tirsdag 22. januar 2013

hviit | interiørdag

I forbindelse med Gave- og interiørmessen på Lillestrøm i helgen arrangerer Hviit en konkurranse hvor premien er en formiddag med fokus på nettopp interiør. Oh yes, som jeg har lyst til å bli med! Dette er derfor mitt bidrag til konkurransen.



Kollasjen er satt sammen av fine ting fra nettbutikken som gjerne kunne ha fått flyttet inn hos oss. Vi snakker stål, grått, korall, rosatoner og cognacfarget skinn. Det er ingen tilfeldighet at mesteparten av tingene er fra Hay, det er et merke jeg liker godt. Og den dagsengen fra House Doctor... Den har jeg hatt lyst på lenge! Må bare bygge ut huset og få større stue først...

Hvis jeg skal prøve meg på å spå hvordan interiøråret 2013 blir, så tror jeg vi får se mer farger. Gjerne litt sterke farger som korall og gult, men også mer av de støvete pastellene som det allerede kom en del av i fjor. For å unngå at det blir for søtt med pastellene, er til gjengjeld materialene harde. Det er den rosa kurven i metall fra Ferm Living et godt eksempel på. Jeg tror kanskje også at naturtrenden vil dabbe litt av. Mindre drivved, mer metall. ;)

Året er ungt, så det er lenge til jeg får fasiten. Enn så lenge får jeg krysse fingrene for at jeg er en av de heldige vinnerne. :)

14 kommentarer:

  1. Så herlige ting du viser:)håper du vinner må være knallkjekkt med ein slik dag,eg bur for langt unna så trur ikkje eg trenger å prøve meg,hihi:)
    Fine onsdag til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. JA, jeg krysser alt jeg har av fingre og tær! Hadde vært så koselig å møtes igjen ;)
    Vi får håpe ingen flere melder seg på, så har vi en real sjanse, hehe!

    Fine ting, Hay er også min favoritt!

    Håper du får en god dag, her er det på vei til helsestasjonen og veie babyen min, som ikke er så mye baby lenger :D

    klem

    SvarSlett
  3. Hei Trine
    De lekreste ting dette. Stolen, det korallfargede brettet man kan bygge videre på og Hay-puten har hele tiden vært mine favoritter også hos Hviit. Puten og stolen selger søsteren min i butikken sin også og jeg har tatt på dem mange ganger. Sååå fine!
    Lykke til i konkurransen, tvi,tvi!
    Glad dag til deg, her i Sandefjord er det faktisk minus 17 grader i dag.
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  4. En massa fint i fin kombination visar du. Jag håller tummarna för dig!
    Kramar

    SvarSlett
  5. Lycka till!! Så mycket snyggt!

    SvarSlett
  6. Heier på DEG!!!
    Nydelig kollage...
    Bare fint å finne hos Hviit :)
    Må bygge ut jeg også om jeg skal få plass til alt som står på ønskelisten hi, hi.
    Krysser fingrene for at du blir den heldige vinneren :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Ja takk sier jeg! Til alt sammen -ler-
    Kanskje vi sees på messa da :)

    Lykke til!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  8. Lekkert:)
    Lykke til!! Kanskje vi sees på messa

    SvarSlett
  9. Kjempefine ting! Jeg holdt på å kjøpe kurven da jeg var i København før jul, men dessverre ble det ingenting av. Og den dagsengen.. sukk!

    Lykke til Trine!

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett
  10. Nydelig kollasje, og så mange flotte ting da du;)

    D I G G E R virkelig de fatene fra HAY.

    Tusen takk for stemme & så fine ord;)

    Jeg blir så glad;)

    Herlig dag til deg;)

    klem malla

    SvarSlett
  11. Kunne hatt alt på lista di. Jeg er enig med deg...tror vi får se mye av korall, også mer av kobber og gull og andre metaller. :)

    SvarSlett
  12. Nice blog. I will keep visiting this website very often. I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    My name is Thanh Le, i am the owner of blog Home Design Lover
    I'd be happy if you allow me to your blog list.

    SvarSlett
  13. Heisan Trine
    Da tror jeg du vant med tanke på kommentaren du la igjen hos meg. Sååå gøy, kos deg masse! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  14. Hmmmm.. har det vært trekning allerede?? Vant du??
    Uansett ett flott bidrag. Jeg tippet du hadde gjort deg bra som spåkone, iallefall som trendforsker ;-D Jeg tror også de tingene du nevner blir HOT i år.. og det erbra, for det er just my style :-)

    Håper du får en knallfin helg!
    Stor klem fra Ida

    ps. Jeg jobber ikke med Christine.. bare nesten.. hihi, vi jobber med det samme, bare på forskjellig arbeidssted.. jeg jobber mer mammaen hennes ;-D

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.