lørdag 5. januar 2013

NIB-utfordring: From within


Tema for månedens utfordring hos NIB er "From within". Det er et tema med rom for ulike tolkninger, og da jeg skulle finne min tolkning, tenkte jeg på hva jeg føler litt ekstra for nå for tiden. Hvilke farger gjør noe med meg? Hvilke former? Hvilke materialer? Noen ganger kjenner jeg et slags sug inni meg. Fargen på papirballene på bildene er en slik ting. Denne fargen har vokst på meg en stund nå, og jeg kjenner jeg dras mot den. Suges mot den. Det samme med det hvite. Og det enkle. Og rette linjer og andre grafiske elementer. Derfor måtte dette bli med på bidraget mitt. From within.

De andre bidragene kan ses her.

35 kommentarer:

  1. Sukk!
    Så fint bidrag og tolkning av utfordringen.
    Herlig :)
    Tror min ble litt "off the line", men det er slik hodet mitt virker ;)
    Takk for inspirerende bidrag! Liker fargene og kombinasjonene i bildet. :)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Åh...! Alla dessa fina pappersbollar överallt. Måste nog skaffa mig ett gäng egna. :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint bilde av papirballen!Lykke til!

    SvarSlett
  4. Så fint! Jeg liker i alle fall stilen din veldig godt. <3 Har akkurat vært på Søstrene Grene og kjøpt slike silkepapirballer – bare i beige og gråblå, til å illudere skyer i en borddekking jeg skal gjøre om et par uker. :) Men er fristet til å pakke ut minst en på forhånd! ;)

    SvarSlett
  5. Lekkert Trine!!
    Herlig farge på ballene:)
    Og jeg elsker magasinholderen din...!!

    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlett
  6. Så fint! Enkelt, rent og med noen farger - akkurat som jeg liker det!

    SvarSlett
  7. bra bilde, og fargen er jeg helt enig :=)

    SvarSlett
  8. Nydelig farge i det hvite :)
    Ha en fortsatt fin helg!
    Ingrid

    SvarSlett
  9. ahh. herlige bilder. Nydelig komposisjon! Jeg savner våren.. og lyset. Bildene dine er så flotte! ;D Godt nytt år til deg! Og så gøy å se deg i rom 123! Stas og fryd! Jeg var også så helig å få en pepperkvern fra muuto. Woop woop. En herlig glede!

    SvarSlett
  10. Kjempefint bidrag!
    Har ikke helt klart å klekke ut noe lurt, men vi får se om jeg kan hive meg med i siste liten! ;)
    Fortsatt god helg til deg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  11. Fantastisk bidrag!!! Elsker bildene :-)

    SvarSlett
  12. Så utrolig fint! Hvor er den fine magasinholderen fra ?
    God helg!
    klem Mari

    SvarSlett
  13. Magasinholderen er fra Designtorget.
    God søndag til deg! :)

    SvarSlett
  14. Fin tolkning og vakre bilder Trine ♡ Lykke til!

    SvarSlett
  15. Kjempefint! Ser at vi har tenkt litt det samme ;)
    Håper du har en fin søndag! Jeg nerder foran PCen med både det ene og det andre, så er det vel bare å forberede seg mentalt til ei ny jobbuke.

    Klemmer!

    SvarSlett
  16. Helt nydelig!
    Og gleder meg til å se mer av denne fargen hjemme hos deg fremover :)

    Klem og *tvi tvi* :)
    -Signe

    SvarSlett
  17. Fantastisk farger:)) snart vår!

    SvarSlett
  18. Hvor er magasinholderen din fra? Ønsker seg..

    SvarSlett
  19. SÅ fint!
    Helt hektet på honeycombsene jeg óg,
    og rooosa - sukk!

    Nydelige bilder!

    Masse lykke til i utfordringen,
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  20. Den rosa fargen er så flott.
    Så flott bidrag.
    Flotte bilder, som alltid :-)
    Ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
  21. Spennende!! Likte bidraget ditt masse!
    God klem og ønske om ei fin uke til deg. Og så må jeg jo ønske deg et riktig godt nytt år!
    Tonje

    SvarSlett
  22. Så flott bidrag!!
    Liker det lyse, lette, vårlige - og det rosa!
    Masse lykke til, dette kommer nok langt ;)

    Klem Kristine

    SvarSlett
  23. Såååå lekkert!!
    Nydelige farger og linjer!
    Masse lykke til vennen:)
    Godklem fra Kristin

    SvarSlett
  24. Kjempelekkert! Helt i min gate dette! Masse lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  25. Så lekkert!! :) Lykke til!! :)

    SvarSlett
  26. Superfint bidrag, Trine. Lyst og lekkert, som alltid:)
    Snart god helg til deg:)

    SvarSlett
  27. hvor er benken fra? :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.