torsdag 3. januar 2013

Spice it up



En av gavene jeg fikk fra mannen min denne julen var salt- og pepperkvern fra Muuto, designet av Norway Says. Det lønner seg jammen å skrive ønskeliste på bloggen. ;) Disse kvernene er så fine synes jeg! Veldig gode å bruke er de også. Og når design og funksjon går hånd i hånd, da blir jeg glad.

Tusen takk for alle fine kommentarer på forrige innlegg!

----
One of the presents I got from my husband this Christmas was the salt and pepper mills from Muuto. Love them!

16 kommentarer:

  1. Så stilige de var!! :) Et skikkelig blikkfang! Jeg liker!

    SvarSlett
  2. Stilig - heldiggrisen:)
    Jeg kommer alltid på masse jeg kunne ha ønsket meg i disse tider... Og med bursdag i november er det passe lenge til liksom...:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Kjære Trine: GODT NYTTÅR!
    Gratulerer med reportasjen i ROM 123 :)
    Jeg koste meg med bladet på sengekanten i går, og det var veldig kjekt å lese om deg og se bilder fra det fine hjemmet ditt.

    Fin julegave du har fått.
    Skulle veldig gjerne hatt de selv ;)

    Jeg har stor tro på og ønske om at våre veier møtes igjen i 2013...
    Nå er det altfor lenge siden sist!

    Klem May Helen


    SvarSlett
  4. Knallfine og i fineste fargen og:)heldige du er!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Heisan Trine
    Aller først; godt, kreativt og morsomt nytt år til deg! Ja, jeg håper vi kan møtes igjen i 2013!
    Koset meg med den fine reportasjen fra deg i siste Rom 123. Kjekt å være interiørblogger, stadig kjente fjes i interiørbladene.
    Tøffe salt og pepperdrøsser! Så artig at mannen din leser bloggen din, det gjør nemlig ikke min mann. Jeg truer med at "jeg kan skrive mye rart om deg, vet du.. uten at du aner", he,he.
    Glade dager til deg, Trine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. De var kule! Må sjekke ut de produktene deres. Kult!
    Godt nytt år!

    SvarSlett
  7. De er så FINE!!
    Flinke mannen, hehe:))
    Min mann leser desverre ikke bloggen, og får ikke med seg mine ønsker:(

    Leste reportasjen i dag, så flott det ble!
    GØY med seg selv på glanset papir altså:)

    Ang TineK's korall så er det en farge som jeg tippet ville komme ja, men den blir nok litt feil for meg kjenner jeg nå... men, jeg sa det om gult og jeg altså, haha:))

    Ha en fin fin kveld!

    SvarSlett
  8. Godt nytt år, Trine! Håper du og dine har hatt ei flott julehøytid :)
    Heldige deg som har fått så fin salt- og pepperbøsse! Jeg vant faktisk en tilsvarende hvit rett før jul, og begeistret var bare forbokstaven! :)))))))) Så da er det jo bare å kjøpe en til, hi hi...
    God helg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  9. De er så utrolig kule de salt og pepperkvernene :D Heldige deg. Fine bilder. Og gratulerer med fiiiin reportasje i rom123 :D Fin fredag til deg og dine.

    SvarSlett
  10. Titta där! De stod jag och höll i när vi var i Köpenhamn. Riktigt fina är de!

    Kramar

    SvarSlett
  11. Så kule! Gøy å se deg i rom123 !!
    Fin lørdag !

    SvarSlett
  12. Fine salt-og pepperbøsser fra mannen din, de ser gode ut å holde i:)
    Så¨artikkel med deg i ROM123, artig og spennende:)

    Ha ei herlig helg:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  13. De er så innmari fine!
    Vingler mellom disse og de nye stilrene fra Meny.

    SvarSlett
  14. Thanks for the sensible critique. Me & my neighbor were just preparing
    to do a little research on this. We got a grab a book from our local library but I
    think I learned more clear from this post. I am very
    glad to see such excellent information being shared freely out there.



    My blog post - facebook of sex

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.