morgen, kjenner jeg gleder meg veldig:))
    Herlig lunsj, flotte damer, lekker inspirasjon og foredrag med NIB jentene, kan jo ikke bli bedre:)

    Vi sees:)

    SvarSlett
  5. Fiiiiint bilde ♡ Kos deg på messe i morgen, tipper du får det flott. God helg til deg og dine :D

    SvarSlett
  6. Så flott og vårlig bilde! Her har også det vært febersyke barn, men heldigvis ikke blitt syk selv.Kos deg masse i morgen, kanskje vi sees:)
    God bedring!

    SvarSlett
  7. God helg, god bedring og kos deg på messe :) Heldiggris!!!

    SvarSlett
  8. Håper det var morsomt på messa. Var nok mye fint å se. Nydelig bilde. Jeg har kjøpt ranukler i dag. Det er virkelig fint og litt vårlige. D

    SvarSlett
  9. Jeg så du vant og ble så glad på dine vegne :)
    Formen må bare se å holde seg sånn noenlunde hi, hi.
    Herlige blomster. Må nok snart ha en bukett i hus jeg også!
    God helg og god morgendag til deg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. God lørdagsmorgen - ranunkler er flott! God bedring til deg og ha en superfin dag på messe - det blir gøy!

    God helg og klem!

    SvarSlett
  11. kjipt med feber og vond hals
    men så kjekt å få være med på messa
    håper du greier å kose deg
    god bedring

    kan hende er det en god ide å svinge innom Åpent^hus i kveld ;)

    klem herfra

    SvarSlett
  12. Kos deg på messen! Skulle så gjerne vært der jeg og, men det passet ikke denne gangen! Men neste gang må jeg dit! Kanskje vi kan treffes da;) Ønsker deg en super inspirerende dag! Og kom gjerne med bilder fra messen, som en liten trøst for oss som ikke er der;)!
    Klem

    SvarSlett
  13. Så nydelig bilde av skjønne blomster:)kos deg masse på messa,så utrulig kjekkt:)
    God bedring til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  14. Ser på Instagram at du har det fiiint på messe, ja :-)
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  15. Nydelig bilde av nydelige blomster! :)
    Håper kosen overgår tette bihuler og det som er.. Heldige du som får være med på messen, for en LYKKE!

    God helg og GOD BEDRING

    SvarSlett
  16. Æsj det er så kjedelig å være sjuk, men det ser ut til at ALLE blir slått ut om dagen.

    Heldige deg som vant tur på messen. Regner med dere koser dere masse.

    Jeg har kjøpt ny kjole og skal i middagsselskap i kveld. Veldig koselig. Da jeg kjøpte blomter til verten for kvelden så jeg ranukler på mester grønn. Syns disse er fantastisk vakre jeg og.

    Klem

    SvarSlett
  17. Fiiine blomster!!
    Håper du har hatt en stålende dag og er på bedringens vei.
    God helg videre!

    Klem

    SvarSlett
  18. Håper du har hatt det supert på messe og at formen er stigende!

    SvarSlett
  19. Usja da - håper formen er mye bedre idag!!
    Heldiggrisen som var på messe da, tenker du storkoste deg!:)
    Godklem fra Kristin

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.